eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przechlewo › Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Przechlewo oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę 3 147 116,00 złotych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-11

Ogłoszenie nr 500103560-N-2018 z dnia 11-05-2018 r.

Gmina Przechlewo: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Przechlewo oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę 3 147 116,00 złotych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538333-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Przechlewo, Krajowy numer identyfikacyjny 770979690, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598334301, e-mail programy.pomocowe@przechlewo.pl, faks 598334631.
Adres strony internetowej (url): www.przechlewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Przechlewo oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę 3 147 116,00 złotych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRP.ZP.271.1.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego dla Gminy Przechlewo oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek na kwotę 3 147 116,00 złotych 2.Charakterystyka kredytu: 2.1.Kwota kredytu 3 147 116,00 zł (słownie:trzy miliony sto czterdzieści siedem tysięcy sto szesnaście zł 00/100). 2.2.Okres kredytowania od dnia podpisania umowy do dnia 30 września 2030 r. 2.3.Kredyt zostanie uruchomiony w kwotach i terminach, które zostaną określone w formie pisemnego wniosku o wypłatę, złożonego przed każdym uruchomieniem transzy drogą elektroniczną z minimum trzydniowym wyprzedzeniem. 2.4Uruchomienie kredytu nastąpi bezgotówkowo przelewem na konto rachunku bankowego: -Nazwa: Gmina Przechlewo, ul. Człuchowska 26, 77-320 Przechlewo, -Bank: Bank Spółdzielczy Człuchów o /Przechlewo Numer rachunku: 32 9326 0006 0066 0044 2000 0010 2.5.Okres karencji w spłacie kapitału obejmować będzie czas od dnia wypłaty do 30 września 2019r. 2.6Prowizja 0% za przedterminową spłatę kredytu. 2.7W przypadku niezrealizowania planowych na 2018r. wydatków Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia kwoty kredytu. 2.8Koszty obsługi kredytu: -Oprocentowanie kredytu będzie zmienne, oparte o stawkę WIBOR 1MC powiększoną o marżę banku. -Prowizja - liczona jako % od całej kwoty kredytu tj. 3 147 116,00 zł. Prowizja musi zawierać w sobie wszystkie opłaty, które są związane z uruchomieniem kredytu - płatna przez Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie 15 dni od pierwszego uruchomienia środków. 2.9Spłata odsetek następować będzie kwartalnie w ostatnim dniu kalendarzowym miesiąca kończącego kwartał, za który zostały naliczone. Odsetki od kredytu naliczone będą tylko od kwoty aktualnego rzeczywistego zadłużenia. O wskości odsetek do zapłaty bank poinformuje każdorazowo kredytobiorcę, na co najmniej 5 dni przed terminem płatności. 2.10Spłata kredytu w 12 ratach w latach 2019-2030, płatnych w ostatnim dniu kalendarzowym miesiąca września w wysokości: Spłata rat: 2019.09.30 - 200.000,00 2020.09.30 - 200.000,00 2021.09.30 - 200.000,00 2022.09.30 - 300.000,00 2023.09.30 - 300.000,00 2024.09.30 - 300.000,00 2025.09.30 - 300.000,00 2026.09.30 - 300.000,00 2027.09.30 - 300.000,00 2028.09.30 - 300.000,00 2029.09.30 - 300.000,00 2030.09.30 - 147.116,00 2.11Dla potrzeb niniejszej oferty przyjmuje się, że rok obrachunkowy wynosi 365 dni a miesiąc - rzeczywista liczba dni. 2.12Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania przy naliczeniu odsetek - w okresie obsługi kredytu kalendarza odsetkowego actual 365/366. 2.13Zabezpieczenie kredytu wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową. 2.14Zamawiający informuje, że Skarbnik Gminy złoży kontrasygnatę na umowie kredytowej, deklaracji wekslowej oraz wekslu in blanco. 2.18W przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej przez zwiększenie wydatków na usunięcie skutków klęski żywiołowej lub innych podobnych okoliczności albo też w przypadku załamania dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą, Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu spłaty kredytu o czas oznaczony. Powyższa zmiana jeśli się zdarzy to Zamawiający wystąpi z pisemnym wnioskiem o zgodę do Wykonawcy, taka zmiana może być dokonana jedynie przed upływem okresu kredytowania określonego w umowie. Oprocentowanie będzie naliczane na zasadach zaproponowanych w ofercie przetargowej. Z tytułu przedłużenia terminu spłaty kredytu bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji. 2.19Zamawiający zastrzega możliwość spłaty kapitału przed upływem 2.15Zamawiający nie posiada zaległości wobec ZUS I US. 2.16 Marża zaproponowana w ofercie przetargowej pozostanie niezmieniona przez cały okres obowiązywania umowy kredytowej. 2.17Termin płatności rat kapitałowych mogą ulec przesunięciu pod warunkiem złożenia przez Zamawiającego pisemnego wniosku o odroczenie płatności na czas oznaczony. Wniosek powinien być złożony w banku najpóźniej na 30 dni przed terminem płatności raty kapitałowej. Przesunięcia są możliwe w przypadku zagrożenia płynności finansowej Zamawiającego spowodowanej przez zwiększenie wydatków na usunięcie skutków klęsk żywiołowych lub innych podobnych okoliczności albo też w przypadku załamania dochodów budżetowych spowodowanych niekorzystną sytuacją gospodarczą. Oznaczony czas przesunięcia płatności raty kapitałowej nie może wykraczać poza termin obowiązywania umowy. Niespłacona rata kapitałowa wchodzi w skład niespłaconej części kapitału i jest oprocentowana na niezmienionych zasadach określonych w ofercie i umowie. Po każdorazowym przesunięciu terminu spłaty raty kapitałowej bank dokona stosownego przeliczenia tabeli spłaty raty kapitałowych i odsetek stosownie do treści wniosku Zamawiającego o odroczeniu terminu płatności. Z tytułu wymienionych czynności bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat ani prowizji. okresu kredytowania, jak również możliwość spłaty kapitału w ratach i terminach innych niż wynikających z harmonogramu spłaty. Zdarzenie jest możliwe w przypadku osiągnięcia przez Zamawiającego dobrego wyniku finansowego potwierdzonego nadwyżką budżetową. Wcześniejsza spłata kapitału wymaga uprzednio złożonego przez Zamawiającego pisemnego zawiadomienia z 30 dniowym wyprzedzeniem. Bank dokona stosownego przeliczenia rat kapitałowych i odsetkowych odpowiednio do treści złożonego wniosku. Bank nie będzie pobierał żadnych dodatkowych opłat i prowizji. 2.20Zamawiający zastrzega sobie prawo: -wcześniejszej spłaty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat z tytułu skrócenia okresu kredytowania, -zrefundowania z kredytu wydatków poniesionych przed uruchomieniem transzy kredytu, -możliwości uruchomienia mniejszej kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat, -wykluczenia żądania prowizji za gotowość od kwoty niewykorzystanej kredytu, 2.21Wykonawca przedstawi do oferty swój projekt umowy uwzględniający warunki SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 843000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Człuchowie
Email wykonawcy: sekretariat@bscczluchow.pl
Adres pocztowy: ul. Zamkowa 23
Kod pocztowy: 77-300
Miejscowość: CZłuchów
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 544728.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 512536.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 576783.32
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Nie dotyczy

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.