eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2018-05-17

Ogłoszenie nr 500109019-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.

Szamotuły: Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 364895 - 2016

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 38721 - 2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, Krajowy numer identyfikacyjny 52657000000, ul. ul. Dworcowa 26, 64500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 612 927 501, e-mail umig@szamotuly.pl, faks 612 920 072.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szamotuly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WI.271.26.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2) roboty ziemne 3) remont przepustu drogowego 4) podbudowy 5) nawierzchnie 6) elementy ulic 7) oznakowanie 8) roboty wykończeniowe 9) kanalizacja deszczowa 10) oświetlenie drogowe 11) zieleń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowo-wykonawcza; 2) Szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 3) Przedmiar robót.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45100000-8,

45230000-8,

45232130-2,

45231100-6,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 3.02.2017 r do dnia 31.10.2017 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 03/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe, biuro@graeb.pl, ul. Strzelecka 18 G, 62-045, Pniewy, kraj/woj. wielkopolskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 4744774.24 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE

Umowa podstawowa nr 272.5.2017 z dnia 3.02.2017 r. z Wykonawcą jw. wynosi: netto: 3.502.247,00 zł; brutto: 4.307.763,81 zł (łącznie z podatkiem 23 % VAT)



SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/06/2017

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Protokoły z dnia 9.03.2017 r. i 27.03.2017 r. i oferta Wykonawcy określają rodzaj i zakres zmian: 1. Demontaż istniejącego kolektora o śr. 300-400 mm wraz ze studniami iw pustami - 56,1 mb; Wykonanie wykopów pod kolektory, studnie, przykanliki i wpusty - 168,3 m3; Szalowanie ścian wykopów, wywóz nadmiaru gruntu-168,3 m3; obsypka rurociągów, , przykanliki z rur PVC o śr. 200 mm - 56,1 mb;włączenie kanału o śr, 200 mm do komory ciepłowniczej, wykonanie włączenia do studni betonowej, podiweszenie istniejących uzbrojeń po 6 kpl, pompowanie wody- 72 godz., zayspanie wykopów do poziomu terenu góry robót ziemnych z gruntu z dokopu.

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Protokoły z dnia 9.03.2017 r. i 27.03.2017 r. i oferta Wykonawcy określają rodzaj i zakres zmian.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokoły z dnia 9.03.2017 r. i 27.03.2017 r. określają przyczyny dokonania zmian.Szczegółowy zakres określa oferta Wykonawcy. PROTOKÓŁ KONIECZNOŚCI z dnia 9.03.2017 r. Po przeprowadzonych oględzinach i wizji w terenie w trakcie wykonywania robót związanych z wymianą kanalizacji deszczowej w ulicy Kolarskiej stwierdzono występowanie niezinwentaryzowanych istniejących dopływów kanalizacji deszczowej. Stan techniczny istniejących rur betonowych łączonych na zakładkę jest w bardzo złym stanie (rury popękane i przerośnięte korzeniami), stan taki nie gwarantuje poprawnej eksploatacji i utrzymania nowej nawierzchni drogi w sprawności technicznej. Wobec powyższego niezbędnym i koniecznym jest dokonanie wymiany w/w odcinków na rurę PVC fi 200 mm do granicy nieruchomości pasa drogowego objętego niniejszym zadaniem. PROTOKÓŁ KONIECZNOŚCI z dnia 9.03.2017 r. W trakcie robót ziemnych - wykopów dla kanału deszczowego stwierdzono występowanie gruntów gliniastych nie gwarantujących osiągnięcia projektowanych wskaźników zagęszczenia gruntu. Wobec powyższego na trasie projektowanego kanału w ulicach Kolarskiej, Lipowej i Felińskiego polecono wykonać badania laboratoryjne gruntu do zasypki wykopów, na tą okoliczność dokonano wpisu do dziennika budowy. Badania laboratoryjne nr 77/2017 z dnia 8.03.2017, 79/2017 z dnia 9.03.2017 oraz 80/2017 z dnia 9.03.2017 potwierdziły, że badany materiał jest gliną piaszczystą, gruntem spoistym nie nadającym się do warstw górnych jak i dolnych, przy zasypkach związanych z wykonaniem robót kanalizacyjnych w części jezdnej niezależnie od kategorii ruchu. PROTOKÓŁ KONIECZNOŚCI z dnia 27.03.2017r. W trakcie robót ziemnych związanych z montażem separatora stwierdzono występowanie wysokiego poziomu wody gruntowej, wobec powyższego niezbędne i konieczne jest wykonanie odwodnienia przy pomocy igłofiltrów, rozliczenie powyższych robót nastąpi na podstawie dziennika pompowań.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.