eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Konserwacja i bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-18

Ogłoszenie nr 500110967-N-2018 z dnia 18-05-2018 r.

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych: Konserwacja i bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535163-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500070206-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 27625533500000, ul. Ul. Zwycięstwa 21, 44100 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 238 55 30, e-mail za@um.gliwice.pl, faks 32 238 55 27.
Adres strony internetowej (url): www.gliwice.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja i bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZA.271.32.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i bieżące utrzymanie rowów z podziałem na rejony od dnia podpisania umowy na okres 12 miesięcy. Zamówienie realizowane jest w ramach zadań wynikających z art. 205 ustawy z dnia 20 lipca 2017 roku Prawo wodne (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1566 z późn. zm.) oraz związanych z ochroną i gospodarką przeciwpowodziową na terenie Miasta Gliwice. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części: - część nr 1. Dzielnica Łabędy i Czechowice (rejon nr I) - część nr 2. Dzielnica Brzezinka (rejon nr II) - część nr 3. Dzielnica Żerniki (rejon nr III) - część nr 4. Dzielnica Bojków, Ligota Zabrska i Sośnica (rejon nr IV) - część nr 5. Dzielnica Ostropa i Wilcze Gardło (rejon nr V) - część nr 6. Dzielnica Łabędy obręb Niepaszyce (rejon nr VI) Zakres prac przeznaczonych do wykonania w ramach zadania obejmuje: 1) wykoszenie skarp rowów i zbiorników na całej ich wysokości oraz pasa o szer. 2 m od górnego brzegu skarpy rowów i zbiorników* trzy razy w roku w miesiącach: maju, lipcu i wrześniu, 2) wygrabienie i wywóz urobku powstałego po wykoszeniu porostów, 3) w ramach zadania Wykonawca zapewni udrożnienie koryta rowu, tj. wykona niezbędne prace, które umożliwią swobodny przepływ wód w rowie, 4) oczyszczanie na bieżąco rowów z osadów i namułu; osady i namuły, po osuszeniu należy wywieźć na wysypisko, 5) oczyszczanie na bieżąco dna rowów i zbiorników* z roślinności i zanieczyszczeń drobnych oraz gabarytowych, 6) usuwanie na bieżąco wraz z wywozem (tj. z częstotliwością jeden raz na dobę przez siedem dni w tygodniu, łącznie z dniami świątecznymi i dniami ustawowo wolnymi od pracy) zanieczyszczeń drobnych oraz wielkogabarytowych z koryta rowu i dna zbiornika* w tym, również kamieni (z dna i ze skarp), 7) oczyszczanie krat i przepustów na rowach i zbiorniku* na bieżąco (tj. z częstotliwością jeden raz na dobę przez siedem dni w tygodniu, łącznie z dniami świątecznymi i dniami ustawowo wolnymi od pracy), 8) wywóz zebranych zanieczyszczeń na wysypisko (urobek po wykaszaniu, namuły, kamienie, skratki, nieczystości zebrane z koryta, dna i skarp rowów i zbiorników*) bezpośrednio po zakończeniu prac, nie później jednak niż w następnym dniu roboczym po zakończeniu prac na danym odcinku (wymagane jest udokumentowanie przyjęcia na wysypisko), 9) oczyszczanie płyt betonowych ze ścięciem nawisów wraz z wycinką samosiejek oraz krzewów nie wymagających zgody na wycinkę zgodnie z ustawą o ochronie przyrody z dnia 08 grudnia 2017 (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 142 z późn. zm.), rosnących na skarpach rowów i zbiorników*, 10) usunięcie drzew powodujących zagrożenie drożności rowów, łącznie ze zrębkowaniem gałęzi, wywozem zrębków i wywozem drewna w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie Miasta Gliwice. Wykonawca zobowiązany jest do każdorazowego zawiadomienia Zamawiającego o zaistnieniu takiej sytuacji, oraz do wykonania pełnej dokumentacji do uzyskania zgody na wycinkę, wraz ze zgodą na wycinkę lub na podstawie decyzji pozyskanej przez Miasto Gliwice, 11) czyszczenie zarurowanych odcinków rowów nie mniej niż dwa razy w roku (maj 2018r., październik 2018r., kwiecień 2019r.), 12) w przypadku rowów posiadających wylot do rzeki Kłodnicy lub innego potoku należy dokonać oczyszczenia wylotu wraz z jego odmuleniem i wykoszeniem skarp rzeki lub potoku na odcinku 5 m po obu stronach wylotu. 13) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzania monitoringu rowów oraz prowadzenia dzienników monitorowania dla poszczególnych rowów. 14) pełnienia stałego nadzoru (tj. wykonywania wszystkich obowiązków umownych) w czasie zwiększonych opadów atmosferycznych (tj. opadów nawalnych lub w przypadku opadów długotrwałych trwających dłużej niż trzy godziny) oraz gwałtownych roztopów, na rowach, kratach i przepustach, aż do chwili zakończenia opadów atmosferycznych. 15) podjęcia interwencji na każde wezwanie Zamawiającego lub CRG (Centrum Ratownictwa Gliwice) w terminie nie dłuższym niż 1 godz. od zgłoszenia. 16) dokonania wszelkich uzgodnień z właścicielami działek, na których usytuowane są rowy oraz uzyskania od nich na piśmie zgody na wejście w teren. Szczegółowy zakres prac został zawarty w umowie stanowiącej załącznik nr 4 do SIWZ oraz w wykazie rowów z podziałem na sześć rejonów - stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. * dotyczy zbiorników w rejonie I, III i IV

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90.48.00.00 - Usługi gospodarki ściekowej


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dzielnica Łabędy i Czechowice (rejon I)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42616.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FOREKO Śląsk Leszek Magiera
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strzelców Bytomskich 39/7
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 50184.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 50184.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 50184.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dzielnica Brzezinka (rejon II)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31917.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Konserwacja Urządzeń Wodno-Melioracyjnych, Kanalizacja Ściekowa Stanisław Koneszko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Młyńska 28
Kod pocztowy: 44-153
Miejscowość: Kozlów k. Gliwic, Sośnicowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 38376.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 38376.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95940.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Dzielnica Żerniki (rejon III)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48367.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa "SEBCIO" Andrzej Alamoda
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mazowiecka 36
Kod pocztowy: 44-105
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64648.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64648.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 64648.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Dzielnica Bojków, Ligota Zabrska i Sosnica (rejon IV)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm)- cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowej części. Uzasadnienie faktyczne: Na przedmiotową część złożono jedną ofertę przez firmę SUŚ Lesław BRAT-BUD Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe)- cena złożonej oferty przekracza kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację przedmiotowej część

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: dzielnica Ostropa i Wilcze Gardło (rejon V)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 31917.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowy melioracji Wodnych Łukasz Walentek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Warszawskich 110
Kod pocztowy: 42-680
Miejscowość: Tarnowskie Góry
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39852.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39852.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66744.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Dzielnica ŁAbędy obręb Niepaszyce (rejon VI)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40609.01
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Aleksandra Augustowska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Górnicza 8a
Kod pocztowy: 44-177
Miejscowość: Chudów
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 69372.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 69372.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 69372.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.