To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-22
Ogłoszenie nr 500113184-N-2018 z dnia 22-05-2018 r.
Powiat Kłobucki: Zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zlokalizowanego przy ul. Rómmla 4 (nr ewid. działki 4350/128, obręb Kłobuck) na Dom dziennego pobytu seniorów - SENIOR+"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 538225-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500076861-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Kłobucki, Krajowy numer identyfikacyjny 15218075400000,
ul. Rynek im. Jana Pawła II
13,
42100
Kłobuck, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 109 500, e-mail
zamowienia@klobuck.pl, faks
343 109 507.
Adres strony internetowej (url): www.bip.klobuck.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zlokalizowanego przy ul. Rómmla 4 (nr ewid. działki 4350/128, obręb Kłobuck) na Dom dziennego pobytu seniorów - SENIOR+"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR.272.1.7.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części budynku Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku zlokalizowanego przy ul. Rómmla 4 (nr ewid. działki 4350/128, obręb Kłobuck) na Dom dziennego pobytu seniorów-SENIOR+". W ramach zadania przewiduje się realizację robót: Poziom piwnic: -na poziomie piwnic zostaną wykonane tylko roboty instalacyjne związane z prowadzeniem poziomów kanalizacji sanitarnej, zimnej i ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji i wody zasilającej hydrant, Poziom parteru - część adaptowana : -wykonanie nowego podziału pomieszczeń poprzez wyburzenie części istniejących ścianek działowych i wymurowanie nowych, -likwidacja kanałów instalacyjnych pod posadzką parteru, -rozkucie wszystkich warstw posadzkowych do podłoża i wykonanie nowych zgodnych z projektem, -wykonanie nowych instalacji sanitarnych i elektrycznych (wg opracowań branżowych), -wykonanie nowych węzłów sanitarnych i kuchni, -wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych, -wymiana okładzin i posadzek, -roboty tynkarskie, malarskie i wykończeniowe, -montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z naświetleniami, -wykonanie sufitu podwieszanego z płyt g-k na całej powierzchni korytarza, -na odpowiednim etapie robót należy tymczasowo zdemontować wszystkie grzejniki na parterze (strefa SENIOR+) celem dokonania reperacji i malowania ścian za grzejnikami, Poziom pietra: -wykonanie i obmurowanie nowych kanałów wentylacyjnych (K1 i K2) od poziomu stropu nad parterem do wyprowadzenia nad dach poprzez stropodach wentylowany, -doprowadzenie ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji od zbiornika ciepłej wody użytkowej do łazienki górnej dla niepełnosprawnych, -powiększenie komina K1 o dwa przewody wentylacyjne i miejsce na pion sanitarny wentylacyjny. Ponadto konieczne jest przesunięcie drzwi z ościeżnicą, rozkucie otworu drzwiowego, wykonanie nowego nadproża, wymurowanie przewodów wentylacyjnych na wys. drugiej kondygnacji, powtórny montaż drzwi, tynkowanie i malowanie strefy wymiany drzwi, Poziom poddasza i dachu: -uzupełnienie trzonów kominowych - dobudowa w strefie stropodachu i nad dachem dla nowoprojektowanych przewodów wentylacyjnych (K1) dobudowanie nowego komina (K2) w strefie stropodachu i ponad dachem czapką betonową oraz tynkiem zewnętrznym. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o założenia określone w Dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót. Termin wizji lokalnej wyznacza się na dzień: 06.04.2018 r. godz. 1100 - 1500. Wykonawcy zainteresowani dokonaniem oględzin miejsca prowadzenia robót proszeni są o uprzednie zgłoszenie udziału Zamawiającemu - Wydział Inwestycji i Rozwoju Starostwa Powiatowego w Kłobucku, numer telefonu: 34 3100673. W trakcie wizji lokalnej nie będą udzielane informacje techniczne. Jeżeli w Dokumentacji technicznej (załącznik nr 1 do siwz) pojawiły się nazwy dostawców, producentów materiałów, urządzeń lub ich elementy oznacza to, iż zostały one powołane przykładowo w celu ułatwienia przygotowania np. kosztorysów i założeń projektowych. Zamawiający w takiej sytuacji dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych, tj. o właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Projektanta i Zamawiającego. Na etapie realizacji, każdorazowe zastosowanie rozwiązań równoważnych wymagać będzie uzyskania akceptacji w formie pisemnej Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudniał we własnym przedsiębiorstwie lub podwykonawcy na podstawie umowy o pracę, osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji robót: ogólnobudowlanych, instalacyjnych i elektrycznych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z działem VIII pkt 8 SIWZ. Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45223500-1, 45111000-8, 45112000-5, 45410000-4, 45421000-4, 45430000-0, 45450000-6, 45311000-0, 45316000-5, 45317300-5, 45332300-6, 45332200-5, 45210000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
429265.11
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo-Budowlane ,,DEKOR" Marek Lipiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
358976.30
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom tak Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: instalacje elektryczne oraz sanitarne |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KŁOBUCKA
- Dostawa tlenu medycznego ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika oraz dostawa tlenu medycznego w butlach do Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kłobucku
- Remont mostu w ciągu drogi powiatowej nr 2060 S w miejscowości Praszczyki gm. Panki.
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Kłobuck
więcej: przetargi w Kłobucku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Remont zewnętrznych elementów budynków 11A i B oraz wykończenie pomieszczeń na 1 i 2 piętrze budynku 11 B na potrzeby Kliniki Dermatologicznej SKDJ w Warszawie przy ul. Lindleya 4.
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
- Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Samlino, obręb Benice, gmina Kamień Pomorski
- Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.