eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › "Termomodernizacja budynku filii Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie". Realizowanego w ramach projektu pt. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-24

Ogłoszenie nr 500115926-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.

Ostrów Wielkopolski: "Termomodernizacja budynku filii Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie". Realizowanego w ramach projektu pt. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Realizowanego w ramach projektu pt. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 618946-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500002999-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 062/7351190, e-mail kancelaria@ostrowwielkopolski.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.ostrowwielkopolski.pl
Adres profilu nabywcy: www.ostrowwielkopolski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynku filii Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie". Realizowanego w ramach projektu pt. "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie Powiatu Ostrowskiego"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

DZP-ZP-271-34-271-1

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Termomodernizacja budynku filii Gminnego Ośrodka Kultury i Biblioteki Gminnej w Gorzycach Wielkich, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. Wielkopolskie. Charakterystyka budynku * Stan istniejący: Przedmiotem opracowania jest projekt remontu budynku biblioteki i budynku po przedszkolu na filię Gminnego Ośrodka Kultury w miejscowości Gorzyce Wielkie - obejmujące częściową wymianę stolarki oraz zmianę kolorystyki elewacji, docieplenie ścian zewnętrznych, dachu oraz wymianę pokrycia dachowego, remont schodów zewnętrznych, dodatkowo zakłada się remont instalacji wewnętrznych oraz remont wnętrza budynku. Budynek zlokalizowany jest w Gorzycach Wielkich, działka nr ewidencyjny 912/8, 910/25, 910/2. Jest to budynek o 2 kondygnacjach nadziemnych (parter oraz poddasze). Budynek pochodzący z przełomu XIX i XX wieku, rozbudowany w latach 70 - tych. Wykonany w technologii tradycyjnej, przykryty dwuspadowym dachem, krytym dachówką, oraz w części dawnej poczty dachem płaskim jednospadowym. Budynek biblioteki jest wpisany do gminnej ewidencji zabytków. Dach - belki drewniane. Nadproża - jednoprzęsłowe belki wolnopodparte oraz belki wieloprzęsłowe. Schody zewnętrzne - zaprojektowano boczne ścianki oporowe jako monolityczne żelbetowe (wykonywanymi na budowie). Zadaszenie wejścia - gotowe systemowe 1.1. Zakres robót obejmuje: 1.1. Zakres prac (m.in.) 1) Prace zewnętrzne: * Docieplenie elewacji wraz z obróbkami blacharskimi i orynnowaniem * Docieplenie dachu wraz z wymianą pokrycia, * Częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. * Remont chodnika za budynkiem polegający na utwardzeniu kostką betonową - 75 m2 * Remont schodów zewnętrznych przy wejściu bocznym do GOKu polegający na wyburzeniu, ociepleniu ściany i wykonaniu nowych * Montaż daszku systemowego nad drzwiami przy wejściu bocznym do GOKu * Przeniesienie ogrodzenia wraz z bramą * Wykonanie opaski dookoła budynku (krawężnik betonowy, wypełnienie: piasek, podwójna warstwa geowłókniny, warstwa zewnętrzna - płukany kamień rzeczny). 2) Prace wewnętrzne: * Remont pomieszczeń wewnętrznych polegający m.in. na: ? Demontażu sufitów i wykonaniu nowych z płyty g-k na ruszcie metalowym lub kasetonowych ? Wykonanie nowej podłogi poprzez wypoziomowanie oraz położenie paneli podłogowych ? Częściowa wymiana drzwi wewnętrznych wraz z nowymi nadprożami ? Usuniecie ścianek działowych ? Remont łazienek (2 pomieszczenia) ? Remont pomieszczeń wewnętrznych ? Tynkowanie ubytków oraz malowanie pomieszczeń ? Demontaż zabudowy na poddaszu z wykonaniem nowych ścianek kolankowych ? Odciążenie stropów do poddasza poprzez usunięcie wypełnienia i położenie wełny mineralnej z zabudową z płyt OSB i wykończeniem z paneli podłogowych (w części pomieszczeń) ? Montaż schodów na poddasze * Docieplenie ścianek do poddaszy nieużytkowych oraz stropów do poddasza, * Wzmocnienie konstrukcji dachu * Montaż wzmocnienia pomieszczeń na poddaszu (wykonanie podciągów) wraz z ich zabudową 3) Prace z zakresu instalacji elektrycznych: * Wymiana oświetlenia wewnętrznego * Wymiana oświetlenia zewnętrznego * Nowa instalacja odgromowa * Nowa instalacja zasilająca z montażem nowych rozdzielnic oraz modernizacją istniejących. * Zasilanie instalacji sanitarnych 4) Prace z zakresu instalacji sanitarnych: * Modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w GOKu * Modernizacja instalacji wod -kan w zakresie remontowanych łazienek * Montaż armatury w remontowanych łazienkach


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45400000-1,

45420000-7,

45440000-3,

45450000-6,

45300000-0,

45333000-0,

45331100-7,

45331210-1,

45311200-2,

45311200-2,

45311100-1,

09331200-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 31 grudnia 2018

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
17/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne i zostały spełnione warunki przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. Zmiana umowy obejmuje roboty budowlane, które stały się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie negocjacji strony ustaliły: zmiany dotyczą realizacji dodatkowych robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, które stały się niezbędne i zostały spełnione warunki przewidziane w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy P.z.p. Zmiana umowy obejmuje roboty budowlane, które stały się niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego. Wykonawca przedstawił zebranym rozebrany fragment konstrukcji dachu. Stwierdzono uszkodzone, spróchniałe, nagnite, drewniane elementy więźby dachowej. Podjęto decyzje o całkowitej rozbiórce i ułożeniu nowej drewnianej konstrukcji dachu. O zaistniałej sytuacji powiadomiono projektanta. Wartość ww. robót nie będzie wyższa niż 50% wartości zamówienia określonej w umowie podstawowej. Wskazana zmiana zakresu przedmiotu zamówienia odpowiada opisanej w art. 144 ust. 1 pkt. 2 ustawy P.z.p. ponieważ polega na realizacji dodatkowej roboty nieobjętej podstawowym zamówieniem i okazała się niezbędna dla osiągnięcia celu, jaki postawił sobie Zamawiający. Zmiana dotychczasowego Wykonawcy wiązałaby się z całą pewnością z istotną niedogodnością, a także zwiększeniem kosztów realizacji zamówienia po stronie Zamawiającego. Powyższe względy przesądzają o legalnej możliwości wprowadzonej zmiany. Dotychczasowy Wykonawca realizuje roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością, co zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.