eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - etap 1 - Inżynier Kontraktu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-11

Ogłoszenie nr 500104244-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.

Ozorków: Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - etap 1 - Inżynier Kontraktu
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: 4. Zamówienie dotyczy projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa III Transport, Działanie III.2 Drogi, Poddziałanie III.2.2 Drogi lokalne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 76654-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 82262-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków, Krajowy numer identyfikacyjny 52561300000, ul. ul. Wigury 1, 95035 Ozorków, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 042 7103100, 7103142, e-mail sekretariat@umozorkow.pl, faks 427 103 101.
Adres strony internetowej (url): www.ozorkow.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa układu komunikacyjnego w Ozorkowie w celu zapewnienia bezpośredniego połączenia ze strategicznymi centrami logistycznymi - etap 1 - Inżynier Kontraktu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WE.042.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu (dla Części nr 1 - wraz z zapewnieniem inspektorów nadzoru odpowiednich, niżej wymienionych, branż). 2. W ramach usługi wykonywany będzie nadzór inżynierski wykonawczy (inwestorski) w oparciu o przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane, zgodnie z pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.


II.4) Główny kod CPV: 71300000-1
Dodatkowe kody CPV:

71247000-1,

71248000-8,

71520000-9,

71521000-6,

71540000-5

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 30/06/2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ul. Południowa wraz z mostem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 12/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

MICHAŁOWICZ Przedsiębiorstwo Budowlano - Remontowe Anna Michałowicz, , ul. Jadwigi 8, 92-107, Łódź, kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 136985.10 pln.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
11/05/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmieniono termin realizacji umowy - wydłuzono do dnia 30/08/2018 r. - zmiana terminu była przewidziana w umowie - paragraf 20 ust. 1 pkt 1 c), treści SIWZ i ogłoszeniu. Wstrzymanie prac przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
w trakcie prowadzonych prac budowlanych w okolicy ul. Średniej oraz Maszkowskiej odsłonięto fragment muru ceglanego. Przedstawiciel organu konserwatorskiego wstrzymał prace budowlane do czasu zakończenia prac archeologicznych w obrębie odkrytego muru. Na wniosek Wykonawcy realizującego roboty budowlane Zamawiający wydłużył termin realizacji umowy. Analogicznie termin wykonywania usługi inżyniera kontraktu nad prowadzonymi robotami ulega wydłużeniu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.