eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Uniwersytetu Opolskiego.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-21

Ogłoszenie nr 500112459-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.

Uniwersytet Opolski: Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Uniwersytetu Opolskiego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537690-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500068343-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 138200000, ul. Pl. Kopernika 11 A, 45-040 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 5 415977, e-mail zamowienia@uni.opole.pl, faks 775 415 930.
Adres strony internetowej (url): www.zamowienia.uni.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Uniwersytetu Opolskiego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/05/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości (dalej środki czystości) dla Uniwersytetu Opolskiego. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Jeżeli w Załączniku nr 1A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w Załączniku nr 1A do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia, spełniające wymagania Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnych produktów, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów równoważnych należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla przedmiotowego zamówienia. 3. Ilości wskazane w Załączniku nr 1A do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych w Załączniku nr 1A do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy, co nie będzie stanowić zmiany umowy. 4. Wymagania techniczne i jakościowe. Dostarczane środki czystości muszą: 4.1 odpowiadać wszystkim cechom określonym w Załączniku nr 1A do SIWZ, 4.2 być wolne od wad fizycznych, fabrycznie nowe, to jest posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, które ma zabezpieczać je przed zniszczeniem lub obniżeniem ich jakości w czasie transportu lub użytkowania, 4.3 być opatrzone etykietami z danymi (odpowiednio do dostarczanego środka czystości, którego to dotyczy), które potwierdzają nazwę i producenta środków czystości, sposób użycia, skład, wielkość tj. pojemność, wagę lub gramaturę, termin przydatności do użycia, który ma być nie krótszy niż dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia ich dostawy Zamawiającemu, 4.4 posiadać aktualne atesty Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowy Zakład Higieny, 4.5 spełniać warunki określone w PN - PN-EN, wszystkie wymagania określone przez producentów i posiadać karty charakterystyki lub informację o wprowadzeniu produktu do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzonych do obrotu, które są wymagane odpowiednimi przepisami prawa a Wykonawca zobowiązany jest je przedstawić, na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający jest uprawniony do odmowy dostarczonych środków czystości, w szczególności gdy: 5.1 stwierdzi rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonych środków czystości a przedstawionymi w SIWZ lub Zamówieniu, 5.2 środki czystości będą uszkodzone lub zawierały wady uniemożliwiające ich użycie w pełnym zakresie, 5.3 termin przydatności do użycia dostarczonych środków czystości jest krótszy niż dwanaście [ 12 ] miesięcy od dnia ich dostawy Zamawiającemu. 6. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia, przeprowadzi dla personelu obsługi dwa [ 2 ] szkolenia produktowe, w zakresie praktycznego stosowania zaproponowanych środków czystości, ich przeznaczenia, stosowania, dozowania. Termin szkolenia zostanie uzgodniony drogą elektroniczną z dziesięciodniowym [ 10 ] wyprzedzeniem. Pierwsze szkolenie powinno nastąpić w okresie do dwóch [ 2 ] miesięcy od daty zawarcia umowy. 7. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego, dostarczy, zamontuje i będzie serwisował dla produktów z pozycji 3, 5, 8, 13 ujętych w Załączniku nr 1A do SIWZ, dwadzieścia [ 20 ] kompletnych automatycznych systemów dozujących podających gotowe roztwory robocze w odpowiednim dla wskazanych produktów stężeniu. Systemy te muszą posiadać możliwość podłączenia czterech [ 4 ] koncentratów oraz umożliwiać zamknięcie tych koncentratów na kluczyk, tak by osoby niepowołane nie miały do nich dostępu. Środki czystości oraz systemy dozujące muszą być kompatybilne i pochodzić od jednego producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39800000-0


Dodatkowe kody CPV: 39830000-9, 39525800-6, 39224000-8, 39224300-0, 39224340-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 70199.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Higma Service sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Gosławicka 2
Kod pocztowy: 45-446
Miejscowość: Opole
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76440.85
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76440.85
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 78900.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.