eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostarczenie i wdrożenie centralnego systemu zarządzania szkołami i placówkami w zakresie rekrutacji/naboru, analizy obowiązku kształcenia oraz systemu zarządzania uczniem i świadczenie wsparcia jego użytkowników

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-17

Ogłoszenie nr 500109532-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia: Dostarczenie i wdrożenie centralnego systemu zarządzania szkołami i placówkami w zakresie rekrutacji/naboru, analizy obowiązku kształcenia oraz systemu zarządzania uczniem i świadczenie wsparcia jego użytkowników

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529825-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500062017-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia, Krajowy numer identyfikacyjny 109467000000, ul. pl. Nowy Targ 42377, 50141 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 7779230, 7779231, e-mail tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl, faks 717 779 229.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.wroc.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostarczenie i wdrożenie centralnego systemu zarządzania szkołami i placówkami w zakresie rekrutacji/naboru, analizy obowiązku kształcenia oraz systemu zarządzania uczniem i świadczenie wsparcia jego użytkowników

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/PN/11/2018/DEU

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację następujących zadań: a) Zadanie I - dostarczenie centralnego systemu zarządzania Placówkami, wdrożenie Systemu, dostarczenie Dokumentacji; b) Zadanie II - świadczenie Serwisu Gwarancyjnego Systemu; c) Zadanie III - świadczenie usługi Modyfikacji. 2. Zadanie I obejmuje następujący zakres przedmiotu zamówienia: a) dostarczenie centralnego systemu zarządzania Placówkami w zakresie rekrutacji/naboru, kontroli obowiązku nauki, obowiązku szkolnego i obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego oraz systemu zarządzania uczniem obejmujące dostarczenie nowej wersji Komponentu System Zarządzania Placówką (dalej również jako "Komponent SZP") ZSZWO, w wersji spełniającej Wymagania Funkcjonalne wskazane w Załączniku nr 1 do Umowy, b) wdrożenie Systemu obejmujące: - instalację i konfigurację Systemu w najnowszej wersji na maszynach wirtualnych dostarczonych przez Zamawiającego, - Migrację danych, c) dostarczenie Dokumentacji. 3. Zadanie II obejmuje następujący zakres przedmiotu zamówienia: świadczenie Serwisu Gwarancyjnego Systemu od dnia dostarczenia i wdrożenia Systemu (tj. od dnia podpisania Protokołu odbioru Systemu) do dnia 31.12.2018 r. na zasadach opisanych w Załączniku nr 4 do Umowy, obejmującego: a) obsługę Zgłoszeń serwisowych, b) zapewnienie zgodności Systemu z przepisami prawa powszechnego, w szczególności z przepisami wskazanymi w § 3 Załącznika nr 4 do Umowy, c) Wsparcie techniczne Wykonawcy świadczone dla pracowników Zamawiającego, Centrum Usług Informatycznych oraz Placówek. 4. Zadanie III obejmuje następujący zakres przedmiotu zamówienia: świadczenie usługi Modyfikacji na zasadach określonych w § 10 Umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i wdrożenia Systemu, z którego Zamawiający będzie mógł korzystać w ramach licencji ZSZWO, tj. przekazanych dla Komponentu SZP ZSZWO.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48190000-6


Dodatkowe kody CPV: 72260000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 841000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Asseco Data Systems S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Podolska 21
Kod pocztowy: 81-321
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 999897.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 999897.75
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 999897.75
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.