To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-14
Ogłoszenie nr 500104954-N-2018 z dnia 14-05-2018 r.
Gmina Goleniów: Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 541038-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Goleniów, Krajowy numer identyfikacyjny 81168436700000,
ul. Plac Lotników 1
,
72100
Goleniów, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 698 200, e-mail
zamowienia.publiczne@goleniow.pl, faks
914 698 298.
Adres strony internetowej (url): www.goleniow.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WGG.271.4.38.2018.EL
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konserwacji oraz usuwania awarii oświetlenia ulicznego stanowiącego własność Gminy Goleniów. 2. Zamówienie ze względu na swój charakter polegający w znacznym stopniu na usuwaniu zgłaszanych awarii oświetlenia ulicznego może co do swojego zakresu ulec zmianie, z tego powodu Zamawiający przewiduje korzystanie z prawa opcji. W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający określił zakres minimalny, który będzie zrealizowany w terminie obowiązywania umowy. 2.1. Zamówienie podstawowe obejmuje: o Wymiana opraw - 1 szt. o Wymiana słupów - 1 szt. o Lokalizacja i naprawa uszkodzonego kabla - 1 szt. o Naprawa uszkodzonej szafki oświetleniowej - 2 szt. o Wymiana szafki oświetleniowej - 1 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 70W - 110 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 100W - 140 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 150W - 5 szt. o Wymiana żarówek metalohalogenkowych - 70W - 10 szt. o Wymiana żarówek metalohalogenkowych - 100W - 10 szt. o Wymiana bezpieczników - 20 szt. o Naprawa lamp tj. wymiana: stateczników - 20 szt., układów zapłonowych - 20 szt. o Wymiana zegara astronomicznego - 1 szt. o Ustawienie/regulacja zegara astronomicznego - 2 szt. o Prostowanie słupów oświetleniowych - 2 szt. 2.2. Zamówienie z użyciem PRAWA OPCJI - w ramach którego Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia zamówienia podstawowego (o dodatkowe ilości usług), a tym samym przewiduje dalsze usuwanie zgłaszanych awarii zgodnie z czynnościami oraz cenami jednostkowymi wykazanymi przez Wykonawcę w ofercie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ, przy czym usługi te będą realizowane w terminie realizacji umowy. 2.3. Zamówienie podstawowe (opisane szczegółowo w pkt 3 lit. a) może ulec zwiększeniu o prawo opcji do ilości opisanych poniżej: o Wymiana opraw - 15 szt. o Wymiana słupów - 10 szt. o Lokalizacja i naprawa uszkodzonego kabla - 4 szt. o Naprawa uszkodzonej szafki oświetleniowej - 5 szt. o Wymiana szafki oświetleniowej - 3 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 70W - 150 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 100W - 250 szt. o Wymiana żarówek sodowych - 150W - 10 szt. o Wymiana żarówek metalohalogenkowych - 70W - 30 szt. o Wymiana żarówek metalohalogenkowych - 100W - 20 szt. o Wymiana bezpieczników - 80 szt. o Naprawa lamp tj. wymiana: stateczników - 80 szt., układów zapłonowych - 80 szt. o Wymiana zegara astronomicznego - 2 szt. o Ustawienie/regulacja zegara astronomicznego - 10 szt. o Prostowanie słupów oświetleniowych - 6 szt. 3. Zamawiający informuje, iż opisane wyżej zamówienie podstawowe ujęte w pkt. 3.2.1. określa minimalny poziom zamówienia, które Zamawiający planuje zrealizować. 4. Faktyczne ostateczne ilości prac ustalane będą na podstawie sukcesywnie udzielanych zleceń. 5. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości usług przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia podstawowego, również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego. 6. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 7. Cena jednostkowa usług zamawianych w ramach prawa opcji będzie identyczna jak zamówienia podstawowego, określona w Formularzu ofertowo - cenowym dołączonym do oferty złożonej przez Wykonawcę stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. 8. Jeśli przez upływem terminu na jaki została zawarta umowa, w danej pozycji przedmiotu zamówienia wykorzystana zostanie ilość przewidziana w zamówieniu podstawowym, zamawiający będzie mógł zamawiać dalej, aż do wykorzystania ilości przewidzianych jako opcja lub do upływu terminu, na który została zawarta umowa. 9. O zamiarze skorzystania z prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. 10. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na obszarze miasta i gminy Goleniów.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
65000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Instalatorstwa Elektrycznego, Dariusz Szulejko
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
59532.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.