Ogłoszenie z dnia 2018-05-24
Ogłoszenie nr 500115740-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych budynku przy ul. Szancera 7 administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, polegających między innymi na: -naprawie nieszczelności warstw izolacji oraz innych prac naprawczych na terenie patio, wykonaniu iniekcji ciśnieniowej oraz izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych, wykonaniu ocieplenia elewacji na poziomie przyziemia oraz odmalowaniu elewacji północnej, - naprawie skutków uszkodzeń w wyniku pęknięcia stropu w budynku przedszkola oraz wykonanie robót naprawczych uszkodzeń pomieszczenia przedszkola wraz z remontem sali gimnastycznej, - remoncie pomieszczeń boksów lokatorskich wraz z wymianą drzwi stalowych oraz rozprowadzeniu instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych.
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 525146-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500092018-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, Krajowy numer identyfikacyjny 01525966001220,
ul. Plac Czerwca 1976 roku nr 1
-,
02-495
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 443 60 00, e-mail
imagdziarz@um.warszawa.pl, ursus.zzp@um.warszawa.pl, faks
22 443 60 11.
Adres strony internetowej (url): www.ursus.warszawa.pl
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych budynku przy ul. Szancera 7 administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, polegających między innymi na: -naprawie nieszczelności warstw izolacji oraz innych prac naprawczych na terenie patio, wykonaniu iniekcji ciśnieniowej oraz izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych, wykonaniu ocieplenia elewacji na poziomie przyziemia oraz odmalowaniu elewacji północnej, - naprawie skutków uszkodzeń w wyniku pęknięcia stropu w budynku przedszkola oraz wykonanie robót naprawczych uszkodzeń pomieszczenia przedszkola wraz z remontem sali gimnastycznej, - remoncie pomieszczeń boksów lokatorskich wraz z wymianą drzwi stalowych oraz rozprowadzeniu instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UD-XI-ZZP.271.7.WGN.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych budynku przy ul. Szancera 7 administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, polegających między innymi na: -naprawie nieszczelności warstw izolacji oraz innych prac naprawczych na terenie patio, wykonaniu iniekcji ciśnieniowej oraz izolacji przeciwwodnej ścian fundamentowych, wykonaniu ocieplenia elewacji na poziomie przyziemia oraz odmalowaniu elewacji północnej, - naprawie skutków uszkodzeń w wyniku pęknięcia stropu w budynku przedszkola oraz wykonanie robót naprawczych uszkodzeń pomieszczenia przedszkola wraz z remontem sali gimnastycznej, - remoncie pomieszczeń boksów lokatorskich wraz z wymianą drzwi stalowych oraz rozprowadzeniu instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych. 1. Kody CPV i ich nazwy: 45400000-1 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 453332400-7 Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45410000-4 Tynkowanie 45320000-6 Roboty izolacyjne Lokalizacja budynku: budynek mieszkalno-użytkowy zlokalizowany przy ul. Szancera 7. Na południowy wschód znajduje się budynek wielorodzinny o numerze 5 mający podobną konstrukcję. Do kompleksu należy również parking. Od północnego zachodu oraz południowego zachodu zlokalizowane są budynki wielorodzinne wchodzące w skład osiedla mieszkaniowego. Budynek przedszkola stanowi integralną część konstrukcyjną z budynkiem wielorodzinnym Szancera 7 i zajmuje jedynie część parterową. Na dachu przedszkola znajduje się plac zabaw dla dzieci. Pomiędzy budynkami Szancera 7 i Szancera 5 umiejscowiono patio, które usytuowane jest na wysokości pierwszej kondygnacji. Pod patio znajdują się pomieszczenia piwniczne oraz poszczególne wejścia do części pomieszczeń wyżej wymienionych budynków. Z patio pomiędzy budynkami są wykonane dojścia i wejścia do poszczególnych klatek schodowych budynku Szancera 5 i Szancera 7. Od strony południowo-zachodniej w budynku Szancera 7 oraz na terenie przy tej części budynku znajduje się ogrodzony plac zabaw przynależny do przedszkola, które zajmuje niemal całą kondygnację przyziemną przedmiotowego budynku. Ogólne dane o budynku: budynek Szancera 7 jest budynkiem mieszkalno - użytkowym o kubaturze 7 315,00 m3, posiada cztery kondygnacje nadziemne. W przyziemiu znajduje się przedszkole. Na poziomie przyziemia wybudowane zostały również lokatorskie boksy piwniczne oraz pomieszczenia techniczne (kotłownia gazowa, przyłącze gazu, rozdzielnia elektryczna). Nad nimi znajduje się część komunikacji zewnętrznej, a także powierzchnia "zielonego dachu". Budynek posiada dwie klatki schodowe. Dla osób niepełnosprawnych zaprojektowano pochylnię usytuowaną od strony wschodniej budynku, tj. pomiędzy budynkiem Szancera 7 a Szancera 5. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zakres prac określają niżej wymienione dokumenty: 1) przedmiar robót na naprawę uszkodzeń w budynku przy ul. Szancera 7, 2) przedmiar robót na usunięcie skutków uszkodzeń w wyniku spękań stropu w pomieszczeniu przedszkola , 3) przedmiar robót na rozprowadzenie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych w budynku przy ul. Szancera 7, 4) projekt budowlano-wykonawczy na naprawę uszkodzeń w budynku przy ul. Szancera 7, Tom II dotyczący między innymi remontu patio, boksów lokatorskich, pomieszczenia przedszkola wykonany przez Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 106D lok.9, 01-355 Warszawa, 5) ekspertyza techniczna uzupełniająca dotycząca spękań stropu oraz widocznych śladów zalania w pomieszczeniu przedszkola w budynku przy ul. Szancera 7 wykonana przez Centrum Rzeczoznawstwa Budowlanego Sp. z o.o., ul. Powstańców Śląskich 106D lok.9, 01-355 Warszawa, 6) projekt budowlano-wykonawczy rozprowadzenia instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych wykonany przez Ekoprojekt sp. z o.o., al.. Krakowska 224, 02-219 Warszawa, 7) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dotyczące naprawy uszkodzeń w budynku przy ul. Szancera 7 oraz rozprowadzenia instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych budynku przy ul. Szancera 7. Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć zamawiającemu w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy kosztorys ofertowy opracowany dla celów informacyjnych oraz Harmonogram Rzeczowo-Finansowy, w podziale na usługi i roboty wykonywane siłami własnymi oraz roboty Wykonywane przez Podwykonawców. Przedstawione w Harmonogramie koszty poszczególnych elementów usług i robót powinny być zgodne z kosztorysem ofertowym. Opracowując Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Wykonawca zobowiązany będzie zaplanować do realizacji prace w przedszkolu w miesiącu sierpniu. 5. Zakres planowanych prac remontowych obejmuje między innymi: - remont patio: rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, rozebranie podsypki izolacyjnej, rozebranie warstwy styroduru, wykonanie izolacji cieplnej, izolacja przeciwwodna, wylewka betonowa na stropie, wzmocnienie i uodpornienie powierzchni betonowych na patio, wykonanie odwodnienia liniowego; - remont elementów stalowych patio: zerwanie obróbek blacharskich, wykonanie obróbek z blachy ocynkowanej; - wykonanie ocieplenia elewacji na poziomie przyziemia: odbicie tynków wewnętrznych, zerwanie warstwy ocieplenia, transport gruzu z terenu rozbiórki, uzupełnienie podkładów pod tynki, wykonanie ocieplenia, wykonanie tynku elewacyjnego, malowanie elewacji farbą; - odmalowanie elewacji północnej budynku: dwukrotne odgrzybienie ścian ceglanych, przecieranie istniejących tynków zewnętrznych, malowanie elewacji farbą; - remont zadaszenia nad wejściem do południowych klatek schodowych budynków - odremontowanie zadaszenia przy budynku nr 5 oraz przy budynku nr 7. - naprawa skutków uszkodzeń w przedszkolu, w wyniku pęknięcia stropu: * roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych (cała powierzchnia placu zabaw), rozebranie posadzek jednolitych cementowych wraz z warstwami podposadzkowymi do odsłonięcia izolacji powłokowej stropu (cała powierzchnia placu zabaw), odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej na suficie pomieszczenia przedszkola - odbicie tynku w miejscu przebiegu pęknięcia, zabezpieczenia podłóg folią przed malowaniem, zabezpieczenie okien folią na czas wykonania robót, dostarczenie kontenera, wywóz gruzu; * roboty remontowe wewnątrz budynku - wykonanie iniekcji ciśnieniowej rys suchych (nie przewodzących wody), gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi pod gładzie gipsowe - powierzchnie poziome tynki cem. - wap., przetarcie istniejących tynków wewnętrznych na stropie pomieszczenia z zeskrobaniem farby, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi pod powłoki malarskie z farby emulsyjnej pod powierzchnie poziome, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych poziomych - tynków gładkich bez gruntowania, mycie po robotach malarskich okien zespolonych; * roboty remontowe na zewnątrz budynku - wypełnienie pęknięcia elastyczną masą spoinującą, przygotowanie podłoża pod izolacje bitumiczne, oczyszczenie i mechaniczne zmycie podłoża pod wykonanie izolacji bitumicznej, wykonanie izolacji przeciwwodnej z papy powierzchni poziomych wykonywane na gorąco, izolacja szczelin dylatacyjnych styku posadzki ze ścianą budynku listwami do posadzek betonowych, wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej , wykonanie posadzek cementowych, wykonanie posadzek bezpiecznych. - wykonanie robót naprawczych uszkodzeń pomieszczenia przedszkola: * remont wewnątrz pomieszczenia przedszkola - zabezpieczenie podłóg folią, odbicie tynków wewnętrznych, malowanie farbami; - remont sali gimnastycznej przedszkola:- zabezpieczenie podłóg folią, odbicie tynków wewnętrznych, osuszenie pomieszczeń, odgrzybienie, wykonanie tynków, malowanie farbami. - remont wewnątrz pomieszczeń lokatorskich w miejscach uszkodzeń tynków: odbicie tynków wewnętrznych, osuszenie pomieszczeń, odgrzybienie, wykonanie tynków wewnętrznych, malowanie farbami; - wymiana drzwi stalowych prowadzących na teren zielony z przestrzeni komórek lokatorskich: wykucie z muru ościeżnic, wstawienie drzwi stalowych pełnych; - rozprowadzenie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach piwnicznych: montaż rurociągów, montaż grzejników, montaż armatury i osprzętu, montaż hydrantów, przeprowadzenie próby szczelności, przeprowadzenie kontroli jakości robót. 6. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę minimum 1 osoby wykonującej wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - roboty pomocnicze ogólnobudowlane i porządkowe, w tym między innymi: wynoszenie gruzu, odbijanie tynku i odkopywanie oraz zakopywanie fundamentów. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracownika, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL pracownika). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 7. Sposób realizacji zamówienia. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, ustawą-Prawo budowlane i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi, wg powszechnie obowiązujących profesjonalnych standardów w tego rodzaju robotach oraz przy zachowaniu najwyższej staranności i bezpieczeństwa. Materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne atesty i świadectwa dopuszczające do użytku. Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców budynków.
II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:
45332400-7,
45111300-1,
45410000-4,
45320000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Umowa została zawarta na okres do dnia 31.10.2018 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Wykonanie prac remontowych budynku przy ul. Szancera 7 administrowanego przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
12/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
ROBOTY DEKARSKIE, MALARSKIE, MURARSKIE inż. Paweł Piekarski ,
piekarski47@tlen.pl,
ul. Dereniowa 9 m. 5,
02-776,
Warszawa, kraj/woj.
Polska
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/05/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
W związku z koniecznością zwiększenia pierwotnego zakresu robót, zwiekszono wynagrodzenie wykonawcy o kwotę 29 948,62zł, zgodnie z protokołem koniecznoiści z dnia 7 maja 2018 roku oraz kosztorysem ofertowym. zmianie uległ par 8 ust 1 umowy, który otrzymal brzmienie: Ryczałtowe wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy określonego w par 1 wyniesie 332 820,61 zl brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie przystąpienia do wykonania prac objętych powyższą umową po uprzątnięciu boksów lokatorskich Wykonawca zgłosił, że ściana zewnętrzna pomieszczeń piwnicznych od strony Szancera 5 jest mokra, a tynk zmurszały. W projekcie uwzględniono jedynie ocieplenie tej ściany od strony zewnętrznej, ponieważ tynk elewacyjny tej ściany wykazywał przemarzanie. W trakcie wykonywania projektu brak było dostępu do ściany od strony wewnętrznej, gdyż boksy lokatorskie były zagracone, a ściana zasłonięta przez znajdujące się rzeczy i sprzęty, dlatego przyjęto jedynie rozwiązanie polegające na ociepleniu ściany (w załączeniu zdjęcia obrazujące ilość gabarytów i sprzętów wyniesionych przez mieszkańców z boksów i złożonych przy altanie śmietnikowej).
W celu kompleksowego wykonania niezbędnych prac izolacyjnych tj.zabezpieczenia podciągania wody z gruntu oraz mając na względzie przeciwdziałanie zatrzymywaniu wilgoci w ścianie, należy skuć uszkodzony tynk, wykonać uszczelnienie i izolację poziomą za pomocą iniekcji ciśnieniowej, osuszyć ścianę, zabezpieczyć środkami antygrzybicznymi i ponownie odtworzyć tynk jako renowacyjny wykończony powłoką malarską pozwalającą na odparowanie wilgoci ze ściany i jej oddychanie. Ponadto stwierdzono, że izolacja z folii pod posadzką piwnicy nie została wywinięta na ścianę. Należy wyciąć bruzdę w posadzce betonowej pomiędzy ścianą zewnętrzną a posadzką i wypełnić ją masą izolacyjną.
Przedmiotowe roboty są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i ujawniły się dopiero po uprzątnięciu boksów, odkryciu ściany oraz wykonaniu dodatkowych odkrywek. Wykonawca sporządzi kosztorys na roboty dodatkowe i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji. Kosztorys będzie stanowił podstawę zmiany wynagrodzenia w formie aneksu do umowy. Nie przewiduje się konieczności wydłużenia terminu zakończenia realizacji umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa wykonania kalendarzy, druków i produktów podobnych (wojskowe formularze branżowe) dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 oraz jednostek i instytucji będących na jej zaopatrzeniu
- Zakup dwóch samochodów na potrzeby Centrum Nauki Kopernik- zamówienie z podziałem na 2 części
- Modernizacja oraz remont podwórek wraz z robotami towarzyszącymi
- Świadczenie usług serwisu oraz realizacja zmian rozwojowych w ramach Systemu ITSM
- Naprawa agregatów chłodniczych Biblioteki Uniwersytetu Warszawskiego położonej przy ul. Dobrej 56/66 w Warszawie
- remont pustostanów lokali mieszkalnych (7 szt.) stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy - TZOM Ogrodowa
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
- "Rozbudowa Szkoły Podstawowej nr 3 w Gliwicach z wydzieleniem pomieszczeń na oddziały przedszkolne"
- "Remont i konserwacja elewacji budynku kościoła parafialnego w Żurawicy wraz z dociepleniem dobudówki"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.