eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADAŃ DROGOWYCHCzęść A - Przebudowa ulicy Nałkowskiej i Centralnej w ciągu drogi powiatowej nr 1504W w miejscowości Radonie i Adamowizna, gmina Grodzisk Maz. Część B - Modernizacja drogi powiatowej nr 1507W w miejscowości Cegłów Część C - Przebudowa drogi powiatowej 3833W ul. Królewska (od km 1+100 do km 3+376,25) w miejscowości Kaski gmina Baranów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-11

Ogłoszenie nr 500104238-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim: PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADAŃ DROGOWYCH: Część A - Przebudowa ulicy Nałkowskiej i Centralnej w ciągu drogi powiatowej nr 1504W w miejscowości Radonie i Adamowizna, gmina Grodzisk Maz. Część B - Modernizacja drogi powiatowej nr 1507W w miejscowości Cegłów Część C - Przebudowa drogi powiatowej 3833W ul. Królewska (od km 1+100 do km 3+376,25) w miejscowości Kaski gmina Baranów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542926-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 1497631600000, ul. ul. Traugutta 41, 05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 240 570, e-mail sekretariat@pzdgm.pl, faks 227 240 570.
Adres strony internetowej (url): www.pzdgm.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADAŃ DROGOWYCH: Część A - Przebudowa ulicy Nałkowskiej i Centralnej w ciągu drogi powiatowej nr 1504W w miejscowości Radonie i Adamowizna, gmina Grodzisk Maz. Część B - Modernizacja drogi powiatowej nr 1507W w miejscowości Cegłów Część C - Przebudowa drogi powiatowej 3833W ul. Królewska (od km 1+100 do km 3+376,25) w miejscowości Kaski gmina Baranów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DT.43.9.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres obowiązków, odpowiedzialności i uprawnień, Wykonawcy Usługi. Wykonawca zapewni sprawowanie nadzoru nad realizacją robót w zakresie: inspektora nadzoru inwestorskiego - jedna osoba pełniąca rolę inspektora nadzoru inwestorskiego, która będzie posiadała uprawnienia budowane do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub drogowej bez ograniczeń, uprawniających do pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych drogowych. 1. Zakres usługi obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego na budowie w czasie realizacji robót drogowych. 2. Nadzór nad realizacją poszczególnych robót powinien być prowadzony zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego w tym zakresie oraz zgodnie z warunkami określonymi w Umowie na wykonanie robót, przez Inspektora Nadzoru zwanym dalej Wykonawcą Usługi lub Wykonawcą. 3. Ogólne zadania polegają na podejmowaniu decyzji we wszystkich sprawach dotyczących akceptacji wypełniania warunków Umowy przez Wykonawcę robót budowlanych. 4. W ważnych sprawach finansowych i prawnych Wykonawca Usługi podejmuje decyzje po uprzednim uzgodnieniu i uzyskaniu akceptacji Zamawiającego. 5. Pełniąc obowiązki wydaje polecenia, decyzje, opinie, zgody, akceptacje i wnioski na piśmie. 6. Organizuje prace związane z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było zbędnych przerw w realizacji robót przez Wykonawcę robót. 7. Decyduje o dopuszczeniu do stosowania lub odrzucenia urządzeń i materiałów przewidzianych do realizacji robót. Decyzje te muszą być oparte na wymaganiach sformułowanych w Umowie i dokumentach stanowiących jej integralne składniki. 8. Podejmuje i odpowiada za wszelkie decyzje, które dotyczą: a. wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy, b. akceptacji kierownika robót wyznaczonego przez Wykonawcę robót oraz cofnięcia wcześniejszych akceptacji, c. żądania usunięcia z placu budowy osób niekompetentnych lub innych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót, d. dopilnowania zapewnienia ubezpieczenia budowy przez Wykonawcę robót, zgodnie z Umową, e. udzielania Wykonawcy robót informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących robót objętych Umową, f. wnioskowania w sprawie wprowadzenia niezbędnych zmian w zakresie robót i uzyskania zgody zamawiającego na zmiany, g. wnioskowania i opiniowania wniosków w sprawach spornych dotyczących robót objętych Umową, h. dokonywania analizy i opiniowania przedstawionych przez Wykonawcę robót harmonogramów i uaktualnionych harmonogramów w celu ich akceptacji przez Zamawiającego, i. wstrzymania robót w wypadku prowadzenia ich niezgodnie z warunkami Umowy i przepisami BHP, j. dopilnowania przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP i stosowania przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, k. organizowania narad koordynacyjnych (Rada budowy), sporządzania protokołów z narad i przekazywania ich zainteresowanym stronom (Wykonawcy robót i Zamawiającemu) w terminie 3 dni po naradzie oraz prowadzenia dokumentacji ze wszystkich kontaktów z Wykonawcą robót, l. Wykonawca zwoła pierwszą Radę budowy, częstotliwość kolejnych narad ustali Wykonawca w zależności od potrzeb związanych z trudnością realizacji robót i występujących utrudnieniach, m. kontrolowania składowania materiałów oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót, n. zaakceptowaniu sprzętu i środków transportowych używanych do robót, co do zgodności ich z przeznaczeniem. o. weryfikacji i zatwierdzenia systemu kontroli robót (PZJ i BIOS) przedstawionego przez Wykonawcę robót. 4. Pozostałe obowiązki: a. ustalanie metody i zasady obmiaru robót oraz uczestniczenie przy dokonywaniu obmiarów robót dokonywanych przez Wykonawcę robót, b. sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę robót, a także ustalania rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, c. dokonywanie odbioru technicznego: robót zanikających, odbioru częściowego robót w terminach określonych w umowie na realizację robót d. sprawdzanie zestawień Wykonawcy robót wartości zakończonych i odebranych robót i potwierdzenie kwot do wypłaty oraz opracowywanie informacji z postępu robót, poświadczanie terminu zakończenia robót, e. stwierdzanie wnioskowania zakończenia robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości operatu kolaudacyjnego i przedłożenie Zamawiającemu w celu ustalania terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze ostatecznym, f. dopilnowanie zabezpieczenia przez Wykonawcę robót terenu budowy w przypadku wypowiedzenia Umowy, g. rozliczanie Umowy, w przypadku wypowiedzenia, h. prowadzenie całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi i ludnością miejscową, właścicielami urządzeń oraz właścicielami sąsiadujących gruntów, i. składanie do Zamawiającego pisemnych informacji z postępu robót (finansowego i rzeczowego) oraz z działalności obejmującej prowadzenie nadzoru z częstotliwością ustaloną na pierwszej Radzie Budowy. j. uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym oraz wydania opinii technicznej dotyczącej stanu technicznego wykonanych robót. 5. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu usług inspektora nadzoru (wskazanych w niniejszym SIWZ) o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz.1502, z późn. zm.). b. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. c. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. d. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników, za wyjątkiem imienia i nazwiska pracownika, wymiaru etatu, rodzaju umowy o pracę) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. e. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . f. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań drogowych pn.: Część A - Przebudowa ulicy Nałkowskiej i Centralnej w ciagu drogi powiatowej nr 1504W w miejscowości Radonie i Adamowizna, gmina Grodzisk Maz. Część B - Modernizacja drogi powiatowej nr 1507W w miejscowości Cegłów Część C - Przebudowa drogi powiatowej 3833W ul. Królewska (od km 1+100 do km 3+376,25) w miejscowości Kaski gmina Baranów

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część A - Przebudowa ulicy Nałkowskiej i Centralnej w ciagu drogi powiatowej nr 1504W w miejscowości Radonie i Adamowizna, gmina Grodzisk Maz.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86607.63
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A-PRO Anna Utrata
Email wykonawcy: utranna@wp.pl
Adres pocztowy: Opacz 36
Kod pocztowy: 05-520
Miejscowość: Konstancin Jeziorna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76260.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76260.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119444.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B - Modernizacja drogi powiatowej nr 1507W w miejscowości Cegłów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15446.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A-PRO Anna Utrata
Email wykonawcy: utranna@wp.pl
Adres pocztowy: Opacz 36
Kod pocztowy: 05-520
Miejscowość: Konstancin Jeziorna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27060.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27060.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27060.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część C - Przebudowa drogi powiatowej 3833W ul. Królewska (od km 1+100 do km 3+376,25) w miejscowości Kaski gmina Baranów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40735.61
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A-PRO
Email wykonawcy: utranna@wp.pl
Adres pocztowy: Opacz 36
Kod pocztowy: 05-520
Miejscowość: Konstancin Jeziorna
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 55350.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55350.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119444.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.