To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-17
Ogłoszenie nr 500108954-N-2018 z dnia 17-05-2018 r.
Gmina Miasta Radomia: Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i papierniczych.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 550463-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Radomia, Krajowy numer identyfikacyjny 670223451,
ul. ul. Jana Kilińskiego
30,
26-600
Radom, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(48)3620283, e-mail
bzp@umradom.pl, faks
(48)3620289.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.radom.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i papierniczych.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Przetarg nieograniczony na dostawę artykułów biurowych i papierniczych
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa n/w artykułów biurowych i papierniczych: 1. Długopis żelowy kolor niebieski - 100 sztuk 2. Wkłady do długopisów żelowych w kolorze niebieskim - 100 sztuk 3. Długopis automatyczny w kolorze niebieskim z wymiennym wkładem - 80 sztuk 4. Wkłady do długopisów w kolorze niebieskim - 80 sztuk 5. Zakreślacze z fluorescencyjnym tuszem - 20 sztuk 6. Ofertówki sztywne krystaliczne A4 - 15 opakowań po 25 sztuk 7. Skoroszyt PCV zawieszkowy A4 - 100 sztuk 8. Teczka harmonijkowa z gumką 12 przegródek, A4 - 5 sztuk 9. Klej biurowy w sztyfcie 40g - 20 sztuk 10. Karteczki kolorowe w bloku wkład - 50 sztuk 11. Papier kserograficzny A4 - 25 ryz 12. Korektor w pędzelku szybkoschnący - 10 sztuk 13. Marker - pisak permanentny czarny - 20 sztuk 14. Koszulki przezroczyste na dokumenty A4 - 15 opakowań po 100 sztuk 15. Zszywacz biurowy do zszywek 24/6 - 5 sztuk 16. Nożyczki duże biurowe z plastikowymi uchwytami - 5 sztuk 17. Zeszyt w kratkę w twardej oprawie 96 kartek A5 - 50 sztuk 18. Datownik automatyczny cyfrowy - 3 sztuki 19. Tusz do stempli kolor czerwony i czarny - 15 sztuk 20. Tablica korkowa 80 cm x60 cm - 3 sztuki 21. Notatniki w kratkę A6 80 kartek - 100 sztuk 22. Poduszka tuszująca 16cmx10cm do pieczęci na czerwony tusz - 1 sztuka.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 30192000-1
Dodatkowe kody CPV: 30192500-6, 30195000-2, 30197320-5, 30237430-2, 30192150-7, 30192111-2, 22000000-0, 22815000-6, 30197630-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1718.35
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Famex Jastrzębscy Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1327.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych mających na celu określenie wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych, położonych w Radomiu przy ul. Wielkopolskiej.
- Bieżąca obsługa księgowa i kadrowa Fundacji Platforma Przemysłu Przyszłości w latach 2024-2027
- P-23-2024 Opracowanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) w ramach zadania p.n.: "Przebudowa i modernizacja oddziałów i zakładów szpitalnych RSS wraz z wypos."
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 3560W Ruda Wielka - Dąbrówka Warszawska, od km 0+000 do km 4+353,60
- Usprawnienie uzyskiwania wyników badań laboratoryjnych poprzez budowę systemu poczty pneumatycznej w ram. zad. p.n."Moder.i dopos.SOR oraz współprac. prac. diag. w RSS dla podnies. komf. i bezp. pac."
- Usługa mycia pojazdów służbowych będących na stanie KWP z siedzibą w Radomiu.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i cateringowych
- Dostawy różnych artykułów biurowych, kopert, baterii, papieru ksero oraz niszczarek wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie
- Zakup oraz sukcesywne dostarczanie materiałów biurowych do siedziby Urzędu Dzielnicy Białołęka m. st. Warszawy przy ul. Modlińskiej 197 w Warszawie
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Przedszkola Miejskiego nr 9 przy ul. Obywatelskiej 6 w Bytomiu
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych (II)
- Park sensoryczny - zagospodarowanie terenu pomiędzy ul. 24 Sierpnia a ul. T. Kościuszki wraz z budową niezbędnej infrastruktury technicznej
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.