To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-24
Ogłoszenie nr 500115769-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie: Przetarg nieograniczony pn. Przeprowadzenie Warsztatów integracyjnych, rozwijających kreatywność w ramach wsparcia psychologiczno - metodycznego, Wykładów dla rodziców/opiekunów prawnych na temat wspierania uczniów zdolnych, Diagnozy predyspozycji uczniów w Lokalnym Centrum Nauczania Kreatywnego w Kwidzynie, w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przeprowadzenie Warsztatów integracyjnych, rozwijających kreatywność w ramach wsparcia psychologiczno - metodycznego, Wykładów dla rodziców/opiekunów prawnych na temat wspierania uczniów zdolnych, Diagnozy predyspozycji uczniów w Lokalnym Centrum Nauczania Kreatywnego w Kwidzynie, w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532247-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Kwidzynie, Krajowy numer identyfikacyjny 170818020,
ul. Kościuszki
29 B,
82-500
Kwidzyn, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
556465000, e-mail
zamowienia@powiatkwidzynski.pl, faks
556465002.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony pn. Przeprowadzenie Warsztatów integracyjnych, rozwijających kreatywność w ramach wsparcia psychologiczno - metodycznego, Wykładów dla rodziców/opiekunów prawnych na temat wspierania uczniów zdolnych, Diagnozy predyspozycji uczniów w Lokalnym Centrum Nauczania Kreatywnego w Kwidzynie, w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):OR.IV.272.09.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie Warsztatów integracyjnych, rozwijających kreatywność w ramach wsparcia psychologiczno - metodycznego, Wykładów dla rodziców/opiekunów prawnych na temat wspierania uczniów zdolnych, Diagnozy predyspozycji uczniów w Lokalnym Centrum Nauczania Kreatywnego w Kwidzynie, w związku z realizacją projektu "Zdolni z Pomorza - powiat kwidzyński" współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020. Zamówienie zostało podzielona na trzy części i jego przedmiotem jest przeprowadzenie odpowiednio dla części: Część 1: warsztatów integracyjnych, rozwijających kreatywność w ramach wsparcia psychologiczno - metodycznego - w wymiarze: 42 godzin w roku 2018 - 14 spotkań po 3 godziny Część 2: wykładów dla rodziców/opiekunów prawnych w wspieraniu uczniów zdolnych w wymiarze: 5 godzin w roku 2018 - po 1 i/lub 2 godziny na dane spotkanie Część 3: diagnozy predyspozycji uczniów oraz potrzeb rozwojowych - w wymiarze: 36 godzin w roku 2018 2.Część 1, Część 2 oraz Część 3 mogą być realizowane w różnym czasie, stąd Zamawiający dopuszcza złożenia ofert na jedną, dwie lub trzy części przez Wykonawcę będącym jednocześnie realizatorem zadania. Przewidywana maksymalna ilość świadczonych usług wynosi dla; Części 1: 42 godziny, podzielone na 14 spotkań, dla całej części. Termin realizacji zadania od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r. Części 2: 5 godzin, dla całej części, zlecane sukcesywnie według rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Termin realizacji zadania od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r Części 3: 36 godzin dla całej części. Termin realizacji zadania od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r. 3.W ramach realizacji części 1 i/lub 2 i/lub 3, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji: a)Sporządzenie raportu zawierającego ilość zrealizowanych godzin zadania po każdym zakończonym miesiącu kalendarzowym, w którym nastąpiła częściowa i/lub całkowita realizacja zadania, zawierającego czas trwania realizacji zadania, datę realizacji zadania, krótki opis zrealizowanych działań, liczbę uczestników, listę obecności, b)Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania listy obecności, oddzielnej dla każdych warsztatów/wykładów/diagnozy, zawierającej termin, miejsce, temat warsztatów/wykładów/diagnozy, imię i nazwisko uczestników, potwierdzenie uczestnictwa wskazanych osób. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania listy obecności w terminie nie później niż 5 dni roboczych od dnia zakończenia pojedynczego wydarzenia do siedziby Zamawiającego. 4.Zamawiający wypłaci wynagrodzenie w częściach według zrealizowanych - wykonanych godzin za każdy miesiąc kalendarzowy, w którym była realizowana usługa, proporcjonalnie do liczby przepracowanych godzin w tym miesiącu. 5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wszystkich części zamówienia określa - Załącznik nr 1 do SIWZ 6.Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji projektowej pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego. 7..Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. 8.Gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia (w tym również w projekcie budowlanym) występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. 9.Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji przetargowej (SIWZ wraz z załącznikami), przy opisie zastosowanych materiałów, wyrobów lub innych elementów związanych z wykonaniem przedmiotowego zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy pzp, nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie zawiera cechy stosunku pracy określone w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 10.1. Uzasadnienie dotyczące wymogu z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Z uwagi na brak spełnienia przesłanki dotyczącej wykonywania pracy pod kierownictwem pracodawcy, oraz tylko częściowemu spełnianiu kolejnych przesłanek dotyczących miejsca i czasu wyznaczonego przez pracodawcę o których mowa w z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, Zamawiający odstępuje od określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, albowiem wykonanie tych czynności nie polega na wykonywaniu pracy (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp). Zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. W świetle tego przepisu stosunek pracy występuje o ile spełnione są łącznie przesłanki w nim wymienione. Czynności, w zakresie realizacji zamówienia, które mają być wykonywane przez pracowników Wykonawcy/Podwykonawcy nie polegają na wykonywaniu pracy zgodnie z art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, z uwagi na brak spełniania jednej z przesłanek stosunku pracy, określonych w tym przepisie, tj. dotyczącej wykonywania pracy pod kierownictwem pracodawcy, oraz tylko częściowemu spełnianiu kolejnych przesłanek dotyczących miejsca i czasu wyznaczonego przez pracodawcę. Osoby zatrudnione będą świadczyć usługę poza siedzibą pracodawcy (na terenie województwa pomorskiego) i będą miały swobodę w zakresie wykonywania obowiązków, w przedmiocie wyboru sposobu oraz częściowo dokładnego czasu i miejsca wykonania zadania. Ponadto realizacja usługi odbywać się będzie okresowo i z tego też względu nie znajduje uzasadnienia zatrudnianie personelu przez okres realizacji usługi na podstawie umowy o pracę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 80000000-4
Dodatkowe kody CPV: 80410000-1, 85121270-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Przeprowadzenie warsztatów integracyjnych, rozwijających kreatywność w ramach wsparcia psychologiczno - metodycznego, |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3990.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Magda Łucarz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Przeprowadzenie wykładów dla rodziców/opiekunów prawnych na temat wspierania uczniów zdolnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
475.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Joanna Piątkowska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Przeprowadzenie diagnozy predyspozycji uczniów w Lokalnym Centrum Nauczania Kreatywnego w Kwidzynie |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
20/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3420.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Konserwacja zieleni na terenach przyległych do budynków mieszkalnych na obszarze Miasta Kwidzyna
- Dostawa i montaż ciepłomierzy oraz wodomierzy zimnej wody i ciepłej wody z modułami radiowymi w lokalach mieszkalnych i użytkowych
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- USŁUGA PROWADZENIA WARSZTATÓW I ZAJĘĆ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN. "WSPARCIE DZIAŁANOŚCI 9 PLACÓWEK WSPARCIA DZIENNEGO W GMINIE OKSA"
- "Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY"
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej (zamówienie podzielone na 13 części)
- "Świadczenie usług edukacyjnych na potrzeby projektu "EDUODKRYWCY"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.