eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Naprawa dylatacji na moście w m. Białobrzegi na drodze S7 w km 4+441

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-24

Ogłoszenie nr 500115931-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie: Naprawa dylatacji na moście w m. Białobrzegi na drodze S7 w km 4+441

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500110070-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 1751157500108, ul. ul. Mińska 25, 03808 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 2092500, 22 2092360, e-mail awiercioch@gddkia.gov.pl, faks 22 6986045, 22 2092474.
Adres strony internetowej (url): www.gddkia.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawa dylatacji na moście w m. Białobrzegi na drodze S7 w km 4+441

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GDDKiA.O.WA.D-3.241.30.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Naprawa dylatacji na moście w m. Białobrzegi na drodze S7 w km 4+441

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45221111-3


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45220000-5, 45221119-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 290000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Freyssinet Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@freyssinet.pl
Adres pocztowy: ul. Głuszycka 5
Kod pocztowy: 02-215
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 307500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 307500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 307500.00
Waluta: zł

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uszkodzona dylatacja będąca przedmiotem niniejszego zamówienia uległa uszkodzeniu w kwietniu bieżącego roku. Przyczyną awarii było zniszczenie łożysk elastomerowych, podpierających środkowy profil dylatacyjny (ścięcie-przełom nieregularny), oraz ścięcie (także odkręcenie się w kilku przypadkach) śrub mocujących uchwytów profilu środkowego utrzymujących profil i zabezpieczających go przed siłami o charakterze odrywającym. Wszystkie z 4 uchwytów zaprojektowanych w dylatacji zostało oderwanych, 8 łożysk elastomerowych zostało ściętych. W dniu 26 kwietnia firma FB-Serwis wykonała naprawy najbardziej uszkodzonych elementów dylatacji. Trwałość wykonanej w warunkach polowych naprawy okazała się niewystarczająca i w dniu 11.05.2018 stwierdzono ponowne uszkodzenie dylatacji. Stwierdzono konieczność wyłączenia z ruchu prawego pasa w raz z pasem awaryjnym do czasu wykonania naprawy lub wymiany dylatacji. Ze względu na zakres i charakter uszkodzeń na ma możliwości wykonania doraźnej naprawy dylatacji tak by możliwe było bezpieczne użytkowanie obiektu. W związku z opisanymi powyżej zagrożeniami w tym zapewnienie bezpieczeństwa użytkownikom drogi oraz ze względu na duże koszty społeczne związane z ograniczeniami ruchu wprowadzonymi na jezdni mostu w m. Białobrzegi konieczne jest natychmiastowe wykonanie wymiany dylatacji na nową w trybie awaryjnym. Jest to wyjątkowa sytuacja nie wynikająca z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego tj. brak możliwości weryfikacji (wyeliminowania) przejeżdżających przeładowanych ciężkich pojazdów z nadmierną szybkością po obiekcie w wyniku czego nastąpiło uszkodzenie elementów podtrzymujących profile dylatacji. Takiej sytuacji nie można było przewidzieć. W związku z koniecznością natychmiastowej naprawy uszkodzonej dylatacji nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. Przygotowanie i przeprowadzenie procedury zamówienia z wolnej ręki potrwa około 5 dni, natomiast przygotowanie i przeprowadzenie procedury w innym trybie około 30 dni.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.