To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-17
Ogłoszenie nr 500109936-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.
Muzeum Narodowe w Warszawie: Usługa nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi przy Galerii Sztuki Starożytnej dla Projektu ,,Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 502422-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Narodowe w Warszawie, Krajowy numer identyfikacyjny 27599000000,
ul. Al. Jerozolimskie
3,
00495
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
226 211 031, e-mail
dwronska@mnw.art.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.mnw.art.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi przy Galerii Sztuki Starożytnej dla Projektu ,,Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):2/2108
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia stanowi usługa pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania Usługa nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi przy Galerii Sztuki Starożytnej dla Projektu ,,Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020. Projekt pn. "Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" (zwany dalej "Projektem") ma na celu stworzenie i udostępnienie szerokiej publiczności z kraju i zagranicy nowej, atrakcyjnej ekspozycji zabytków sztuki starożytnej. W ramach Projektu przeprowadzone zostaną prace budowlane i aranżacyjne przestrzeni ekspozycyjnych (9 sal o łącznej powierzchni 716m2) w zabytkowym Gmachu Głównym MNW przy Alejach Jerozolimskich 3 w Warszawie. Prace budowlane obejmą roboty przygotowawcze, demontaże i wyburzenia starych aranżacji ekspozycyjnych, roboty montażowe i konstrukcyjne, montaż instalacji wentylacji i klimatyzacji, montaż instalacji elektrycznych, wykończenia i urządzenie wnętrz ekspozycyjnych oraz aranżacja sal wystawienniczych - montaż systemów ekspozycyjnych (gablot, postumentów). Ekspozycji będzie towarzyszyło 5 stanowisk multimedialnych, które w ciekawy i innowacyjny sposób ukażą sekrety sztuki starożytnych cywilizacji. Projekt realizowany jest z dofinansowaniem z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury. - Usługi Wykonawcy będą polegać w szczególności na (dotyczy każdej z części zamówienia): 1. na wezwanie Zamawiającego nie częściej niż dwa razy w tygodniu udziału w komisjach i naradach technicznych organizowanych przez zamawiającego -stwierdzania w toku wykonywania robót budowlanych zgodności ich realizacji z projektem budowlanym i wykonawczym oraz warunkami pozwolenia na budowę. 2. oceny wyników szczegółowych badań materiałów i rozwiązań technicznych w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, normami i innymi obowiązującymi właściwymi przepisami, 3. uzgadniania z nadzorem autorskim na wniosek Zamawiającego możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie budowlanym, a zgłoszonych przez kierownika budowy - z zastrzeżeniem, iż ewentualne rozwiązania zamienne nie mogą spowodować niedopuszczalnej zmiany założeń projektu unijnego, w ramach którego roboty budowlane są realizowane, 4. czuwania, by zakres wprowadzanych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego wymagającej uzyskania zmiany lub nowego pozwolenia na budowę, 5. udział w odbiorze końcowym robót oraz odbiorach częściowych. 6. sprawdzenie i pisemne zatwierdzenie dokumentacji rozliczeniowej i powykonawczej, którą wykonawca robót będzie zobowiązany opracować dla zamawiającego po zakończeniu robót, 7. udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych całego przedsięwzięcia budowlanego, 8. przejęcie od Zamawiającego kompletnej dokumentacji technicznej projektu inwestycyjnego w zakresie umożliwiającym prawidłowe sprawowanie nadzoru inwestorskiego, przy czym kopie dokumentacji wykonawca gromadzi na własny koszt, 9. podczas trwania robót budowlanych - obecność na budowie co najmniej trzy (3) razy w tygodniu w godzinach od 8:00 do 16:00 oraz dodatkowo na każde wezwanie Zamawiającego, 10. przekazania Wykonawcy robót terenu budowy pisemnym protokołem, w którym również spisane będą liczniki wody i energii elektrycznej w celu późniejszego rozliczenia wykonawcy robót z tytułu zużycia tych mediów. 11. zapewnienia nadzoru inwestorskiego na budowie w zakresie zgodnym z przepisami Prawa Budowlanego, 12. koordynacja nadzorowanych robót budowlanych, również w aspekcie wymogów harmonogramu realizacji Projektu POIS. 13. wykonywanie czynności określonych w niniejszej umowie w sposób gwarantujący zachowanie terminów określonych w umowie z Wykonawcą robót, w tym czuwania nad realizacją harmonogramu wykonywania robót oraz weryfikowanie zmian zgłoszonych przez wykonawcę w harmonogramie robót przed ich zaakceptowaniem przez inwestora/ zamawiającego. 14. kontrola terminowości wykonywania robót, ich ilości, jakości i wartości oraz prawidłowości fakturowania zgodnie z harmonogramem i umową zawartą między inwestorem a Wykonawcą robót, 15. wyznaczenie osoby koordynatora czyli inspektora wiodącego - zobowiązanego w szczególności do: 1) bieżących codziennych kontaktów z zamawiającym / inwestorem w godzinach 8:00-16:00. 2) bieżącego koordynowania prac inspektorów branżowych w przypadku, gdy funkcje te będą pełnić różne osoby, 3) niezwłoczne zgłaszania zamawiającemu/inwestorowi wszystkich spraw i problemów pojawiających się w trakcie wykonywania robót, a które wymagają podjęcia decyzji przez inwestora. 4) uczestniczenie w naradach i spotkaniach organizowanych przez zamawiającego w związku z realizacją robót, 5) bieżącej kontroli wpisów w Dziennik Budowy a szczególnie niezwłocznego reagowania odpowiednim wpisem inspektora nadzoru do Dziennika Budowy w dacie bezpośredniej po dacie dokonanego przez przedstawicieli wykonawcy (np. Kierownik Budowy) wpisu o treści, która może powodować uszczerbek w interesie Inwestora lub może być niezgodna z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 16. uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich odstępstw i zmian technologii robót, materiałów i urządzeń, zgłaszanych przez wykonawcę robót, pod bezwzględnym warunkiem, że zmiany te nie mogą skutkować rozszerzeniem zakresu rzeczowego określonego umową lub podwyższeniem kosztów realizacji robót, 17. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych, w tym min. robót ulegających zakryciu i zanikających, wraz z obligatoryjnym dokumentowaniem fotograficznych w toku odbioru, 18. stwierdzenie gotowości do częściowego i końcowego odbioru robót przez ich wykonawcę, udział we wszystkich czynnościach związanych z odbiorem robót oraz zorganizowanie i dokonywania odbiorów w terminach określonych w umowie z wykonawcą, a także umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego udziału w komisjach odbiorowych, 19. potwierdzanie ilości wykonanych robót, jeżeli zostały wykonane, 20. stwierdzanie wad przy odbiorach, jeżeli wystąpiły oraz wyznaczanie terminu na ich usunięcie i następnie potwierdzanie usunięcia tych wad, 21. wyznaczanie terminów prób, rozruchów i innych istotnych czynności na budowie oraz uczestnictwo i nadzór nad tymi czynnościami, w tym rozruch technologiczny wbudowanych maszyn i urządzeń, 22. wystawiania Wykonawcy robót budowlanych świadectwa stwierdzającego wynik prób, 23. bieżące czuwanie nad realizacją pozostałych obowiązków wykonawcy robót i uprawnień zamawiającego/ inwestora wynikających z umowy z wykonawcą robót, 24. stałe konsultowanie i fachowe doradztwo na rzecz Inwestora / zamawiającego w związku z pełnioną usługą nadzoru, w tym sporządzanie pisemnych informacji na wniosek zamawiającego, 25. współpraca z Inwestorem, i na jego rzecz w zakresie realizowanych robót budowlanych, 26. rozliczenia inwestycji, w tym: 1) uzyskanie i skompletowanie wszystkich dokumentów odbioru końcowego robót, w tym przede wszystkim dokumentacja powykonawcza robót wraz z świadectwami technicznymi i certyfikatami, oraz inne dokumenty końcowego odbioru robót, które są wymagane w myśl zasad i wytycznych instytucji zarządzającej programem wsparcia ze środków unijnych, oraz w myśl zapisów umowy o dofinansowanie projektu w ramach którego były wykonywane roboty budowlane. 2) wykonawca nadzoru działając na rzecz zamawiającego/inwestora zobowiązany jest przestrzegać i nadzorować obowiązki wykonawcy robót - w zakresie terminów dotyczących uzyskania i skompletowania wszystkich dokumentów, o których mowa w pkt 1), 27. sprawdzanie w uzgodnieniu z inwestorem prawidłowości dokumentów przedkładanych przez Wykonawcę w celu uruchomienia płatności określonych w umowie z Wykonawcą, w tym potwierdzanie należnych mu kwot z tytułu wykonanych robót, 28. jeżeli zażąda tego Instytucja Pośrednicząca POIiŚ - Wykonawca obowiązek określony powyżej musi spełnić zgodnie z nowym systemem rozliczeń kontraktów - "Zaleceniami do sporządzania dokumentacji rozliczeniowej w kontraktach na roboty budowlane/dostawy w projektach POIiŚ . 29. Jeżeli zajdzie taka konieczność - sprawdzanie kosztorysów na roboty podstawowe i dodatkowe nieprzewidziane wcześniej, konieczne i zamienne oraz kontrola prawidłowości ich fakturowania, jeżeli wykonawca będzie sporządzał w czasie realizacji robót takie kosztorysy, 30. wykonanie we współpracy z zamawiającym czynności wynikających z udzielonej przez wykonawcę gwarancji i rękojmi na roboty budowlane, w tym: 1) uczestnictwo w komisjach powołanych przez inwestora do oceny jakości robót w okresie gwarancji i rękojmi której udzielił wykonawca robót, 2) zawiadomienie wykonawcy robót budowlanych o stwierdzonych wadach w okresie gwarancji i rękojmi, 3) uczestniczenie w odbiorach w zakresie usuwania wad i usterek w tym okresie wraz ze sporządzeniem właściwego w danej sprawie protokołu, 4) sporządzenie wniosków o zapłatę kar umownych za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi. 31. wykonywanie innych czynności na żądanie Zamawiającego na podstawie stosownego upoważnienia wydanego do danej czynności, jeżeli wystąpi konieczność podejmowania innych czynności w związku pełnionym nadzorem określonym na warunkach niniejszej umowy, 32. Wykonawca usługi nadzoru inwestorskiego jest zobowiązany szczegółowo znać zapisy umowy z wykonawcą robót nadzorowanych oraz umowy o dofinansowanie Projektu POIiŚ wraz z załącznikami a Zamawiający zawiadomi Wykonawcę nadzoru o każdej zmianie dotyczącej warunków realizacji Projektu, która może mieć znaczenie w zakresie wykonywanych usług nadzoru.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługa nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi przy Galerii Sztuki Starożytnej dla Projektu ,,Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności ogólnobudowlanej bez og |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88500
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usługowe FASTER Leszek Hyliński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
107010
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Usługa nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi przy Galerii Sztuki Starożytnej dla Projektu ,,Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności elektrycznej bez ograni |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W przedmiotowym postępowaniu do upływu terminu składania ofert nie została złożona żadna oferta. Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 1 ustawy p.z.p. postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Usługa nadzoru inwestorskiego nad pracami budowlanymi przy Galerii Sztuki Starożytnej dla Projektu ,,Rearanżacja stałej ekspozycji Galerii Sztuki Starożytnej Muzeum Narodowego w Warszawie" w ramach Działania 8.1 Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury oś priorytetowa VIII Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 -2020 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w specjalności sanitarnej bez ogranicz |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Biuro Obsługi Budownictwa "BUDOSERWIS" Joanna Ciepielak
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
40590
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.
- "Rozbudowa drogi gminnej nr 292939K ul. Wąska w miejscowości Muszyna"
- "Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: "Dokończenie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa ul. Orlej, ul. Parkowej, ul. Wawel w Sosnowcu"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.