To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-22
Ogłoszenie nr 500113506-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.
Gmina Miasta Bochnia: Remont elewacji budynku Urzędu Miasta - II etap oraz budowa windy dla niepełnosprawnych przy Urzędzie Miasta w Bochni
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541331-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500086440-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Bochnia, Krajowy numer identyfikacyjny 52389600000,
ul. ul. Kazimierza Wielkiego
2,
32700
Bochnia, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
014 61 49 100, e-mail
umb@um.bochnia.pl, faks
014 611 83 99.
Adres strony internetowej (url): www.bochnia.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont elewacji budynku Urzędu Miasta - II etap oraz budowa windy dla niepełnosprawnych przy Urzędzie Miasta w Bochni
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.5.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: "Remont elewacji budynku Urzędu Miasta - II etap oraz budowa windy dla niepełnosprawnych przy Urzędzie Miasta w Bochni". 2. Zamówienie zostało podzielone na 2 części i obejmuje: Część I - Remont elewacji budynku Urzędu Miasta - II etap: 1) W zakres robót wchodzi: remont elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia wraz z dziedzińcem i częścią piwnic (otynkowanie elewacji, wymiana krat okiennych, demontaż okablowania zewnętrznego, oczyszczenie i zabezpieczenie cokołów wraz z uzupełnieniem substancji, wymiana rynien i rur spustowych, instalacji odgromowej, wymiana kwietników, parapetów, remont zadaszenia nad balkonem, wymiana posadzki, wymiana nawierzchni dziedzińca zgodnie z przedmiarem robót oraz dokumentacją projektową; 2) Zamówienie obejmuje również: a) wykonania wszelkich robót przygotowawczych oraz organizacji placu budowy, jak również dopełnienia wszelkich formalności prawnych niezbędnych do użytkowania obiektu (zgłoszenia, pozwolenia, odbiory branżowe itp.); b) uzyskanie zgody Zarządu Dróg Wojewódzkich na zajęcie pasa drogowego, (prace przy remoncie elewacji w tym ustawienie rusztowań - część budynku znajduje się przy ul. Kazimierza Wielkiego - przy drodze Wojewódzkiej) oraz uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego przy drogach miejskich; c) opłaty za zajęcie pasa drogowego. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt budowlany i wykonawczy na "Remont elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia wraz z piwnicami i dziedzińcem zlokalizowanego przy ul. Kazimierza Wielkiego 2 (...)"; b) przedmiar robót; c) szczegółowa specyfikacja techniczna; d) program prac konserwatorskich na " Remont elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia"; e) pozwolenie znak: OZT.5152.582.2016.GT1 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie Delegatura w Tarnowie; f) decyzja Nr 757/2016 o pozwoleniu na budowę na roboty budowlane polegające na remoncie elewacji budynku Urzędu Miasta Bochnia wraz z piwnicami i dziedzińcem. g) wzór umowy. Część II - Budowa windy dla niepełnosprawnych przy Urzędzie Miasta: 1) W zakres robót wchodzi: rozbudowa z przebudową budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta Bochnia o windę i wiatrołap wraz wewnętrzną instalacją elektryczną i wentylacją mechaniczną, przebudowa schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z rozbudową zadaszenia nad schodami oraz rozbudowa budynku gospodarczego (roboty rozbiórkowe, roboty murowe, nadproża, fundamenty, dach, obróbki blacharskie, izolacje, roboty tynkarskie, ocieplenie stropodachów, ślusarka, dostawa i montaż windy, instalacje kanalizacji sanitarnej, deszczowej, instalacja ogrzewcza, instalacja wentylacji mechanicznej, roboty instalacyjne elektryczne) zgodnie z przedmiarem robót oraz dokumentacja projektową. 2) Zamówienie obejmuje również: a) wykonania wszelkich robót przygotowawczych oraz organizacji placu budowy, jak również dopełnienia wszelkich formalności prawnych niezbędnych do użytkowania obiektu (zgłoszenia, pozwolenia, odbiory branżowe - w tym odbiór przez Urząd Dozoru Technicznego itp.); b) uruchomienie i zgłoszenie urządzenia (windy wraz z instalacją) do Urzędu Dozoru Technicznego oraz sporządzenie dla Zamawiającego harmonogramu konserwacji i serwisu urządzenia windy i instalacji, zgodnie z wymaganiami aktualnych przepisów w tym zakresie oraz warunkami gwarancji; c) konserwację i obowiązkowy serwis windy (w tym prowadzenie i przekazywanie Zamawiającemu dokumentacji z tym związanej) w czasie trwania gwarancji; 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: a) projekt budowlany i wykonawczy na "Rozbudowę z przebudową budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta Bochnia o windę i wiatrołap wraz wewnętrzną instalacją elektryczną i wentylacją mechaniczną, przebudowa schodów zewnętrznych do kotłowni wraz z rozbudową zadaszenia nad schodami oraz rozbudowa budynku gospodarczego (...)"; b) przedmiary robót; c) szczegółowe specyfikacje techniczne; d) program prac konserwatorskich (w zakresie elewacji); e) pozwolenie znak: OZT.5152.2017.EB1 Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Krakowie Delegatura w Tarnowie; f) decyzja Nr 425/2017 o pozwoleniu na budowę pn. Rozbudowa z przebudową budynku użyteczności publicznej Urzędu Miasta Bochnia o windę i wiatrołap; g) wzór umowy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac wykonawczych w sposób nie utrudniający funkcjonowania użytkowników budynku (obiekt czynny) i w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 2255 oraz z 2017 r. poz.60 i 962). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób wykonujących prace fizyczne, w tym remontowo-budowlane i montażowe, brukarskie, elektryczne, sanitarne opisane dokumentacją projektową, które są niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV: 45443000-4, 45111300-1, 45111000-8, 45450000-6, 45442100-8, 45430000-0, 45233200-1, 45400000-1, 45233250-6, 45310000-3, 45321000-3, 45231300-8, 45331200-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Remont elewacji budynku Urzędu Miasta - II etap |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało unieważnione na podstawie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. W postępowaniu złożona została jedna oferta na część I, w której wykonawca zaoferował cenę brutto w wysokości 2 187 515,60 zł. Zamawiający stwierdził, że cena złożonej oferty znacznie przekracza kwotę 990 000,00 zł, którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie części I zamówienia i nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty, zachodzi konieczność unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty". |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Budowa windy dla niepełnosprawnych przy Urzędzie Miasta |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
22/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
331066.88
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy Remontowo Budowlany Jan Palej,
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
544071.55
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 30% IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Zakup i dostawa kruszywa kamiennego łamanego o uziarnieniu z przeznaczeniem do wykonania remontów/bieżącej konserwacji dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Bochnia
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni przy ul. Karolina 14 G w Bochni w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r.
- Modernizacja nawierzchni bitumicznych w ciągu dróg gminnych, na terenie Miasta Bochnia
- Park rekreacyjny - strefa aktywności i zieleni przy BSAG
- Budowa miejsc parkingowych na osiedlu Niepodległości - etap II
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zainstalowaniu mikroinstalacji fotowoltaicznej wraz z remontem pokrycia dachowego w budynku A przy ul. Chałubińskiego 4 w Warszawie.
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Rozbiórka napowietrznych sieci elektroenergetycznych wraz z oświetleniem ulicznym w Łękińsku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.