eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-RENOWACYJNYCH W LOKALU NR 26 W BUDYNKU PRZY UL. NOAKOWSKIEGO 12

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-11

Ogłoszenie nr 500104091-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła: WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-RENOWACYJNYCH W LOKALU NR 26 W BUDYNKU PRZY UL. NOAKOWSKIEGO 12

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538283-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Wesoła, Krajowy numer identyfikacyjny 015259640, ul. Władysława Raczkiewicza 33, 05-075 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 443 41 06, e-mail wesola.zp@um.warszawa.pl, faks 22 443 40 01 .
Adres strony internetowej (url): www.wesola.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-RENOWACYJNYCH W LOKALU NR 26 W BUDYNKU PRZY UL. NOAKOWSKIEGO 12

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

14/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowo-renowacyjnych w lokalu nr 26 w budynku przy ul Noakowskiego 12 należącego do zasobu lokalowego Dzielnicy Wesoła m.st. Warszawy. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 2 osób, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. ZAKRES ROBÓT REMONTOWO-RENOWACYJNYCH 1. Wymiana instalacji elektryczne j wraz z osprzętem W obrębie lokalu z dostosowaniem instalacji do nowych przepisów. 2. Wymiana kuchni gazowej i zamontowanie kuchni elektrycznej. 3. Demontaż instalacji lokalowej gazowej, przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej. 4. Demontaż urządzeń sanitarnych: zlewozmywaka wraz z baterią zlewozmywakową, umywalki z baterią umywalkową, wanny wraz z baterią wannową, miski klozetowej. 5. Montaż urządzeń sanitarnych: kabiny prysznicowej wraz z baterią, umywalki, miski klozetowej z urządzeniem spłukującym wraz z bateriami. 6. Dopasowanie, renowacja i malowanie istniejącej stolarki drzwiowej oraz szaf i szafek wbudowanych. 7. Szlifowanie i lakierowanie posadzki z deszczułek w pokojach i wraz z uzupełnieniem listew przypodłogowych. 8. Położenie paneli podłogowych w pokoju , przedpokoju i pomieszczeniu pomocniczym. 9. Wymiana zniszczonej wykładziny PCV i położenie terakoty w pomieszczeniu kuchni i łazienki z wykonaniem izolacji. 10. Położenie wykładziny PCV w pomieszczeniu gospodarczym. 11. Naprawa uszkodzonych i zawilgoconych tynków kat. III z przygotowaniem powierzchni tj. gruntowaniem i malowaniem farbą paroprzepuszczalną. ZAKRES ROBÓT KONSERWACYJNYCH W ZAKRESIE SZTUKATERII 1. Istniejąca sztukateria zostanie zinwentaryzowana w postaci dokumentacji Fotograficznej. 2. Stan mocowania sztukaterii do podłoża zostanie sprawdzony. 3. Powierzchnia sztukaterii zostanie oczyszczona z brudu i kurzu przy pomocy miękkich pędzli. 4. Nadmiar warstw powłok malarskich z powierzchni sztukaterii zostanie usunięty poprzez namoczenie Za pomocą pary wodnej a następnie delikatnie zdjęty przy pomocy ścierania filcem twardym lub papierem ściernym wodoodpornym o uziarnieniu 240-100 z ewentualnym cyzelowaniem wgłębień skalpelem. 5. Powstałe uszkodzenia w elementach sztukaterii zostaną zaprawione poprzez uzupełnienie, odtworzenie wzoru masą szpachlową z zagruntowaniem powierzchni szelakiem lub środkami gruntującymi i scalającymi np. grunt gips - koncentrat bezbarwny 6. Na koniec sztukateria zostanie pomalowana farba klejową w kolorze białym z dodatkiem bieli cynkowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45440000-3, 45310000-3, 45330000-9, 45430000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 212812.94
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTROWIL Arkadiusz Wilczyński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Różana 7 lok. 29
Kod pocztowy: 05-091
Miejscowość: Ząbki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 153800
Oferta z najniższą ceną/kosztem 153800
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 153800
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.