eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebnica › Zachowanie i udostępnienie Winnej Góry w Trzebnicy na cele turystyczne - etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-21

Ogłoszenie nr 500111775-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.

Gmina Trzebnica: Zachowanie i udostępnienie Winnej Góry w Trzebnicy na cele turystyczne - etap I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Zachowanie i udostępnianie Winnej Góry w Trzebnicy na cele turystyczne" nr RPDS.04.04.02-02-0004/17-00 w ramach Osi Priorytetowej nr 4 "Środowisko i zasoby" Działania nr 4.4 "Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych" Poddziałania nr 4.4.2 "Ochrona i udostępnianie zasobów przyrodniczych - ZIT WROF" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538792-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Trzebnica, Krajowy numer identyfikacyjny 93193513500000, ul. pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 071 388 81 80, e-mail przetargi@um.trzebnica.pl, faks 071 722 78 56.
Adres strony internetowej (url): www.trzebnica.pl, www.bip.trzebnica.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zachowanie i udostępnienie Winnej Góry w Trzebnicy na cele turystyczne - etap I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TI.271.7.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu Winnej Góry w zakresie Małej Pętli w ramach realizacji zadania pn.: "Zachowanie i udostępnienie Winnej Góry w Trzebnicy na cele turystyczne", na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez CREOPROJECT, ul. Biskupa Tomasza I 11/9, 50-221 Wrocław, zwanym dalej jednostką projektowania, z zastrzeżeniem zmian, o których mowa w pkt. 2 opisu przedmiotu zamówienia i oznaczonych jako UWAGA. 2. W zakres zamówienia wchodzi wykonanie: ZADANIE I - Ścieżki, place i przystanki w tym: a) wykonanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, b) wykonanie nawierzchni ścieżek i placów z kostki betonowej wraz z obrzeżami, c) wykonanie nawierzchni ścieżek i placów z miału kamiennego wraz z obrzeżami, d) wykonanie schodów stalowych, e) wykonanie murków gabionowych, f) wykonanie kładek drewnianych, g) dostawa i montaż małej architektury, h) ekspozycja głazów narzutowych - park głazów narzutowych, i) uporządkowanie terenu i odtworzenie trawników w zakresie prowadzonych prac. ZADANIE II - Instalacje elektryczne - oświetlenie, w tym: a) wykonanie wykopu i ułożenie instalacji zewnętrznej, b) montaż słupów oświetleniowych i naświetlaczy kierunkowych, c) wykonanie pomiarów, d) uporządkowanie terenu i odtworzenie trawników w zakresie prowadzonych prac. ZADANIE III - Instalacje teletechniczna - monitoring, w tym: a) wykonanie instalacji zasilającej i światłowodowej, b) montaż kamer, c) wykonanie pomiarów, d) uporządkowanie terenu i odtworzenie trawników w zakresie prowadzonych prac. ZADANIE IV - Zieleń, w tym: a) oczyszczenie terenu, b) wycinka drzew, c) nasadzenia, d) uporządkowanie terenu i odtworzenie trawników w zakresie prowadzonych prac. UWAGA!!! 1) Nawierzchnię przystanku edukacyjnego z nosorożcem (Przystanek edukacyjny H) należy wykonać z miału kamiennego; 2) Zamawiający zmienia obrzeża na betonowe; 3) Do przystanku edukacyjnego z nosorożcem, należy doprowadzić zasilanie do opraw iluminacyjnych gruncie - 4szt. bez montażu opraw; 4) Wykonawca Zadania I zobowiązany jest do pielęgnacji - w tym podlewania, wykonanego trawnika, do dnia ostatecznego odbioru; 5) Wykonawca zadania II zobowiązany jest do ułożenia w wykopie 1 wolnego peszlu, w którym zostanie umieszczona, przez wykonawcę zadania III, instalacja światłowodowa oraz instalacja zasilająca dla kamer; 6) Głazy narzutowe zostaną dostarczone na miejsce inwestycji przez Zamawiającego; 7) Wykonanie rzeźby nosorożca nie wchodzi w zakres zamówienia; 8) Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów małej architektury o parametrach technicznych nie gorszych niż: - Lampy parkowe: Oprawy typu ANOR dostosowane do użytku zewnętrznego lub równoważne, montowane na słupach stalowych, muszą być dostosowane do zamontowania i podłączenia na nich kamer CCTV; - Tablica informacyjna: stalowa, malowana proszkowo na kolor uzgodniony z Zamawiającym, o wymiarach ok. 100 cm x 190 cm, treść do umieszczenia na tablicy zostanie przekazana przez Zamawiającego; - Kosz na śmieci: stalowy, malowany proszkowo na kolor uzgodniony z Zamawiającym. 9) Drewno pozyskane z przeznaczonych do wycinki drzew należy pociąć na odcinki długości 1,0 m i przewieźć na teren byłej bazy transportowej Kombinatu Rolnego w Trzebnicy, ul. Milicka 20. Odległość transportu drewna 0,5 km. Ponadto należy uprzątnąć gałęzie i karpinę; 10) Odpady oraz należy wywieźć na składowisko odpadów (2 km), wykonawca pokrywa koszty wywiezienia i składowania odpadów; 11) Ziemię z wykopów należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (15km). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie robót budowlanych stanowi dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ oraz zapisy w § 1 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Prawa zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania rozwiązań materiałowo-sprzętowych równoważnych pod warunkiem: a) że spełnią one wymagania określone w szczegółowych specyfikacjach technicznych, dokumentacji projektowej i umowie; b) uzyskania pisemnej zgody na proponowane zmiany od Projektanta i Zamawiającego; c) że ich cechy techniczne i użytkowe będą co najmniej takie same jak przewidziane w szczegółowych specyfikacjach technicznych, dokumentacji projektowej i umowie; d) obowiązek wykazania równoważności zastosowanych w ofercie rozwiązań materiałowo-sprzętowych obciąża w całości Wykonawcę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45112720-8


Dodatkowe kody CPV: 45233160-5, 45233200-1, 45233222-1, 44230000-1, 45316110-9, 35120000-1, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Ścieżki, place i przystanki

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 754028.03
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BRUKPOL sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Strzelce Wielkie 81C
Kod pocztowy: 63-820
Miejscowość: Piaski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1170568.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1170568.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1170568.71
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Instalacje elektryczne - oświetlenie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Zadania II postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 93 ust. 2 ustawy. Nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Instalacje teletechniczne - monitoring

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143797.74
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konwerga sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Janikowska 21
Kod pocztowy: 61-071
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 182721.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 182721.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 182721.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zieleń

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Dla Zadania IV postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 oraz art. 93 ust. 2 ustawy. Nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.