eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Budowa budynku na osiedlu Obrońców Pokoju (3)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-22

Ogłoszenie nr 500114138-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Budowa budynku na osiedlu Obrońców Pokoju (3)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524972-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa 21, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku na osiedlu Obrońców Pokoju (3)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZA.271.27.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem inwestycji jest: o Budowa budynku niepublicznego zakładu opieki zdrowotnej w zakresie: - Stanu zerowego - roboty ziemne (wykonanie wykopu), fundamenty, ściany podziemia, izolacje fundamentów i ścian podziemia (przeciwwilgociowe); - Stanu surowego - ściany nadziemna, ścianki działowe (z wyłączeniem wykonanych na sucho), konstrukcja dachu, pokrycie dachu, rynny i rury spustowe, podłoża i kanały wewnątrz budynku, izolacja nadziemna przeciwwilgociowa, cieplna i przeciwdźwiękowa, warstwy wyrównawcze pod posadzki (bez warstwy wykończeniowej); - Instalacji i urządzeń technicznych - instalacje i urządzenia kanalizacyjne, wodociągowe i gazowe: a) instalacja wodociągowa (rozprowadzenie do zaworów, bez białego montażu), b) instalacja ppoż. - wodna instalacja hydrantowa zakończona skrzynką wraz z wyposażeniem, c) instalacja sanitarna i kanalizacyjna (wraz z okablowaniem do armatury bezdotykowej, bez białego montażu); - Instalacji i urządzeń zaopatrzenia w ciepło: a) instalacja CO (piony CO wraz z gałązkami do zaworów, wraz z zaworami), b) źródło ciepła; - Instalacji i urządzeń techniki wentylacyjnej: a) wentylacja mechaniczna - kompletna; - Instalacji i urządzeń elektroenergetycznych: a) tablice rozdzielcze, b) instalacja oświetleniowa (okablowanie i przygotowanie wypustów oświetleniowych), c) instalacja gniazd wtykowych( okablowanie i przygotowanie miejsc pod gniazdka), d) instalacja siłowa (okablowanie i przygotowanie pod gniazda siłowe), e) instalacja odgromowa; - Instalacji i urządzeń teletechnicznych i techniki informatycznej: a) instalacje alarmowe, dozoru i sygnalizacji - instalacja przyzywowa i domofonowa(okablowanie i przygotowanie pod gniazda, b) instalacje strukturalne - instalacje telefoniczne i internetowe( okablowanie i przygotowanie pod gniazda); - Instalacji zewnętrznych - przyłącza do budynku oraz wykonanie wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania. II. Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia: 1. Decyzja o pozwoleniu na budowę nr 1206/2017 z dnia 13.09.2017 r. 2. Dokumentacja projektowa i STWiORB sporządzone przez firmę DIPRA Paweł Rajtor, z siedzibą przy ul. Granicznej 51/2 w Gliwicach, na które składają się: - Projekt architektoniczno - budowlany, - Projekt konstrukcyjny, - Instalacje zewnętrzne, - Instalacje wewnętrzne, - Instalacje wentylacji, - Instalacje źródła ciepła i wewnętrznej instalacji gazu, - Instalacje ogrzewania, - Instalacje elektryczne, - Przedmiary robót, - Specyfikacje techniczne. UWAGA: 1. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych i przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. 2.Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. 3. Dla przedmiotowych robót została wydana decyzja o pozwoleniu na ich realizację. Wykonawca będzie zobowiązany wypełnić wymagania zawarte w ww. decyzji o pozwoleniu na budowę. Dostępność dla osób niepełnosprawnych: Zakres robót budowlanych objęty niniejszym zamówieniem w związku z swoją działalnością (opieki zdrowotnej) przystosowany będzie dla osób niepełnosprawnych poprzez: zniwelowanie różnicy poziomów pomiędzy podłogą w budynku a terenem wejścia, odpowiednie wymiary przedsionka dogodne do ruchu niepełnosprawnych, zastosowanie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych z progiem do 2 cm oraz szerokością minimum 0,9m, zapewnienie odpowiednich przestrzeni manewrowych w pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych, zastosowanie w toaletach dla niepełnosprawnych drzwi bezprogowych. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesiące, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres gwarancji musi być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesiące, maksimum 60 miesięcy - licząc od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy, przy czym okres rękojmi musi być równoważny okresowi gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262420-1, 45261000-4, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1062242.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENERGO-BUD SP. Z O.O.
Email wykonawcy: energo-bud@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Tadeusza Żeleńskiego-Boya 16
Kod pocztowy: 44-113
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1499060.43
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1499060.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1599778.92
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.