eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Muszyna › "Konkurs architektoniczny na opracowanie koncepcji Systemu Identyfikacji Wizualnej dla projektu Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu, w tym w szczególności elementów małej architektury, systemu informacyjnego oraz standardu opisu tras"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-17

Ogłoszenie nr 500109481-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.

Muszyna: "Konkurs architektoniczny na opracowanie koncepcji Systemu Identyfikacji Wizualnej dla projektu Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu, w tym w szczególności elementów małej architektury, systemu informacyjnego oraz standardu opisu tras"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: Program Współpracy Transgranicznej Intrreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 61860-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500077247-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Gmin Krynicko-Popradzkich, Krajowy numer identyfikacyjny 12057639400000, ul. ul. Rynek 31, 33370 Muszyna, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 471 40 09, e-mail skarbnik2@muszyna.pl, faks 18 477 79 21.
Adres strony internetowej (url): www.zgkp.muszyna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Związek Gmin

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Konkurs architektoniczny na opracowanie koncepcji Systemu Identyfikacji Wizualnej dla projektu Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu, w tym w szczególności elementów małej architektury, systemu informacyjnego oraz standardu opisu tras"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu projektu na podstawie koncepcji, która została wybrana w postępowaniu pn. "Konkurs architektoniczny na opracowanie koncepcji Systemu Identyfikacji Wizualnej dla projektu Uzdrowiska pogranicza polsko-słowackiego jako rozpoznawalny w skali Europy obszar realizacji turystyki zdrowotnej - etap I - budowa pętli rowerowej łączącej miejscowości uzdrowiskowe Doliny Popradu, w tym w szczególności elementów małej architektury, systemu informacyjnego oraz standardu opisu tras" Oznaczenie przedmiotu zamówienia według kodu Wspólnego Słownika Zamówień 71.21.00.00-3 -doradcze usługi architektoniczne 71220000-6 Usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71222000-0 Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni 71230000-9 Organizowanie architektonicznych konkursów projektowych 71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania 71250000-5 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 71400000-2 Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71420000-8 Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu


II.4) Główny kod CPV: 71210000-3
Dodatkowe kody CPV:

71220000-6,

71221000-3,

71222000-0,

71230000-9,

71240000-2,

71250000-5,

71400000-2,

71420000-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Termin rozpoczęcia prac projektowych: w dniu podpisania umowy. Termin wykonania prac: 1. Do dnia 31.01.2018 r. w zakresie obejmującym sporządzenie projektów budowlanych 2. Do dnia 15.05.2018 r. w zakresie pozostałym przedmiotowego opracowania projektowo--kosztorysowego o którym mowa w §2 niniejszej umowy w tym obejmującym sporządzenie projektów wykonawczych, kompletnej dokumentacji kosztorysowej, uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę bądź dokonania skutecznego zgłoszenia wykonania robót budowlanych, sporządzenia dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmianie podlega §3 ust. 2 lit b) otrzymuje brzmienie: "do dnia 29.06.2018 r. w zakresie pozostałym przedmiotowego opracowania projektowo-kosztorysowego o którym mowa w §2 niniejszej umowy w tym obejmującym sporządzenie projektów wykonawczych, kompletnej dokumentacji kosztorysowej, uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę bądź dokonania skutecznego zgłoszenia wykonania robót budowlanych, sporządzenia dokumentacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
1. W związku z ustaleniami podczas spotkania stwierdzono: Pismem z dnia 07.05.2018 Wykonawca zwrócił się z prośbą do Zamawiającego o wydłużenie terminu realizacji robót związany z przedłużającą się procedurą uzyskania skutecznego zgłoszenia w zakresie MOR-ów w Wydziale Budownictwa Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu. Z dniem 1.01.2018r. nastąpiła nowelizacja ustawy Prawo Budowlane. Obejmująca między innymi zakres uzyskiwania pozwoleń budowlanych i zgłoszeń robót budowlanych. W związku z tym wystąpiła zmiana w interpretacji niektórych zapisów Prawa Budowlanego. Ponadto przedłużające się uzyskanie uzgodnień od gestorów uzbrojenia technicznego, wpływa w konsekwencji na zwłokę uzyskania skutecznego zgłoszenia. Wobec powyższego Wykonawca wnioskuję o przedłużenie terminu zakończenia umowy. 2. W związku z powyższym na podstawie §13 ust. 2 pkt. 3 lit. a) biorąc pod uwagę należytą realizację zadania , zachodzi konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 29. 06. 2018r.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.