eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-21

Ogłoszenie nr 500111773-N-2018 z dnia 21-05-2018 r.

Gmina Ropczyce: "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535659-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500071600-N-2018, 500076242-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Ropczyce, Krajowy numer identyfikacyjny 52472000000, ul. ul. Krisego 1, 39100 Ropczyce, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. (017) 2210550, e-mail ropczyce@intertele.pl, faks (017) 2210555.
Adres strony internetowej (url): www.bip.ropczyce.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Nr 1 w Ropczycach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.12.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Ropczycach o halę sportową i część dydaktyczną wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym i instalacjami wewnętrznymi; wodno-kanalizacyjną, c.o. gazową, wentylacyjną, elektryczną z odcinkami zewnętrznymi instalacji elektrycznej, teletechnicznej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz urządzeniami budowlanymi, w tym m.in. drogi wewnętrzne, chodniki, miejsca postojowe, przyłącza: wodociągowy i kanalizacji sanitarnej, a także przełożenie przyłącza wodociągowego, gazowego i kanalizacji deszczowej, budowa ścian oporowych, przebudowa zjazdów z ul. Wyspiańskiego i Lisa Kuli, przebudowa sieci kanalizacji sanitarnej, na działkach nr ewid. 1689/7, 1689/8, 1689/9, 2619, 1718/1, 2598, 2467/1 położonych w Ropczycach przy ul. Wyspiańskiego. 2. Obszar przeznaczony pod inwestycję obecnie jest zagospodarowany: - budynkami Zespołu Szkół Nr 1 w Ropczycach (trzy segmenty, w tym objęta przebudową sala gimnastyczna wraz z zapleczem o wym. 17,41 x 18,58 m, o max wys. 6,50 m), - budynkiem w południowej części działki podzielonym na funkcje dydaktyczną i mieszkalną, - parterowym budynkiem technicznym, - utwardzonymi wjazdami z drogi gminnej (ul. Wyspiańskiego) oraz nawierzchniami utwardzonymi, - wjazdem nieutwardzonym od strony ul. Kilińskiego, - uzbrojeniem w sieci: energetyczną, gazową, wodociągową, teletechniczną, ciepłowniczą oraz kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Pozostała powierzchnia to teren zielony. Teren, na którym zlokalizowane są wyżej wymienione obiekty jest ogrodzony, z bramami wjazdowymi od strony ul. Wyspiańskiego. 3. W ramach zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, z uwzględnieniem zmian przedstawionych w rysunkach zamiennych do projektu przedstawiających zmianę wymiarów okien w ścianach zewnętrznych nowego budynku hali sportowej, n/w zakres robót: 3.1. Poprzez przebudowę i rozbudowę istniejącej sali gimnastycznej wraz z zapleczem należy wykonać zaprojektowany nowy obiekt o kubaturze 13 955 m3, powierzchni zabudowy 1 724,55 m2 i powierzchni użytkowej 1 990,47 m2, w formie litery "L" w rzucie, posiadający dwie wyraźnie oddzielające się funkcje: dydaktyczną i sportową. 3.1.1. Przebudowa polega na rozbiórce istniejącej sali gimnastycznej wraz z częścią fundamentów, zasypaniu istniejących piwnic i wybudowaniu w tym miejscu nowego budynku mieszczącego m.in. pomieszczenia dydaktyczne. W strefie przebudowywanej należy wykonać dwukondygnacyjny budynek kryty stropodachem, ze strefą wejściową, 3 salami dydaktycznymi, w tym jedną komputerową, siłownią, zespołem szatniowym, sanitariatami, kotłownią, komunikacją, w tym klatką schodową wyposażoną w windę przystosowaną do przewozu osób niepełnosprawnych. 3.1.2. Rozbudowa polega na budowie nowego budynku mieszczącego m.in. halę sportową, zaplecze sanitarno-szatniowe, magazyny, pomieszczenia techniczne i widownię. Nowy obiekt (część sportowa), przylegający do części dydaktycznej od strony północno zachodniej, należy wykonać jako budynek jednokondygnacyjny o wymiarach zewn. max 45,00 x 46,47 m, kryty dachem dwuspadowym. W rozbudowywanej części należy wykonać halę sportową z widownią, drugi zespół szatniowy, strefę socjalną i magazynową, pomieszczenie techniczne. 3.1.3. W hali sportowej należy wykonać podłogę na konstrukcji drewnianej z nawierzchnią PCV o parametrach nie gorszych niż określone w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 3.2. Dostarczone w ramach zamówienia urządzenia należy zainstalować/zamontować, dokonać uruchomienia pracy tych urządzeń łącznie z przeszkoleniem Użytkownika obiektu w zakresie uruchomienia i eksploatacji tych urządzeń. 3.3. Dostawa i zainstalowanie dźwigu osobowego (windy o udźwigu 630 kg) o parametrach określonych w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ - Specyfikacja dostawy dla wyposażenia budynku. Montaż dźwigu należy wykonać z zachowaniem wymagań nałożonych przez Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 3 czerwca 2016 r. (Dz.U. 2016 poz.811 z późn. zm.) w sprawie wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa dla dźwigów. W ramach zamówienia Wykonawca własnym kosztem i staraniem m.in. dokona czynności rejestracji dźwigu, umieści na dźwigu znak CE, wystawi dla niego deklarację zgodności WE, udostępni dźwig po raz pierwszy użytkownikowi oraz przekaże mu certyfikat kontroli końcowej oraz dokumentację techniczną urządzenia. 3.4. W ramach zagospodarowania terenu wokół nowych budynków należy wykonać m.in.: - przebudowę zjazdu z ul. Wyspiańskiego zlokalizowanej na działkach nr ewid. 1718/1 i 2619 na teren szkolny zlokalizowany na działce nr ewid. 1689/7, - budowę zjazdu utwardzonego z ul. Lisa-Kuli zlokalizowanej na działce nr ewid. 2467/1 na teren szkolny zlokalizowany na działce nr ewid. 2598, - utwardzenie terenu i budowę parkingów wokół budynku B Zespołu Szkół Nr 1, po stronie południowej projektowanej hali, teren zlokalizowany na działce 1689/7, - budowę utwardzonego dojścia z ul. Lisa-Kuli do budynku projektowanej hali na działce nr ewid. 2598, - budowa utwardzonego dojścia z ul. Wyspiańskiego do budynku projektowanej hali na działce nr ewid. 1689/7, - przebudowę bramy i ogrodzenia działek nr ewid. 1689/7 i 2598 oraz budowę bramy pomiędzy terenem szkolnym na działce nr ewid. 2598 a ul. Lisa-Kuli na działce nr ewid. 2467/1, - przebudowę istniejącego uzbrojenia podziemnego, tj. przyłączy: wodociągowego, gazowego, sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, budowę nowych tj. doziemnej części instalacji elektrycznej, teletechnicznej, zewnętrznych instalacji kanalizacji deszczowej i sanitarnej, przyłączy wodociągowego i kanalizacji sanitarnej. 4. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 4.1. Wyposażenia obiektu dodatkowo w: - instrukcje obsługi i konserwacji, - instrukcje BHP, - instrukcje rozruchu technologicznego urządzeń dostarczanych i montowanych/ instalowanych w ramach niniejszego zamówienia, - instrukcje eksploatacji i użytkowania urządzeń dostarczanych i montowanych/ instalowanych w ramach niniejszego zamówienia, - instrukcje przeciwpożarowe zawierające schematy dróg ewakuacyjnych oraz dostawę i montaż sprzętu i wyposażenia p.poż. 4.2. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów wymaganych do realizacji zamówienia, w tym oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót o przyjęciu obowiązku kierowania budową, oświadczenia kierownika budowy stwierdzającego sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, przygotowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, itp. a także do wykonania niezbędnych prób, odbiorów, badań i sprawdzeń. 4.3. Przygotowania i przekazania Zamawiającemu dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie przedmiotu zamówienia, w tym: pozyskanie protokołów prób, odbiorów, badań i sprawdzeń, przygotowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej dla wszystkich nowych obiektów budowlanych stanowiących elementy zagospodarowania terenu. 4.4. Realizacji zamówienia w sposób nie powodujący zakłócania funkcjonowania czynnego obiektu Zespołu Szkół Nr 1 w Ropczycach oraz nie powodujący ponadnormatywnych uciążliwości dla osób zamieszkujących w obrębie i sąsiedztwie terenu budowy a także do odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wyposażenia obiektu w elementy nie ujęte w przedmiarze robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, w tym dostawy wyposażenia w meble, w sprzęt sportowy ani wyposażenia siłowni w urządzenia do ćwiczeń. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał: - do dnia 31.08.2018 r. roboty rozbiórkowe oraz fundamenty wraz z przebudową kolidujących sieci, - do dnia 31.12.2018 r. stan surowy zamknięty nowego budynku. 7. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym dokumentacja projektowa wraz z rysunkami zamiennymi stanowiąca załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załącznik Nr 4 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter pomocniczy. 8. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 9. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 10. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 11. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi: 1) na wykonany przedmiot zamówienia - 3 lata, 2) na zamontowane urządzenia - 2 lata. 12. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w postanowieniach umowy stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 13. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby wykonawca lub podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące określone czynności - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3, 45233120-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 7359339.49
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U.P. "DOMREX" Jacek Rupar
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Białobrzegi 3g
Kod pocztowy: 37-114
Miejscowość: Białobrzegi
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7100000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7100000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8997381.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.