Ogłoszenie nr 500108589-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.
Warszawa: Nadanie Centrum statusu Partnera Wydarzenia oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy Stronami w związku z organizacją przez Organizatora Wydarzenia pod nazwą "Impact'18". OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu:
POIR PT
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Krajowy numer identyfikacyjny 14103240400000,
ul. ul. Nowogrodzka
,
00695
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
(+48 22) 39 07 401, e-mail
przetargi@ncbir.gov.pl, faks
(+48 22) 20 13 408.
Adres strony internetowej (url): http://www.ncbr.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Nadanie Centrum statusu Partnera Wydarzenia oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy Stronami w związku z organizacją przez Organizatora Wydarzenia pod nazwą "Impact'18".
Numer referencyjny
19/18/WR
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Nadanie NCBR statusu Partnera Strategicznego oraz ustalenie zasad współpracy pomiędzy Stronami w związku z organizacją przez Organizatora wydarzenia pod nazwą "Impact'18", które odbędzie się w dniach 13-14 czerwca 2018 r. w Krakowie. Zamówienie powinno w szczególności zawierać dla Zamawiającego propozycję:
1. nadanie Zamawiającemu statusu partnera strategicznego Wydarzenia
2. udział przedstawiciela/przedstawicieli Zamawiającego w sesji głównej
3. prezentacja premier programów Partnera na scenie głównej
4. udział przedstawiciela/przedstawicieli Zamawiającego w ścieżkach tematycznych: industry 4.0, transportation, energy & environment
5. publikacja wystąpienia/wystąpień Zamawiającego na oficjalnym kanale ImpactCEE na YouTube
6. udział przedstawiciela NCBR w impact RoundTables
7. Możliwość objęcia patronatem sesji Impact Link łączącej technologie wywodzące się z uczelni z potencjalnymi inwestorami
8. możliwość współorganizacji oraz objęcia patronatem RoundTables poświęconego aktualnym wyzwaniom środowiska startup
9. dostęp do przestrzeni do konferencji prasowych oraz możliwość zorganizowania własnej konferencji prasowej
10. możliwość rekomendowania startupów/beneficjentów do wystąpienia na Challenger Arena
11. nagranie 3 wywiadów z przedstawicielem/przedstawicielami Zamawiającego oraz ich publikacja na oficjalnym kanale ImpactCEE na YouTube
12. Możliwość ufundowania nagrody podczas konkursu Startup4Export
13. obrandowana scena Zamawiającego z programem poświęconym działalności Zamawiającego wraz ze strefą chill
14. Lista leadów zebranych od gości ze strefy networkingowej Partnera
15. samoobsługowy automat do kawy w strefie Zamawiającego
16. powiększone stanowisko w strefie Business Booster
17. branding wspólnej strefy networkingowej B2B
18. możliwość umawiania spotkań biznesowych w strefie B2B
19. Możliwość wręczenia specjalnego prezentu dla gości Impact Dinner
20. udział 10 przedstawicieli Zamawiającego w lunchu dla Speakerów
21. zapewnienie oraz opłacenie noclegu dla 3 przedstawicieli Zamawiającego podczas kongresu (12-14.06.2018 r.) oraz zaproszenie 4 przedstawicieli Zamawiającego na kolację w dniu 12.06.2018 r.
22. rezerwacja 3 miejsc premium na widowni we wszystkich ścieżkach tematycznych dla przedstawicieli NCBR
23. przekazanie 25 zaproszeń na Impact'18
24. zapewnienie kodu rabatowego do zakupu biletów na Impact'18 dla beneficjentów Zamawiającego
25. organizacja 3 warsztatów poświęconych aktualnym programom realizowanym przez Zamawiającego
26. informacja o warsztatach wraz z logotypami Zamawiającego, Unii Europejskiej, EFRR, flagi RP na oficjalnej stronie internetowej Impact'18
27. video zaproszenie Zamawiającego na warsztaty zamieszczone na stronie internetowej Impact'18 w zakładce "Warsztaty"
28. EXPO najbardziej okazałych rozwiązań wdrożonych przez beneficjentów w ramach programów Zamawiającego
29. transmisja na żywo sesji głównej
30. Organizacja pod patronatem NCBR cyklu 8 meetupów dla naukowców i twórców nowych technologii w największych polskich ośrodkach naukowych (marzec-maj 2018)
31. Zaproszenie dla przedstawiciela NCBR na Roundtable poświęcone aktualnym wyzwaniom branży biotechnologii (19 lutego 2018)
32. możliwość wysyłki dedykowanego mailingu do uczestników wydarzeń Impact zainteresowanych ofertą NCBR dla beneficjentów
33. Przedstawienie Speakera Partnera na oficjalnym koncie Impact na FB
34. Promocja stoiska partnera w strefie Business Booster i jego programów dla beneficjentów na stronie www Impact'18
35. Opis aktywności NCBR podczas Impact'18 w newsletterze przed wydarzeniem
36. Logo Partnera w newsletterze o Partnerach wydarzenia
37. Prezentacja przedstawiciela Partnera we wpisie na bloga w serii dotyczącej Speakers Announcement
38. 5 artykułów na temat NCBR na blogu Impact (NEWS)
39. Promocja na kanałach społecznościowych ImpactCEE: 2 sponsorowane posty na FB, 2 posty na Twitter, 2 posty wpisu z bloga (news) zamieszczony na LinkedIn (link)
40. Logo i link do strony partnera na stronie Impact'18
41. Ogłoszenie speakera na profilu Impact'18 na Twitter
42. Przeprowadzenie dwóch min. 3-minutowych wywiadów z przedstawicielem NCBR i zamieszczenie ich na branżowym portalu partnera medialnego Impact'18
43. Publikacja dwóch dedykowanych informacji uzgodnionych z NCBR w prasie o zasięgu ogólnopolskim (partner medialny Impact'18)
44. Dostęp do listy akredytowanych dziennikarzy Impact na 7-dni przed wydarzeniem
45. Możliwość stworzenia informacji prasowej o działaniach partnera podczas Impact'18
46. Dostęp do listy uczestników Impact'18 na 5 dni przed wydarzeniem (stanowisko, nazwa firmy, kraj)
47. Prezentacja logo partnera na oficjalnej stronie Impact'18 (strona główna)
48. Opieka medialna - ustalenie priorytetów komunikacyjnych Partnera, konsultacja treści z Zamawiającym oraz uwzględnianie ich w całości komunikacji Impact'18
49. Serwis foto: przesłanie min. 20 zdjęć dziennie z obu dni wydarzenia
50. Logo i link Partnera w aplikacji mobilnej Impact'18
51. Opis Partnera w aplikacji mobilnej Impact'18
52. Logo Partnera i fragment wystąpienia przedstawiciela NCBR w videopodsumowaniu 2 dni Impact'18
53. Aranżacja i opublikowanie wywiadu w formie video poświęconego działalności Partnera z redakcją dziennika o zasięgu ogólnopolskim - partnera medialnego Impact'18
54. Aranżacja i opublikowanie wywiadu w formie video poświęcony działalności Partnera z redakcją ogólnopolskiej stacji radiowej - partnera medialnego Impact'18
55. Promocja na kanałach SM podczas trwania wydarzenia (2 posty Twitter, 1 post FB dotyczący sesji głównej, 2 retweety posta Partnera)
56. Impact Live - video-relacja na żywo na FB ImpactCEE
57. Promocja w aplikacji mobilnej (3 push dot. zaproszenia na strefę NCBR, Business Booster, warsztatów i wystąpień na scenie)
58. Logo NCBR wyświetlane na ekranie we foyer
59. Logo NCBR wyświetlane na ekranach w sali podczas sesji głównej
60. Zapowiedź aktywności NCBR (wystąpienie Speakera/warsztaty) przez lektora we foyer
61. Digital Presspack
62. Mindmap - "mapa myśli" tworzona w trakcie wystąpienia
63. Relacja na bloga podsumowująca obecność NCBR na Impact'18
64. Promocja na kanałach SM ImpactCEE po Wydarzeniu (1 post LinkedIn, 1 post Twitter oraz 1 post na FB dot. aktywności NCBR podczas Impact'18)
65. Logo partnera w mailu z podziękowaniami po Wydarzeniu
66. Wysyłka podziękowania do osób, które odwiedziły strefę NCBR i stoisko Business Booster
67. Dystrybucja opracowanych wywiadów do mediów ogólnopolskich i na kanałach własnych Impact'18
68. Możliwość dołączenia treści partnera do cyklicznego newslettera do uczestników wydarzeń Impact
II.5) Główny Kod CPV:
79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
500000.00
Waluta:
PLN
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt. 1a) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
FUNDACJA IMPACT jest jedynym organizatorem tegorocznej edycji Impact'18. Udział w przedmiotowym wydarzeniu przyczyni się do wzmocnienia wizerunku oraz promocji NCBR jako instytucji wspierającej innowacyjne rozwiązania oraz łączącej naukę z biznesem.
Impact to okazja do spotkania liderów innowacji z szeregu sektorów, a także możliwość zapoznania się z metodami skutecznej współpracy zmierzającej do kreowania cyfrowej przyszłości. Wśród bloków tematycznych wydarzenia znalazły się: 5G economy & the future of IoE, fintech, industry 4.0, science to bisiness, digital state, biotechnology & digital health. Kongres skierowany jest do przedstawicieli firm przemysłowych, sektora publicznego, świata biznesu, środowiska akademickiego, startupów, funduszy inwestycyjnych.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
FUNDACJA IMPACT,
,
ul. Stawki 3A/47,
00-193,
Warszawa, kraj/woj.
mazowieckie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2024 roku
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Wsparcie i obsługa działań w mediach społecznościowych promujących walory i potencjał gospodarczy Pomorza Zachodniego oraz ideę uczenia się przez całe życie
- Odcinek nr 16 - poprawa bezpieczeństwa poprzez rozbudowę drogi wojewódzkiej nr 211 na odcinku Łapalice - Kartuzy polegająca na budowie ciągu pieszo-rowerowego
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.