eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa zbiórki i transportu odpadów medycznych i niebezpiecznych w w celu przekazania ich do unieszkodliwiania

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-21

Ogłoszenie nr 500112438-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego: Usługa zbiórki i transportu odpadów medycznych i niebezpiecznych w w celu przekazania ich do unieszkodliwiania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Gromkowskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 29046900000, ul. ul. Koszarowa 5, 51-149 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 3261325 w. 128, e-mail elzbietajanicka@interia.pl, faks 71 3260622.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa zbiórki i transportu odpadów medycznych i niebezpiecznych w w celu przekazania ich do unieszkodliwiania

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PN 33/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1} Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi zbiórki i transportu odpadów medycznych i niebezpiecznych w celu przekazania ich do unieszkodliwiania, wytwarzanych w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. J. Gromkowskiego we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 5. Dwa magazyny znajdują się na terenie Szpitala przy ul. Koszarowej 5, - bud. A-2 , bud. A-3 ściany zmywalne, posadzka z kratką ściekową, pomieszczenie wyposażone jest w instalacje: CO, wod-kan, wentylację mechaniczną oraz instalację elektryczną. 2) Szacunkowa ilość odpadów medycznych przeznaczonych do odbioru i transportu w celu przekazania do unieszkodliwienia w okresie trwania umowy o następujących kodach wynosi: -18 01 01 w ilości 0,01 Mg -18 01 02* w ilości 2 Mg, -18 01 03* w ilości 300 Mg, -18 01 04 w ilości 200 Mg, -18 01 06* w ilości 0,05 Mg, -18 01 07 w ilości 0,08 Mg, -18 01 09 w ilości 0,06 Mg, -18 0110* w ilości 0,001 Mg, Zamawiający zastrzega, że podane ilości odpadów medycznych są ilościami szacunkowymi. Ilość odpadów jest uzależniona od ilości pacjentów oraz ilości wykonanych zabiegów. 3) Zamawiający oczekuje: - odbioru odpadów medycznych z dwóch magazynów znajdujących się na terenie Szpitala przy ul. Koszarowej 5, - bud. A-2 , bud. A-3 przez 5 dni w tygodniu tj. w poniedziałek, wtorek, środę, czwartek i piątek w godz. 700 - 1400 . W przypadku kumulacji dni wolnych Wykonawca gwarantuje odbiór odpadów medycznych, w taki sposób, aby ich okres przechowywania na terenie Szpitala nie przekraczał 72 godzin. Wywóz odpadów będzie realizowany specjalistycznym środkiem transportu Wykonawcy z zachowaniem przepisów obowiązujących przy transporcie towarów niebezpiecznych. Pojazd Wykonawcy o ładowności do 10 ton - ze względu na trudności wjazdowe na teren szpitala i późniejsze manewrowanie przy magazynach odpadów, -podstawienia na czas trwania umowy, wag elektronicznych w magazynach odpadów Zamawiającego do komisyjnego ważenia odpadów. 2 wagi - bud: A2, A3 o wymiarach 1mx1m, dźwig min. 200 kg, każdorazowe ważenie odpadów w obecności pracownika Zamawiającego, - każdorazowego potwierdzenia ilościowego przejęcia odpadów wystawianych przez Wykonawcę przy każdym odbiorze i ważeniu odpadów w tzw. "Karcie przekazania odpadu", - sukcesywnej dezynfekcji pomieszczeń magazynowych potwierdzonych nalepkami z datą dezynfekcji, - ponoszenie odpowiedzialności za realizację niniejszej usługi na podstawie art. 27 ust. 3 ustawy o odpadach ( t. j. Dz. U. z 2018 r ., poz . 21 ze zm.) oraz za dalsze gospodarowanie nimi wobec organów kontroli zewnętrznych, -- unieszkodliwienie odpadów medycznych odebranych od Zamawiającego na terenie województwa dolnośląskiego zgodnie z art. 20 ust 3 pkt 2) ustawy o odpadach, jednocześnie na podstawie art. 20 ust 6 ustawy o odpadach dopuszcza się unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych i zakaźnych odpadów weterynaryjnych na obszarze województwa innego niż to, na którym zostały wytworzone, w najbliżej położonej instalacji, w przypadku braku instalacji do unieszkodliwiania tych odpadów na obszarze danego województwa lub gdy istniejące instalacje nie mają wolnych mocy przerobowych. - wystawianie dokumentów potwierdzających unieszkodliwienie zakaźnych odpadów medycznych na zasadach określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 13 stycznia 2014 r. w sprawie dokumentu potwierdzającego unieszkodliwianie zakaźnych odpadów medycznych lub zakaźnych odpadów weterynaryjnych (Dz. U. z 2014 r., poz. 107), - w przypadku awarii lub innych zdarzeń losowych, których nie można było przewidzieć Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego o zaistniałej sytuacji, w szczególności jeśli zdarzenia te mają wpływ na terminowość wykonania usługi. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wykonanie usługi poprzez uprawnionego podwykonawcę na koszt Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 90500000-2


Dodatkowe kody CPV: 90511000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa zbiórki i transportu odpadów medycznych i niebezpiecznych w w celu przekazania ich do unieszkodliwiania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 950000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "CENMED" suder Stanisłw
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Canaletta 28
Kod pocztowy: 51-650
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy:
Email wykonawcy:
Adres pocztowy:
Kod pocztowy:
Miejscowość:
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 922039.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 922039.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1166110.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.