To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-14
Ogłoszenie nr 500104749-N-2018 z dnia 14-05-2018 r.
Urząd Miasta: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie Placu Teatralnego i Placu Matejki w Zielonej Górze" w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Planuje się dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 518078-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 65423300000,
ul. ul. Podgórna
22,
65424
Zielona Góra, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
0684564100,4564406 do 08, e-mail
zamowienia@um.zielona-gora.pl, faks
068 4564155, 4564455.
Adres strony internetowej (url): www.zielona-gora.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie Placu Teatralnego i Placu Matejki w Zielonej Górze" w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie zdegradowanej przestrzeni publicznej na terenie Miasta Zielona Góra".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DO-ZP.271.15.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. zagospodarowanie Placu Teatralnego i Placu Matejki, w ramach którego wchodzi: a) opracowanie dokumentacji projektowej , b) wykonanie robót budowlanych w zakresie zagospodarowania terenu. W ramach przedsięwzięcia budowlanego obejmującego zagospodarowanie Placu Teatralnego i Placu Matejki należy wykonać następujące elementy: ? wyburzenia istniejących budynków magazynowych, gospodarczych, usługowych i innych, ? widownia amfiteatralna, ? nawierzchnie: nawierzchnia placu przy budynku Lubuskiego Teatru, nawierzchnie dojść do placu Teatralnego, nawierzchnie komunikacji pieszej przy Placu Teatralnym i Placu Matejki, nawierzchnia chodników, nawierzchnia ciągu pieszo-jezdnego od ul. dr Pieniężnego do zaplecza teatru, nawierzchnie miejsc postojowych dla samochodów osobowych -do remontu, nawierzchnie miejsc postojowych dla samochodów osobowych- nowoprojektowana, nawierzchnia pod plac zabaw. ? fontanny w posadzce, ? zieleń ? miejsce na akcent urbanistyczny i zmiana układu komunikacyjnego w obrębie Placu Matejki ekrany z panoramą miasta na Palcu Matejki, ? oświetlenie w technologii LED, ? elementy małej architektury; ławki, kosze, leżaki, zadaszenia, stalowe konstrukcje-zielone ściany, tablice informacyjne, kosze na psie odchody, stojaki na rowery, elementy placu zabaw, (wszystkie elementy małej architektury muszą być spójne pod względem wizualnym), ? defibrylator zewnętrzny 1szt. włączony do sieci światłowodowej. Uwaga: 2. Zamawiający zrezygnował w stosunku do PFU z: a) dominanty w postaci obiektu kubaturowego w formie ażurowej konstrukcji, b) dostawy projektora laserowego wraz z ekranem , c) dostawy sceny modułowej. d) zadaszenia nad widownią e) parkingu podziemnego jednopoziomowego wraz ze zjazdem, natomiast w miejscu zjazdu należy wykonać drogę dojazdową oraz parking naziemny. Należy zmienić lokalizację stanowiska reżyserskiego na miejsce za widownią amfiteatralną. ? sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dokumentacji zawierającej atesty, aprobaty techniczne lub certyfikaty niezbędne do rozpoczęcia eksploatacji, ? przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.3 do SIWZ oraz w załączniku nr I.5 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
71.24.70.00-1 Nadzór nad robotami budowlanymi (Główny kod).Informacja o częściach zamówienia: zamówienie udzielane jest jako część zamówienia.Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:nr ogłoszenia: 518078-N-2018 data zamieszczenia: 21.02.2018r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
103252.03
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
88560.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Zamówienie dotyczy programu lub projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Planuje się dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020.14. Zamówienie dotyczy programu lub projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Planuje się dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego - Lubuskie 2020. |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- "Dostawa ambulansu transportowego z wyposażeniem"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów dla uczestników polsko-niemieckiego projektu pn. Zaufanie dzięki językowi dofinansowanego z Programu Współpracy INTERREG VI A BB-PL 2021-2027
- KOMPLEKSOWA ORGANIZACJA KONFERENCJI Z CYKLU SZKOŁA I NAUCZYCIEL
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 160 relacji Drezdenko - Międzychód
- Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Prokuratury Rejonowej w Żarach.
- Najem zgrzewarek do jałowego łączenia drenów wraz z zakupem materiałów zużywalnych (nożyków/liczników zgrzewów)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy robotach zw. z inwestycją pod nazwą: "Udostępnienie nowych partii Jaskini Niedźwiedziej w Kletnie (Partie Mastodonta) dla ruchu turystycznego"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadanie pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 106773 B Hryniewicze-Koplany
- Nadzór inwestorski w ramach zadania pn.: "Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1246R Kuryłówka - Tarnogród (gr. pow.) w km 0+009,84 - 8+870 łączącej województwo podkarpackie i lubelskie"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na przebudowie budynku biurowego Delegatury Dolnośląskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia Jeleniej Górze
- Usługa pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w ramach inwestycji w wielorodzinnym budynku mieszkalnym przy ul. Wilczej 1-3-5 we Wrocławiu.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego - Inspektorzy nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Gminę Puszcza Mariańska.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.