eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłobuck › Zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zlokalizowanego przy ul. Rómmla 4 (nr ewid. działki 4350/128, obręb Kłobuck) na Dom dziennego pobytu seniorów - SENIOR+"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-22

Ogłoszenie nr 500113184-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.

Powiat Kłobucki: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zlokalizowanego przy ul. Rómmla 4 (nr ewid. działki 4350/128, obręb Kłobuck) na Dom dziennego pobytu seniorów - SENIOR+"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538225-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500076861-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiat Kłobucki, Krajowy numer identyfikacyjny 15218075400000, ul. Rynek im. Jana Pawła II 13, 42100 Kłobuck, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 343 109 500, e-mail zamowienia@klobuck.pl, faks 343 109 507.
Adres strony internetowej (url): www.bip.klobuck.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zlokalizowanego przy ul. Rómmla 4 (nr ewid. działki 4350/128, obręb Kłobuck) na Dom dziennego pobytu seniorów - SENIOR+"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR.272.1.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zlokalizowanego przy ul. Rómmla 4 (nr ewid. działki 4350/128, obręb Kłobuck) na Dom dziennego pobytu seniorów-SENIOR+". W ramach zadania przewiduje się realizację robót: Poziom piwnic: -na poziomie piwnic zostaną wykonane tylko roboty instalacyjne związane z prowadzeniem poziomów kanalizacji sanitarnej, zimnej i ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji i wody zasilającej hydrant, Poziom parteru - część adaptowana : -wykonanie nowego podziału pomieszczeń poprzez wyburzenie części istniejących ścianek działowych i wymurowanie nowych, -likwidacja kanałów instalacyjnych pod posadzką parteru, -rozkucie wszystkich warstw posadzkowych do podłoża i wykonanie nowych zgodnych z projektem, -wykonanie nowych instalacji sanitarnych i elektrycznych (wg opracowań branżowych), -wykonanie nowych węzłów sanitarnych i kuchni, -wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych, -wymiana okładzin i posadzek, -roboty tynkarskie, malarskie i wykończeniowe, -montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z naświetleniami, -wykonanie sufitu podwieszanego z płyt g-k na całej powierzchni korytarza, -na odpowiednim etapie robót należy tymczasowo zdemontować wszystkie grzejniki na parterze (strefa SENIOR+) celem dokonania reperacji i malowania ścian za grzejnikami, Poziom pietra: -wykonanie i obmurowanie nowych kanałów wentylacyjnych (K1 i K2) od poziomu stropu nad parterem do wyprowadzenia nad dach poprzez stropodach wentylowany, -doprowadzenie ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji od zbiornika ciepłej wody użytkowej do łazienki górnej dla niepełnosprawnych, -powiększenie komina K1 o dwa przewody wentylacyjne i miejsce na pion sanitarny wentylacyjny. Ponadto konieczne jest przesunięcie drzwi z ościeżnicą, rozkucie otworu drzwiowego, wykonanie nowego nadproża, wymurowanie przewodów wentylacyjnych na wys. drugiej kondygnacji, powtórny montaż drzwi, tynkowanie i malowanie strefy wymiany drzwi, Poziom poddasza i dachu: -uzupełnienie trzonów kominowych - dobudowa w strefie stropodachu i nad dachem dla nowoprojektowanych przewodów wentylacyjnych (K1) dobudowanie nowego komina (K2) w strefie stropodachu i ponad dachem czapką betonową oraz tynkiem zewnętrznym. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót. Termin wizji lokalnej wyznacza się na dzień: 06.04.2018 r. godz. 1100 - 1500. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca prowadzenia robót proszeni są o uprzednie zgłoszenie udziału Zamawiającemu - Wydział Inwestycji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Kłobucku, numer telefonu: 34 3100673. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne. Jeżeli w Dokumentacji technicznej (załącznik nr 1 do siwz) pojawiły się nazwy dostawców, producentów materiałów, urządzeń lub ich elementy oznacza to, iż zostały one powołane przykładowo w celu ułatwienia przygotowania np. kosztorysów i założeń projektowych. Zamawiający w takiej sytuacji dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Projektanta i Zamawiającego. Na etapie realizacji, każdorazowe zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie uzyskania akceptacji w formie pisemnej Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudniał we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji robót: ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z działem VIII pkt 8 SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45223500-1, 45111000-8, 45112000-5, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45450000-6, 45311000-0, 45316000-5, 45317300-5, 45332300-6, 45332200-5, 45210000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 429265.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane ,,DEKOR" Marek Lipiński
Email wykonawcy: dekor0@op.pl
Adres pocztowy: ul. Kwiatowa 35, 42-141 Przystajń
Kod pocztowy: 42-141
Miejscowość: Przystajń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 358976.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 358976.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 473550.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

instalacje elektryczne oraz sanitarne


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.