Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2018-05-17
Ogłoszenie nr 500109019-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.
Szamotuły: Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 364895 - 2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 38721 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta i Gminy Szamotuły, Krajowy numer identyfikacyjny 52657000000,
ul. ul. Dworcowa
26,
64500
Szamotuły, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
612 927 501, e-mail
umig@szamotuly.pl, faks
612 920 072.
Adres strony internetowej (url): www.bip.szamotuly.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):WI.271.26.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres prac obejmuje: 1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe; 2) roboty ziemne 3) remont przepustu drogowego 4) podbudowy 5) nawierzchnie 6) elementy ulic 7) oznakowanie 8) roboty wykończeniowe 9) kanalizacja deszczowa 10) oświetlenie drogowe 11) zieleń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Dokumentacja projektowo-wykonawcza; 2) Szczegółowa Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 3) Przedmiar robót.
II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
45100000-8,
45230000-8,
45232130-2,
45231100-6,
45316110-9
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia 3.02.2017 r do dnia 31.10.2017 r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa ulic Kolarskiej, Felińskiego i odcinka ulicy Słonecznej w Szamotułach | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
03/02/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
GRAEB Przedsiębiorstwo Drogowe,
biuro@graeb.pl,
ul. Strzelecka 18 G,
62-045,
Pniewy, kraj/woj.
wielkopolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
Umowa podstawowa nr 272.5.2017 z dnia 3.02.2017 r. z Wykonawcą jw. wynosi: netto: 3.502.247,00 zł;
brutto: 4.307.763,81 zł (łącznie z podatkiem 23 % VAT)
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
20/06/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Protokoły z dnia 9.03.2017 r. i 27.03.2017 r. i oferta Wykonawcy określają rodzaj i zakres zmian: 1. Demontaż istniejącego kolektora o śr. 300-400 mm wraz ze studniami iw pustami - 56,1 mb; Wykonanie wykopów pod kolektory, studnie, przykanliki i wpusty - 168,3 m3; Szalowanie ścian wykopów, wywóz nadmiaru gruntu-168,3 m3; obsypka rurociągów, , przykanliki z rur PVC o śr. 200 mm - 56,1 mb;włączenie kanału o śr, 200 mm do komory ciepłowniczej, wykonanie włączenia do studni betonowej, podiweszenie istniejących uzbrojeń po 6 kpl, pompowanie wody- 72 godz., zayspanie wykopów do poziomu terenu góry robót ziemnych z gruntu z dokopu.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Protokoły z dnia 9.03.2017 r. i 27.03.2017 r. i oferta Wykonawcy określają rodzaj i zakres zmian.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Protokoły z dnia 9.03.2017 r. i 27.03.2017 r. określają przyczyny dokonania zmian.Szczegółowy zakres określa oferta Wykonawcy.
PROTOKÓŁ KONIECZNOŚCI z dnia 9.03.2017 r.
Po przeprowadzonych oględzinach i wizji w terenie w trakcie wykonywania robót związanych z wymianą kanalizacji deszczowej w ulicy Kolarskiej stwierdzono występowanie niezinwentaryzowanych istniejących dopływów kanalizacji deszczowej. Stan techniczny istniejących rur betonowych łączonych na zakładkę jest w bardzo złym stanie (rury popękane i przerośnięte korzeniami), stan taki nie gwarantuje poprawnej eksploatacji i utrzymania nowej nawierzchni drogi w sprawności technicznej. Wobec powyższego niezbędnym i koniecznym jest dokonanie wymiany w/w odcinków na rurę PVC fi 200 mm do granicy nieruchomości pasa drogowego objętego niniejszym zadaniem.
PROTOKÓŁ KONIECZNOŚCI z dnia 9.03.2017 r.
W trakcie robót ziemnych - wykopów dla kanału deszczowego stwierdzono występowanie gruntów gliniastych nie gwarantujących osiągnięcia projektowanych wskaźników zagęszczenia gruntu. Wobec powyższego na trasie projektowanego kanału w ulicach Kolarskiej, Lipowej i Felińskiego polecono wykonać badania laboratoryjne gruntu do zasypki wykopów, na tą okoliczność dokonano wpisu do dziennika budowy. Badania laboratoryjne nr 77/2017 z dnia 8.03.2017, 79/2017 z dnia 9.03.2017 oraz 80/2017 z dnia 9.03.2017 potwierdziły, że badany materiał jest gliną piaszczystą, gruntem spoistym nie nadającym się do warstw górnych jak i dolnych, przy zasypkach związanych z wykonaniem robót kanalizacyjnych w części jezdnej niezależnie od kategorii ruchu.
PROTOKÓŁ KONIECZNOŚCI z dnia 27.03.2017r.
W trakcie robót ziemnych związanych z montażem separatora stwierdzono występowanie wysokiego poziomu wody gruntowej, wobec powyższego niezbędne i konieczne jest wykonanie odwodnienia przy pomocy igłofiltrów, rozliczenie powyższych robót nastąpi na podstawie dziennika pompowań.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z SZAMOTUŁ
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
- "Świadczenie usług wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
więcej: przetargi w Szamotułach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja korytarza na II piętrze z wejściem do auli z łazienką i WC na I piętrze oraz klatkami schodowymi od I piętra do strychu"
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Budowa sieci i przyłączy kanalizacji deszczowej
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
- Zaprojektowanie i przebudowa wraz z modernizacją pomieszczeń SOR i współpracujących z nim pracowni diagnostycznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.