To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-24
Ogłoszenie nr 500115613-N-2018 z dnia 24-05-2018 r.
Katowickie Centrum Onkologii: zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych oraz autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 539779-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500080484-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Katowickie Centrum Onkologii, Krajowy numer identyfikacyjny ---,
ul. ul. Raciborska
26,
40074
Katowice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 514 533, e-mail
szpital@kco.katowice.pl, faks
322 514 533.
Adres strony internetowej (url): www.kco.katowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych oraz autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KCO/PN/ 21 /2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, materiałów kontrolnych i eksploatacyjnych oraz autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części (zwane w dalszej treści odczynniki laboratoryjne) dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Katowickiego Centrum Onkologii, w podziale na: Pakiet nr 1 - Odczynniki i krew kontrolna do analizatora hematologicznego (5diff) XT-4000i, Pakiet nr 2 - Materiały kontrolne do analizatora hematologicznego (3diff) Mythic 18, Pakiet nr 3 - Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Rapidlab 248, Pakiet nr 4 - Testy manualne, Pakiet nr 5 - Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora parametrów krytycznych Radiometer ABL90 Flex, Pakiet nr 6 - Odczynniki, materiały kontrolne, kalibratory, materiały eksploatacyjne do analizatora biochemicznego Cobas Integra 400 Plus oraz autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora w tym przeglądy, naprawy wraz z wymianą części, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 8 do SIWZ - Oferta Cenowa. Dodatkowe informacje Dot. Pakietu nr 1 1. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników laboratoryjnych równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia, posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania, obrotu w kraju. 2. Zamawiający wymaga odczynników predefiniowanych do analizatora hematologicznego (5diff) XT-4000i na które Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające równoważność i kompatybilność. dot. Pakietu nr 2, 3 Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt odpowiadający oryginałowi, o takich samych parametrach, spełniający wymagania producenta analizatora, który gwarantuje prawidłowe jego funkcjonowanie. W przypadku w którym urządzenie ulegnie uszkodzeniu w związku z użyciem produktu równoważnego Wykonawca poniesie koszt jego naprawy. dot. Pakietu nr 5 Zamawiający posiada na gwarancji analizator parametrów krytycznych Radiometer ABL90 Flex. W tym przypadku Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. dot. Pakietu nr 6 Zamawiane odczynniki są predefiniowane do analizatora biochemicznego Cobas Integra 400 Plus i nie mogą podlegać modyfikacjom, muszą być oznaczone kodem kreskowym umożliwiającym automatyczny odczyt przez aparat. Aplikacje biochemiczne enzymatyczne wg I.F.C.C. (International Federation of Clinical Chemistry) UWAGA 1. Wg instrukcji obsługi użytkowania, producent zaleca użycie odczynników oryginalnych, posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania i obrotu w kraju. 2. Pożądane będzie zaoferowanie odczynników oryginalnych. 3. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie odczynników laboratoryjnych równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanego urządzenia, posiadających odpowiednie zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oferowanych odczynników laboratoryjnych lub inny dokument zgodnie z obowiązującym stanem prawnym w tym zakresie, dopuszczający produkt do stosowania i obrotu w kraju. I. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca gwarantuje dostarczenie towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy, jakościowo odpowiadających wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie. - dot. Pakietu nr 1 poz. 1-7, Pakietu nr 2, 3, 5, 6. 2. Wykonawca gwarantuje dostawę preparatów krwiopochodnych z minimalnym terminem ważności 2 miesiące - dot. Pakietu nr 1 poz. 8, 9, 10. 3. Wykonawca gwarantuje dostawę testów z terminem ważności zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ - dot. Pakietu nr 4. 4. Wykonawca na cały okres obowiązywania umowy musi zagwarantować autoryzowany serwis zapewniający sprawność analizatora w tym przeglądy, naprawy wraz z wyminą części analizatora Cobas Integra 400 Plus w ramach złożonej oferty cenowej - dot. Pakietu nr 6. 5. Zapewnienie sprawności analizatora może się odbyć przez wstawienie analizatora zastępczego - dot. Pakietu nr 6. 6. Wykonawca gwarantuje dostarczenie aktualnych instrukcji w języku polskim (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. - Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.), z pierwszą dostawą i przy każdorazowej zmianie treści instrukcji (dopuszcza się dostarczanie instrukcji w języku polskim w formie elektronicznej na płycie CD, DVD wraz z oświadczeniem potwierdzającym zgodność kopii na płycie z elektronicznymi pierwowzorami). II. Wymagania odnośnie przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, sukcesywne: A. dostawy średnio jeden lub dwa raz w miesiącu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego - dot. Pakietu nr 1 poz. 1-7, Pakietu nr 2, 3, 4, 5, 6. B. dostawy zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do oferty - dot. Pakietu nr 1 poz. 8, 9, 10, przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu. 2.1. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 14 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu - dot. Pakietu nr 1 poz. 1-7, Pakietu nr 2, 3, 5, 6. 2.2. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 5 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu - dot. Pakietu nr 4. 3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy. 4.1. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco Laboratorium i loco Magazyn Zamawiającego - dot. Pakietu nr 1-5. 4.2. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco Laboratorium Zamawiającego oraz koszty autoryzowanego serwisu zapewniającego sprawność analizatora w tym przeglądy, naprawy wraz z wyminą części - dot. Pakietu nr 6. 5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy. 6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru. 7. UWAGA: a. Zamawiający w kolumnie /Cena jedn. netto/ dopuszcza wycenę do czterech miejsc po przecinku, b. Zamawiający w kolumnach /Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto/ dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku. WYMAGANIA DODATKOWE: Dot. Pakietu nr 1 1. Dostawa odczynników i krwi kontrolnej do analizatora hematologicznego (5diff) XT-4000i będącego własnością Zamawiającego. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. 3. Trwałość materiałów kontrolnych min. 2 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium - dot. poz. 8, 9, 10. 4. Trwałość materiałów kontrolnych po otwarciu fiolki min. 14 dni w temp. 2-8°C. Dot. Pakietu nr 2 1. Oferowane kontrolki posiadają możliwość wyk. badania na analizatorze (3diff) Mythic 18. 2. Trwałość materiałów kontrolnych min. 3 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium. 3. Trwałość po otwarciu fiolki min. 14 dni w temp. 2-8°C. Dot. Pakietu nr 3 1. Wartości nominalne materiału kontrolnego dla analizatora Rapidlab 248 uwzględniające korektę wartości w zależności od temperatury - dot. poz. 17, 18, 19. 2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. 3. Materiały eksploatacyjne oryginalne dedykowane do analizatora Rapidlab 248. 4. Zamawiający dopuszcza odczynniki równoważne. Dot. Pakietu nr 4 1. Test do wykrywania indolu szybki, kompletny, instrukcja w języku polskim, termin wazności minimum 6 miesięcy. 2. Kwas fenyloboronowy i EDTA w postaci probówek, spełnia wymogi EUCAST do diagnostyki KPC i MBL, instrukcja wykonania badania w języku polskim. 3. Test na oksydazę i cefinazę w postaci szybkiego testu diagnostycznego, pozwalającego na wykrycie oksydazy maksymalnie w ciągu 1 minuty. Test kompletny, instrukcja w języku polskim, termin ważności minimum 6 miesięcy - dot. poz. 2, 8. Dot. Pakietu nr 6 1. Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów, materiałów eksploatacyjnych do analizatora Cobas Integra 400 Plus będącego własnością Zamawiającego. 2. W przypadku braku sprawności analizatora Cobas Integra 400 Plus uniemożliwiającego wykonywanie badań lub cyklicznie powtarzającego się problemu z utrzymaniem jego pełnej gotowości do wykonywania badań, w terminie do 14 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego, Wykonawca dostarczy analizator zastępczy o co najmniej takich samych parametrach co Cobas Integra 400 Plus. 3. W przypadku zaoferowania analizatora zastępczego w ramach zapewnienia sprawności w trakcie realizacji umowy Wykonawca gwarantuje w ramach złożonej oferty cenowej, że: - poinformuje o tym fakcie Zamawiającego przed dostarczeniem analizatora, - zapewni ciągłość wykonywanych badań, - zainstaluje zaoferowany analizator zastępczy, w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zakończony protokołem instalacji i uruchomienia oraz szkolenia personelu, - po zakończeniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do odbioru analizatora zastępczego potwierdzonego protokołem odbioru, - zapewni taką ilość odczynników pozwalającą na wykonanie jednakowej ilości badań co na analizatorze Cobas Integra 400 Plus do czasu zakończenia umowy, - dołączy do oferty materiały informacyjne z dokładnym opisem technicznym oferowanego analizatora zastępczego. 4. Wykonawca zapewnia podłączenie analizatora zastępczego do laboratoryjnego systemu informatycznego e-Lab. 5. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do dwóch miejsc po przecinku. Miejsce realizacji dostaw Dot. Pakietu nr 1-4, 6 Laboratorium Zamawiającego - Katowice, ul. Raciborska 27, budynek główny półpiętro (od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 19:00). Dot. Pakietu nr 5 Magazyn Zamawiającego - Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33696000-5
Dodatkowe kody CPV: 50410000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
57599.65
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sysmex Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
60804.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: z powodu tego, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Podstawa prawna: art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20866.67
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.iH. MEDRIV Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23619.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8237.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ARGENTA Sp. z o.o. Sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3618.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54735.62
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: RADIOMETER Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
57846.15
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
129456.31
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
124405.64
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usług konserwacyjno-serwisowych infrastruktury systemu serwerowni biur Urzędu Metropolitalnego GZM i Zarządu Transportu Metropolitalnego.
- DOSTAWA LEKÓW 9
- Wyk. dokum. proj. oraz robót budow. związanych z budową boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną" w ramach zad. inw. "Budowa boiska treningowego wraz z halą pneumatyczną dla Akademii Młodej GieKSy
- Wyk. inwent., ekspertyzy, oceny stanu technicznego, koncepcji obej. dobór instalacji fotowoltaicznej oraz pfu dla budynków użyteczności publicznej Miasta Katowice (...) - zamówienie udzielane w 2 cz..
- Zakup i dostarczanie materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- zakup i dostawa odczynników, materiałów kontrolnych, kalibratorów i materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą i serwisem automatycznego analizatora koagulologicznego
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi polegającej na usprawnieniu termobarokomory
- Naprawa wideoskopów
- Naprawy, kalibracje i wzorcowania / legalizacje urządzeń pomiarowych (13 zadań częściowych)
- Dostawa środków kontrastujących na potrzeby bieżącej działalności SPWZOZ w Stargardzie w podziale na 2 pakiety
- Dostawa środków kontrastowych
- SZPiFP-33-24 Świadczenie usług na policyjnych urządzeniach pomiarowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.