eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-14

Ogłoszenie nr 500104954-N-2018 z dnia 14-05-2018 r.

Gmina Goleniów: Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541038-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Goleniów, Krajowy numer identyfikacyjny 81168436700000, ul. Plac Lotników 1 , 72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914 698 200, e-mail zamowienia.publiczne@goleniow.pl, faks 914 698 298.
Adres strony internetowej (url): www.goleniow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WGG.271.4.38.2018.EL

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów. 2. Zamówienie ze względu na swój charakter polegający w znacznym stopniu na usuwaniu zgłaszanych awarii oświetlenia ulicznego może co do swojego zakresu ulec zmianie, z tego powodu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający określił zakres minimalny, który będzie zrealizowany w terminie obowiązywania umowy. 2.1. Zamówienie podstawowe obejmuje: o Wymiana opraw - 1 szt. o Wymiana słupów - 1 szt. o Lokalizacja i naprawa uszkodzonego kabla - 1 szt. o Naprawa uszkodzonej szafki oświetleniowej - 2 szt. o Wymiana szafki oświetleniowej - 1 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 70W - 110 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 100W - 140 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 150W - 5 szt. o Wymiana żarówek metalohalogenkowych - 70W - 10 szt. o Wymiana żarówek metalohalogenkowych - 100W - 10 szt. o Wymiana bezpieczników - 20 szt. o Naprawa lamp tj. wymiana: stateczników - 20 szt., układów zapłonowych - 20 szt. o Wymiana zegara astronomicznego - 1 szt. o Ustawienie/regulacja zegara astronomicznego - 2 szt. o Prostowanie słupów oświetleniowych - 2 szt. 2.2. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI - w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego (o dodatkowe ilości usług), a tym samym przewiduje dalsze usuwanie zgłaszanych awarii zgodnie z czynnościami oraz cenami jednostkowymi wykazanymi przez Wykonawcę w ofercie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, przy czym usługi te będą realizowane w terminie realizacji umowy. 2.3. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w pkt 3 lit. a) może ulec zwiększeniu o prawo opcji do ilości opisanych poniżej: o Wymiana opraw - 15 szt. o Wymiana słupów - 10 szt. o Lokalizacja i naprawa uszkodzonego kabla - 4 szt. o Naprawa uszkodzonej szafki oświetleniowej - 5 szt. o Wymiana szafki oświetleniowej - 3 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 70W - 150 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 100W - 250 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 150W - 10 szt. o Wymiana żarówek metalohalogenkowych - 70W - 30 szt. o Wymiana żarówek metalohalogenkowych - 100W - 20 szt. o Wymiana bezpieczników - 80 szt. o Naprawa lamp tj. wymiana: stateczników - 80 szt., układów zapłonowych - 80 szt. o Wymiana zegara astronomicznego - 2 szt. o Ustawienie/regulacja zegara astronomicznego - 10 szt. o Prostowanie słupów oświetleniowych - 6 szt. 3. Zamawiający informuje, iż opisane wyżej zamówienie podstawowe ujęte w pkt. 3.2.1. określa minimalny poziom zamówienia, które Zamawiający planuje zrealizować. 4. Faktyczne ostateczne ilości prac ustalane będą na podstawie sukcesywnie udzielanych zleceń. 5. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości usług przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. 6. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 7. Cena jednostkowa usług zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu ofertowo - cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 8. Jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa. 9. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. 10. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze miasta i gminy Goleniów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 65000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego, Dariusz Szulejko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bohaterów Warszawy 34
Kod pocztowy: 72-200
Miejscowość: Nowogard
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 59532.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 59532.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 105657
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.