eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stara Błotnica › PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ SIEKLUKI-KIEŁBÓW NOWY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-16

Ogłoszenie nr 500108069-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.

Gmina Stara Błotnica: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ SIEKLUKI-KIEŁBÓW NOWY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej z EFRROW - w ramach operacji typu "Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszeniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 507991-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500017405-N-2018 i nr 500018173-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Stara Błotnica, Krajowy numer identyfikacyjny 67022401900000, ul. Stara Błotnica 46, 26806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 48 385-77-90, e-mail przetargi@starablotnica.pl, faks 48 383-50-92.
Adres strony internetowej (url): www.starablotnica.bip.org.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ SIEKLUKI-KIEŁBÓW NOWY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

B.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegającego na przebudowie drogi gminnej Siekluki-Kiełbów Nowy na odcinku o długości 1698 m Zakres inwestycji obejmuje: - Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, - Rozbiórka elementów dróg i ulic, - Usunięcie zadrzewień i ochrona drzew, - Wykonanie koryta i nasypów, - Wykonanie przepustu pod koroną drogi, - Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, - Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, - Położenie mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym, - Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, - Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno, - Nawierzchnia z brukowej kostki betonowej, - Umocnienie powierzchniowe elementami prefabrykowanymi - Przepusty pod zjazdami i drogami bocznymi, - Pobocza z kruszywa łamanego, - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: wykonanie oznakowania poziomego, - Wykonanie bariery ochronnej stalowej, - Wykonanie urządzenia zabezpieczającego ruch pieszych, - Ustawienie krawężników betonowych ulicznych, - Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej, - Ustawienie obrzeży betonowych, - Wykonanie ścieków podchodnikowych, - Wykonanie trawników, - Wykonanie zjazdów do gospodarstw o nawierzchni z kruszywa łamanego. - Roboty dodatkowe regulacja studzienek dla zaworów wodociągowych wraz z przestawieniem hydrantu naziemnego. Szczegółowy zakres robót do wykonania zawarty jest w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie także do: 1).Wykonania przedmiotu zamówienia wykonać zgodnie z Dokumentacją projektową tj. projektem wykonawczym, przedmiarem robót, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 2) Cena ofert musi zawierać wszelkie prace konieczne do wykonania przedmiotu umowy jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. 3) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi normami, przepisami i normatywami. 4) Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zamówienia w terminie i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 5) Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia i zapewnia osoby posiadające stosowne uprawnienia. 6) Wykonawca nie może bez zgody Zamawiającego przekazać praw i obowiązków, wynikających z umowy w całości na osoby trzecie. Wykonawca odpowiada bez ograniczeń za prace wykonane przez podwykonawców, niezbędne do realizacji przedmiotu umowy. 7) Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. 8) O rozpoczęciu robót Wykonawca winien powiadomić właścicieli istniejącego w rejonie budowy uzbrojenia podziemnego w celu zapewnienia z ich strony ewentualnego nadzoru technicznego. Wykonawca we własnym zakresie pokryje koszty nadzoru właścicieli sieci wg uzgodnień. 9) Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały i wyroby dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą "Prawo budowlane" wraz z dokumentami potwierdzającymi ich jakość. Wykonawca przed zastosowaniem jakichkolwiek materiałów przedstawi inspektorowi nadzoru źródła ich pochodzenia, atesty lub aprobaty techniczne, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa badań laboratoryjnych oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Każdy rodzaj robót w których znajdują się materiały nie odpowiadające normom i nie zaakceptowane przez Zamawiającego, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nie przyjęciem i nie zapłaceniem. 10) wykonania i uzgodnienia we własnym zakresie i na swój koszt projektu organizacji ruchu na czas budowy i dokonania oznakowania w zakresie niezbędnym do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia. 11) montażu na swój koszt słupów do znaków drogowych, mocowania tablic znaków drogowych - zgodnie z projektem organizacji ruchu. 12) Zamówienie obejmuje wszystkie roboty ujęte w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. 13) W trakcie realizacji zadania Wykonawca: a) Zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami, b) Dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy, c) Wykona badania i ekspertyzy na życzenie Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru, d) Zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich, e) Zapewni obsługę geodezyjną na własny koszt. f) Odtworzy stan pierwotny miejsc uszkodzonych w trakcie robót. g) Sporządzi dokumentację geodezyjną powykonawczą, która w 2 egz. zostanie przekazana Zamawiającemu. 14) Wymagany minimalny okres udzielanej gwarancji na przedmiot zamówienia (tj. na wszystkie wykonane roboty, zabudowane materiały i urządzenia) wynosi 60 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 15) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 16) Zamawiający informuje, że ilekroć w dokumentacji projektowej użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę - zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. Opis równoważności elementów opisanych przez użycie znaków towarowych jest załącznikiem do dokumentacji. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres wskazany w formularzu oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05/03/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1284272.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Karol Cieśla
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Chybice 77
Kod pocztowy: 27-225
Miejscowość: Pawłów
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1389523.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1389523.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1938298.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: do 32%

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.