eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, budynkiRejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-23

Ogłoszenie nr 500114895-N-2018 z dnia 23-05-2018 r.

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, budynki: Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt współfinansowany z EFRR w ramach RPO Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, oś priorytetowa 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, działania 3.3. Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 519015-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Województwo Kujawsko-Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń, krajowy numer identyfikacyjny 9561969539 w imieniu którego działa Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 092364160, ul. ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 52 3705717, e-mail zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl, faks 52 3705740.
Adres strony internetowej (url): www.zdw-bydgoszcz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej, budynki: Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZDW.N4.363.03.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: 2.1 Część nr 1: Termomodernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu: ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław; 2.2. Część nr 2: Termomodernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko. 3. Zakres robót dla Części nr 1: Termomodernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu: ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław: a) Wykonanie ocieplenia ścian od zewnątrz styropianem 12cm, wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, remont instalacji odgromowej, remont ścian cokołu, wykonanie wypraw elewacyjnych, naprawa gzymsów, wykonanie opaski wokół budynku; b) Wykonanie ocieplenia stropodachu niewentylowanego styropapą gr. 22cm oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; c) Wymiana drewnianej stolarki drzwiowej; d) Wywóz utylizacja gruzu; e) Montaż rusztowań. 4. Zakres robót dla Części nr 2: Termomodernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko: a) Wykonanie ocieplenia ścian od zewnątrz styropianem 15cm, wymiana obróbek blacharskich rynien i rur spustowych, remont ścian cokołu, wykonanie wypraw elewacyjnych, wykonanie opaski wokół budynku; b) Wykonanie ocieplenia stropodachu niewentylowanego styropapą gr. 16cm oraz wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej; c) Wymiana drewnianej stolarki drzwiowej, stolarki okiennej; d) Wymiana stalowej stolarki drzwiowej; e) Montaż zaworów termostatycznych na grzejnikach; f) Wywóz utylizacja gruzu; g) Montaż rusztowań; h) Nadzór ornitologiczny. 5. Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 i 2 jest również wykonanie i montaż tablic informacyjno - pamiątkowych tj. 2 szt. tablic pamiątkowych i 2 szt. tablic informacyjnych. 5.1 Miejscem montażu dla części nr 1 jest: Rejon Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu: ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław, zaś dla części nr 2 jest: Rejon Dróg Wojewódzkich w Żołędowie ul. Pałacowa 15, 86-031 Osielsko. 5.2 Wzór tablicy zwiera załącznik nr 7 oraz znajduje się na stronie: www.funduszeeuropejskie.gov.pl/promocja http://www.mojregion.eu/index.php/rpo/poznaj-zasady oraz na stronie internetowej programu: www.rpo.kujawsko-pomorskie.pl Należy zwrócić uwagę, że Wytyczne mogą ulegać zmianom/modyfikacjom w trakcie trwania umowy, dlatego obowiązkiem wykonawcy jest ich bieżący monitoring i stosowanie Wytycznych obowiązujących w trakcie realizowania Umowy 5.3 Tablica musi zawierać informacje t.j: o Nazwa beneficjenta o Tytuł projektu o Cel projektu o Zestaw logo: znaki FE, UE oraz herb województwa kujawsko - pomorskiego o Adres portalu: www.mapadotacji.gov.pl 5.4 Tablica informacyjno - pamiątkowa nie może zawierać innych informacji i elementów graficznych. 5.5 W przypadku projektów związanych z pracami budowlanymi rekomendujemy, aby tablica informacyjna posiadała wymiary 80cm x120cm. Natomiast tablica pamiątkowa o wymiarach 42 cm x 29 cm. 5.6 Tablica pamiątkowa musi być wyeksponowana minimum przez cały okres trwałości projektu. Tablica informacyjna powinna zostać wykonana z trwałych materiałów, a zawarte na niej informacje muszą być czytelne nawet po kilku latach. 5.7 Uszkodzoną lub nieczytelną tablicę Wykonawca zobowiązany jest wymienić na nową lub odnowić w okresie trwania gwarancji tj. 5 lat od całkowitego zakończenia projektów. 5.8 Wykonawca wykona projekt tablicy zgodnie z aktualnymi wytycznymi i przedstawi go do akceptacji Zamawiającemu. Projekt tablic zostanie przekazany każdorazowo w formie mailowej do Zamawiającego - Pani Luizy Wyczyńskiej e-mail:l.wyczynska@zdw-bydgoszcz.pl, w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy. 5.9 Tablice, będą posadowione w gruncie i winny być umieszczone na konstrukcji na wysokości wyższej niż 2 m od poziomu terenu (prześwit pod tablicą mierzony od gruntu). Wykonawca wykona konstrukcję stalową dla posadowienia tablic i zamontuje tablice w sposób uniemożliwiający ich przewrócenie oraz zapewniający bezpieczeństwo. 5.10 Tablice wraz z konstrukcją powinny być odporne na działanie czynników atmosferycznych oraz zabezpieczone antykorozyjnie. 5.11 Zastosowane materiały do produkcji tablic musza posiadać aktualne aprobaty techniczne, atesty oraz świadectwa jakości zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.12 Tablice zostaną dostarczone i zamontowane na koszt Wykonawcy. 6. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz Szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. 7. Okres gwarancji dla robót objętych zamówieniem wynosi minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego. Okres rękojmi dla robót objętych zamówieniem jest identyczny z okresem gwarancji i wynosi minimum 60 miesięcy od daty odbioru końcowego 8. Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji zadania. 9. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbada czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w Rozdziale XIV SIWZ. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości zastosowania prawa opcji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: 2.1 Część nr 1: Termomodernizacja budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu: ul. Budowlana 40, 88-100 Inowrocław;

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 128293.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Wielobranżowa Firma "AWPO" s.c. P. Lewandowski A. Wudziński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Marulewska 43
Kod pocztowy: 88-100
Miejscowość: Inowrocław
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 150486.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 150486.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 150486.85
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.