eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzepin › Wykonywanie usług monitoringu i ochrony obiektów Nadleśnictwa Rzepin w 2018 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-16

Ogłoszenie nr 500107600-N-2018 z dnia 16-05-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin: Wykonywanie usług monitoringu i ochrony obiektów Nadleśnictwa Rzepin w 2018 roku

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Postępowanie przeprowadzono w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1, pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm. - dalej "PZP") oraz aktów wykonawczych do PZP. Postępowanie przeprowadzono zgodnie z zasadami przewidzianymi dla zamówień o wartości niższej niż kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadlesnictwo Rzepin, Krajowy numer identyfikacyjny 81053927828001, ul. ul. Puszczy Rzepińskiej 11, 69-110 Rzepin, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 095 7596433, 7508339, e-mail rzepin@szczecin.lasy.gov.pl, faks 957 596 205.
Adres strony internetowej (url): http://www.rzepin.szczecin.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonywanie usług monitoringu i ochrony obiektów Nadleśnictwa Rzepin w 2018 roku

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.11.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług monitoringu i ochrony obiektów Nadleśnictwa Rzepin w 2018 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje bezpośrednią ochronę fizyczną obiektów i mienia, z wykorzystaniem urządzeń technicznych zainstalowanych i serwisowanych przez Zamawiającego; gotowość do ochrony z wykorzystaniem grup interwencyjnych oraz stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, obejmujący gotowość do całodobowej ochrony przy użyciu elektronicznych urządzeń alarmowych Zamawiającego, stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. Obiektami Nadleśnictwa Rzepin, o których mowa w pkt. 3.1. są: 1) Budynek administracyjny Nadleśnictwa Rzepin wraz z mieszczącym się w nim magazynem broni, garaże i pomieszczenia socjalne oraz plac Nadleśnictwa Rzepin, zlokalizowane w Rzepinie, przy ul. Puszczy Rzepińskiej 11, 69-110 Rzepin. 2) Leśna Baza Lotnicza zlokalizowana na terenie Leśnictwa Nowy Młyn w odległości ok. 3 km. od miejscowości Rzepin. 3) Budynek socjalno-techniczny oraz obszar w zasięgu Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Rzepin, zlokalizowanej w Leśnictwie Nowy Młyn w odległości ok 5 km od miejscowości Rzepin.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79710000-4


Dodatkowe kody CPV: 79700000-1, 79714000-2, 79713000-5, 79711000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia dysponował co najmniej jedną grupą interwencyjną, reagującą na powiadamiania alarmowe, przesyłane do punktu monitorowania powiadomień i alarmów Wykonawcy, składającą się z co najmniej 2 osób, które będą w razie konieczności podejmowały niezbędne interwencje w formie bezpośredniej ochrony fizycznej doraźnej na terenie chronionego obszaru, obiektu lub urządzenia. Zamawiający informuje, że przewiduje raz na kwartał przeprowadzenie alarmowań próbnych, sprawdzających zdolność operacyjną grupy, czas dojazdu itp. Osoby wchodzące w skład grupy interwencyjnej muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje, wyszkolenie oraz uprawnienia do stosowania środków przymusu bezpośredniego i posługiwania się bronią palną zgodnie z właściwymi przepisami. Szczegółowo czynności przewidziane do realizacji przez grupę interwencyjną określają załączniki nr 3.1 do 3.3 do SIWZ. Wykonawca musi posiadać własną grupę interwencyjną, wymaganą przez Zamawiającego. Nie może powierzyć tego elementu do realizacji podwykonawcy.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 127552.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Soter ochrona Sp. z o. o.
Email wykonawcy: sekretariat@soter.com.pl
Adres pocztowy: Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 29a
Kod pocztowy: 36-100
Miejscowość: Kolbuszowa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160392.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160392.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160392.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.