Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2018-05-23
Ogłoszenie nr 500115223-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.
Zawiercie: "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarki, niszczarek - 2 pakiety" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Szpital Powiatowy w Zawierciu, Krajowy numer identyfikacyjny 27627111000000,
ul. Miodowa
14,
42-400
Zawiercie, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
326 740 361, e-mail
zampub@szpitalzawiercie.pl, faks
326 721 532.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalzawiercie.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpitalzawiercie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarki, niszczarek - 2 pakiety"
Numer referencyjny
DZP/WR/37/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: - Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, drukarki, niszczarek - 2 pakiety. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 2a do Zaproszenia, który stanowi integralną część Zaproszenia do negocjacji. Pakiet 1 - Urządzenia wielofunkcyjne, drukarka. Pakiet 2 - niszczarki.
II.5) Główny Kod CPV:
30236000-2
Dodatkowe kody CPV:
30191400-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust 1 pkt 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Przeprowadzono przetarg nieograniczony na Dostawę zestawów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, monitorów referencyjnych, niszczarek, czytników kodów kreskowych oraz kserokopiarki - 6 pakietów DZP/PN/25/2018 gdzie na przedmiot niniejszego zamówienia nie złożono żadnej oferty a przedmiot zamówienia nie został w istotny sposób zmieniony, stąd zastosowanie art.67 ust.1 pkt 4 Pzp. jest uzasadnione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr -1 Urządzenia wielofunkcyjne, drukarka
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
FHU Silocomp Tomasz Marcisz,
,
Marszałkowska 18
42-400 Zawiercie,
42-400,
Zawiercie, kraj/woj.
śląskie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr -2 niszczarki
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
PHU Silocomp Tomasz Marcisz,
,
ul.Marszałkowska 18
42-400 Zawiercie,
42-400,
Zawiercie, kraj/woj.
śląskie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Remont szatni w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu - Etap I. (postępowanie powtórzone)
- Wykonanie odcinków kanalizacji sanitarnej od kolektora głównego do granic posesji z rur PVC dla 4 zadań w ramach zadania "Uzupełnienie odcinków kanalizacji sanitarnej (...)."
- Przebudowa obiektu mostowego - kładki dla pieszych przy ul. Robotniczej
- Dostawa opatrunków i zestawów do terapii podciśnieniowej
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz przeprowadzeniem prac remontowo-budowlanych w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- "Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07"
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego i urządzeń sieciowych.
- Dostawa wraz z wdrożeniem sprzętu informatycznego na potrzeby WS SP ZOZ
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego dla SP Banino
- Zakup oraz dostawa urządzeń do niszczenia dokumentów - niszczarek dla 22. BLT w Malborku
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz sprzętu RTV do Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego dla Dzieci w Ameryce.
więcej: Niszczarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.