eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Realizacji projektu "Łódź Miasto Filmu UNESCO"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2018-05-10

Ogłoszenie nr 500103113-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.

Łódź: Realizacji projektu "Łódź Miasto Filmu UNESCO" OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie


Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

nie


Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie


Informacje dodatkowe: Planowany termin realizacji zamówienia i czas trwania umowy od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2018 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych w Departamencie Obsługi i Administracji Urzędu Miasta Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 00051418200000, ul. ks. I. J. Skorupki 21, 90-532 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 638 48 88, e-mail m.jermolinska@uml.lodz.pl, w.seliga@uml.lodz.pl, faks 42 638 48 77.
Adres strony internetowej (url): http://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacji projektu "Łódź Miasto Filmu UNESCO"
Numer referencyjny DOA-ZP-II.271.65.2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego


II.2) Rodzaj zamówienia

Usługi


II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji projektu "Łódź Miasto Filmu UNESCO" w 2018 roku przez Narodowe Centrum Kultury Filmowej w ramach "EC1 Łódź - Miasto Kultury"w Łodzi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do Zaproszenia do negocjacji oraz we wzorze umowy (Załącznik nr 3 do Zaproszenia do negocjacji). OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Główny kod CPV: 79-34-22-00-5 usługi w zakresie promocji Dodatkowe kody CPV: 79-41-60-00-3 usługi public relations 79-41-61-00-4 usługi zarządzania public relations 79-95-20-00-2 usługi w zakresie organizowania imprez 79-95-21-00-3 usługi w zakresie organizowania imprez kulturalnych Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji projektu "Łódź Miasto Filmu UNESCO" w 2018 roku przez Narodowe Centrum Kultury Filmowej w ramach "EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi. I. Minimalny zakres usług objętych umową dotyczy realizacji projektu w okresie od dnia podpisania umowy do 31.08.2018 r. przewiduje: o Prowadzenie biura projektu: a. utrzymanie 2 etatowych pracowników odpowiedzialnych za realizację projektu w obszarach takich jak zarządzanie, komunikacja, promocja. b. zapewnienie obsługi w zakresie sekretariatu, obsługi prawnej, księgowej etc. projektu. c. zagwarantowanie technicznego funkcjonowania biura projektu (media, usługi remontowe, serwisy techniczne i ochrona). o Współpraca z zagranicą, komunikacja i promocja: a. Bieżąca współpraca z sekretariatem Sieci Miast Kreatywnych w zakresie udzielania informacji, dostarczania materiałów, realizacji procedur formalnych związanych z członkostwem. b. Współpraca z biurami projektu w innych miastach kreatywnych w zakresie udzielania informacji, dostarczania materiałów, planowania i wspólnej realizacji projektów, w tym podróże i wizyty studyjne krajowe i międzynarodowe niezbędne dla realizacji zadań projektowych (w tym m.in. do Bradford i Terrassy). c. Reprezentowanie Łodzi podczas Annual Meeting - dorocznego spotkania Sieci Miast Kreatywnych, w tym podróże krajowe do Krakowa i Katowic, gdzie odbywa się spotkanie, oraz przygotowanie, produkcja i dystrybucja materiałów promujących Łódź Miasto Filmu dla gości spotkania. d. Promocja marki Łódź Miasto Filmu UNESCO na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym: - Prowadzenie kontaktów z mediami. - Promocja podczas wydarzeń związanych z działalnością Sieci Miast Kreatywnych UNESCO. - Przygotowanie, produkcja i dystrybucja materiałów informacyjnych dotyczących projektu, w tym: broszury informacyjnej oraz Mapy Filmowej Łodzi wraz z zakupem potrzebnych licencji i praw oraz tłumaczeniami. - Projekt, produkcja i dystrybucja gadżetów promocyjnych, w tym przypinek, naklejek i słodyczy promocyjnych. - Zakup reklam radiowych w postaci stałej audycji. - Realizacja w przestrzeni miejskiej instalacji promującej członkostwo Łodzi w Sieci Miast Kreatywnych. e. Prowadzenie i utrzymanie techniczne strony internetowej projektu, będącej docelowo aktywnym serwisem informującym o wszelkich aktywnościach podejmowanych w Łodzi w obszarze produkcji, edukacji i upowszechniania kultury filmowej. f. Prowadzenie i promocja fanpage´a projektu na Facebooku. o Organizacja wydarzeń specjalnych otwartych dla mieszkańców, służących popularyzacji kultury filmowej i upowszechnianiu dorobku filmowego Miasta oraz idei Sieci Miast Kreatywnych UNESCO, w tym: 2 spotkania otwarte z twórcami w związku z odsłonięciem gwiazd w Alei Gwiazd, koncert z projekcją plenerową "Noc Świętojańska" w Łodzi Mieście Filmu oraz spotkanie 16+1 ministrów kultury państw europejskich i Chin. o Realizacja projektu "Aleja Gwiazd", tj. koordynacja całości działań związanych z projektem, w tym przygotowanie podstawowej identyfikacji wizualnej; w okresie realizacji projektu organizacja odsłonięcia dwóch gwiazd oraz towarzyszących odsłonięciu wydarzeń specjalnych. Możliwe działania do realizacji w okresie 1.09.-31.12.2018 r. (w ramach tzw. prawa opcji): Realizacja projektu w okresie 1.09-31.12.2018 r. przewiduje wdrożenie przez NCKF następujących kluczowych działań: o Prowadzenie biura projektu: a. utrzymanie 2 etatowych pracowników odpowiedzialnych za realizację projektu w obszarach takich jak zarządzanie, komunikacja, promocja. b. zapewnienie obsługi w zakresie sekretariatu, obsługi prawnej, księgowej etc. projektu. c. zagwarantowanie technicznego funkcjonowania biura projektu (media, usługi remontowe, serwisy techniczne i ochrona). o Współpraca z zagranicą, komunikacja i promocja: a. Bieżąca współpraca z sekretariatem Sieci Miast Kreatywnych w zakresie udzielania informacji, dostarczania materiałów, realizacji procedur formalnych związanych z członkostwem. b. Współpraca z biurami projektu w innych miastach kreatywnych w zakresie udzielania informacji, dostarczania materiałów, planowania i wspólnej realizacji projektów, w tym podróże i wizyty studyjne krajowe i międzynarodowe niezbędne dla realizacji zadań projektowych (w tym m.in. do Rzymu i Bristolu). c. Promocja marki Łódź Miasto Filmu UNESCO na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym: - Prowadzenie kontaktów z mediami. - Promocja podczas wydarzeń związanych z działalnością Sieci Miast Kreatywnych UNESCO. - Produkcja i dystrybucja materiałów informacyjnych dotyczących projektu, w tym: broszury informacyjnej oraz Mapy Filmowej Łodzi wraz z zakupem potrzebnych licencji i praw oraz tłumaczeniami. - Produkcja i dystrybucja gadżetów promocyjnych, w tym przypinek, naklejek i słodyczy promocyjnych. - Zakup reklam radiowych w postaci stałej audycji. - Zakup reklamy prasowej w postaci dodatku tematycznego w związku ze Światowym Dniem Dziedzictwa Audiowizualnego UNESCO. - Sponsoring "Paszportów Polityki" w kategorii Film. - Realizacja w przestrzeni miejskiej instalacji promującej członkostwo Łodzi w Sieci Miast Kreatywnych. d. Prowadzenie i utrzymanie techniczne strony internetowej projektu, będącej docelowo aktywnym serwisem informującym o wszelkich aktywnościach podejmowanych w Łodzi w obszarze produkcji, edukacji i upowszechniania kultury filmowej. e. Prowadzenie i promocja fanpage´a projektu na Facebooku. o Organizacja wydarzeń specjalnych otwartych dla mieszkańców, służących popularyzacji kultury filmowej i upowszechnianiu dorobku filmowego Miasta oraz idei Sieci Miast Kreatywnych UNESCO, w tym: współorganizacja koncertu muzyki filmowej w Filharmonii Łódzkiej, 1 spotkania otwartego z twórcą w związku z odsłonięciem gwiazdy w Alei Gwiazd. o Realizacja projektu "Aleja Gwiazd", tj. koordynacja całości działań związanych z projektem, w tym przygotowanie podstawowej identyfikacji wizualnej; w okresie realizacji projektu organizacja odsłonięcia jednej gwiazdy oraz towarzyszącego odsłonięciu wydarzenia specjalnego. o Prowadzenie biura projektu: a. utrzymanie 2 etatowych pracowników odpowiedzialnych za realizację projektu w obszarach takich jak zarządzanie, komunikacja, promocja (od dnia podpisania umowy -31.08.2018r.); b. zapewnienie obsługi w zakresie sekretariatu, obsługi prawnej, księgowej etc. projektu (od dnia podpisania umowy - 31.08.2018 r.); c. zagwarantowanie technicznego funkcjonowania biura projektu (media, usługi remontowe, serwisy techniczne i ochrona) (od dnia podpisania umowy - 31.08.2018 r.); o Współpraca z zagranicą, komunikacja i promocja: a. Bieżąca współpraca z sekretariatem Sieci Miast Kreatywnych w zakresie udzielania informacji, dostarczania materiałów, realizacji procedur formalnych związanych z członkostwem (od dnia podpisania umowy - 31.08.2018 r.); b. Współpraca z biurami projektu w innych miastach kreatywnych w zakresie udzielania informacji, dostarczania materiałów, planowania i wspólnej realizacji projektów, w tym podróże i wizyty studyjne krajowe i międzynarodowe niezbędne dla realizacji zadań projektowych, w tym m.in. do Bradford i Terrassy (od dnia podpisania umowy - 31.08.2018 r.). c. Reprezentowanie Łodzi podczas Annual Meeting - dorocznego spotkania Sieci Miast Kreatywnych, w tym podróże krajowe do Krakowa i Katowic, gdzie odbywa się spotkanie, oraz przygotowanie, produkcja i dystrybucja materiałów promujących Łódź Miasto Filmu dla gości spotkania (11-17.06.2018 r.). d. Promocja marki Łódź Miasto Filmu UNESCO na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym: - Prowadzenie kontaktów z mediami (od dnia podpisania umowy - 31.08.2018 r.); - Promocja podczas wydarzeń związanych z działalnością Sieci Miast Kreatywnych UNESCO (od dnia podpisania umowy - 31.08.2018 r.); - Przygotowanie, produkcja (od dnia podpisania umowy-06.2018 r.) i dystrybucja (06.-08.2018 r.) materiałów informacyjnych dotyczących projektu, w tym: broszury informacyjnej oraz Mapy Filmowej Łodzi wraz z zakupem potrzebnych licencji i praw oraz tłumaczeniami; - Projekt, produkcja (od dnia podpisania umowy - 06.2018 r.) i dystrybucja (06.-08.2018 r.) gadżetów promocyjnych, w tym przypinek, naklejek i słodyczy promocyjnych; - Zakup reklam radiowych w postaci stałej audycji (od dnia podpisania umowy -31.08.2018 r.); - Realizacja w przestrzeni miejskiej instalacji promującej członkostwo Łodzi w Sieci Miast Kreatywnych (07.2018 r.). e. Prowadzenie i utrzymanie techniczne strony internetowej projektu, będącej docelowo aktywnym serwisem informującym o wszelkich aktywnościach podejmowanych w Łodzi w obszarze produkcji, edukacji i upowszechniania kultury filmowej (od dnia podpisania umowy - 31.08.2018 r.); f. Prowadzenie i promocja fanpage´a projektu na Facebooku (od dnia podpisania umowy - 31.08.2018 r.). o Organizacja wydarzeń specjalnych otwartych dla mieszkańców, służących popularyzacji kultury filmowej i upowszechnianiu dorobku filmowego Miasta oraz idei Sieci Miast Kreatywnych UNESCO, w tym: 2 spotkania otwarte z twórcami w związku z odsłonięciem gwiazd w Alei Gwiazd (06. oraz 07.2018 r.), koncert z projekcja plenerową "Noc Świętojańska" w Łodzi Mieście Filmu (22.06.2018 r.) oraz spotkanie 16+1 ministrów kultury państw europejskich i Chin (14.06. 2018 r.). o Realizacja projektu "Aleja Gwiazd", tj. koordynacja całości działań związanych z projektem, w tym przygotowanie podstawowej identyfikacji wizualnej; w okresie realizacji projektu organizacja odsłonięcia dwóch gwiazd oraz towarzyszących odsłonięciu wydarzeń specjalnych (06. oraz 07.2018 r.). II. Działania do realizacji w okresie 1.09.-31.12.2018 r. (prawo opcji) W ramach skorzystania z prawa opcji Zamawiający będzie upoważniony do powierzenia usług realizacji projektu w okresie 1.09-31.12.2018 r., który to zakres obejmuje: o Prowadzenie biura projektu: a. utrzymanie 2 etatowych pracowników odpowiedzialnych za realizację projektu w obszarach takich jak zarządzanie, komunikacja, promocja (1.09-31.12.2018 r.); b. zapewnienie obsługi w zakresie sekretariatu, obsługi prawnej, księgowej etc. projektu (1.09-31.12.2018 r.); c. zagwarantowanie technicznego funkcjonowania biura projektu (media, usługi remontowe, serwisy techniczne i ochrona) (1.09-31.12.2018 r.); o Współpraca z zagranicą, komunikacja i promocja: a. Bieżąca współpraca z sekretariatem Sieci Miast Kreatywnych w zakresie udzielania informacji, dostarczania materiałów, realizacji procedur formalnych związanych z członkostwem (1.09.-31.12.2018 r.); b. Współpraca z biurami projektu w innych miastach kreatywnych w zakresie udzielania informacji, dostarczania materiałów, planowania i wspólnej realizacji projektów, w tym podróże i wizyty studyjne krajowe i międzynarodowe niezbędne dla realizacji zadań projektowych (w tym m.in. do Rzymu - 10.2018 r. i Bristolu - 11.2018 r.) (1.09.-31.12.2018 r.) c. Promocja marki Łódź Miasto Filmu UNESCO na poziomie lokalnym, krajowym i międzynarodowym: - Prowadzenie kontaktów z mediami (1.09.-31.12.2018 r.); - Promocja podczas wydarzeń związanych z działalnością Sieci Miast Kreatywnych UNESCO (1.09.-31.12.2018 r.); - Produkcja i dystrybucja materiałów informacyjnych dotyczących projektu, w tym: broszury informacyjnej oraz Mapy Filmowej Łodzi wraz z zakupem potrzebnych licencji i praw oraz tłumaczeniami (09.-12.2018 r.); - Produkcja i dystrybucja gadżetów promocyjnych, w tym przypinek, naklejek i słodyczy promocyjnych (09.-12.2018 r.); - Zakup reklam radiowych w postaci stałej audycji (1.09.-31.08.2018 r.); - Zakup reklamy prasowej w postaci dodatku tematycznego w związku ze Światowym Dniem Dziedzictwa Audiowizualnego UNESCO (10.2018 r.); - Sponsoring "Paszportów Polityki" w kategorii Film (12.2018 r.) - Realizacja w przestrzeni miejskiej instalacji promującej członkostwo Łodzi w Sieci Miast Kreatywnych (07.2018 r.). d. Prowadzenie i utrzymanie techniczne strony internetowej projektu, będącej docelowo aktywnym serwisem informującym o wszelkich aktywnościach podejmowanych w Łodzi w obszarze produkcji, edukacji i upowszechniania kultury filmowej (1.09.-31.12.2018 r.); e. Prowadzenie i promocja fanpage´a projektu na Facebooku (1.09.-12.08.2018 r.). o Organizacja wydarzeń specjalnych otwartych dla mieszkańców, służących popularyzacji kultury filmowej i upowszechnianiu dorobku filmowego Miasta oraz idei Sieci Miast Kreatywnych UNESCO, w tym: współorganizacja koncertu muzyki filmowej w Filharmonii Łódzkiej (11.2018 r.), 1 spotkania otwartego z twórcą w związku z odsłonięciem gwiazdy w Alei Gwiazd (10.2018 r.). o Realizacja projektu "Aleja Gwiazd", tj. koordynacja całości działań związanych z projektem, w tym przygotowanie podstawowej identyfikacji wizualnej; w okresie realizacji projektu organizacja odsłonięcia jednej gwiazdy oraz towarzyszącego odsłonięciu wydarzenia specjalnego (10.2018 r.). Koordynator projektu - Nadzór nad tworzeniem strategii działań, komunikacji i promocji w ramach projektu. - Współpraca z sekretariatem Sieci Miast Kreatywnych w zakresie udzielania informacji, dostarczania materiałów, realizacji procedur formalnych związanych z członkostwem. - Współpraca z biurami projektu w innych miastach kreatywnych w zakresie udzielania informacji, dostarczania materiałów, planowania i wspólnej realizacji projektów, w tym podróże i wizyty studyjne krajowe i międzynarodowe niezbędne dla realizacji zadań projektowych. - Prowadzenie kontaktów z mediami, tj. przygotowanie materiałów dla mediów, kontakt z dziennikarzami/ redakcjami, organizacja i udział w konferencjach prasowych. - Opracowanie tekstów na potrzeby materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz strony internetowej projektu. - Nadzór nad procedurą wyboru wykonawców zewnętrznych oraz nad ich pracami. - Prowadzenie fanpage´a projektu na Facebooku. - Nadzór nad organizacją wydarzeń specjalnych. Specjalista ds. social media - Współpraca w tworzeniu strategii działań, komunikacji i promocji w ramach projektu. - Prowadzenie strony internetowej projektu. - Opracowanie tekstów i innych materiałów na potrzeby działań komunikacji o projekcie w mediach społecznościowych. - Prowadzenie fanpage´a projektu na Facebooku oraz profili w innych mediach społecznościowych. - Współpraca w prowadzeniu kontaktów z mediami w obszarze mediów Internetowych. - Współpraca w realizacji wydarzeń specjalnych. Czas trwania zamówienia od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2018 r. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia , jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) tj. osób wykonujących prace składające się na przedmiot zamówienia (zakres obowiązków Koordynatora projektu i Specjalisty ds. social media). Zakres prac osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia oraz sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań oraz sankcji z tytułu ich niespełnienia zostały określone w Opisie przedmiotu zamówienia oraz we wzorze umowy, w szczególności w § 4.

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 487470
Waluta:
PLN

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) Tryb udzielenia zamówienia:

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 14 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z póź. zm.) Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: a) zamawiający wspólnie z innymi zamawiającymi, o których mowa w art. 3 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp, sprawuje nad daną osobą prawną kontrolę, która odpowiada kontroli sprawowanej przez nich nad własnymi jednostkami, przy czym wspólne sprawowanie kontroli ma miejsce, jeżeli spełnione są łącznie następujące warunki: - w skład organów decyzyjnych kontrolowanej osoby prawnej wchodzą przedstawiciele wszystkich uczestniczących zamawiających, z zastrzeżeniem, że poszczególny przedstawiciel może reprezentować więcej niż jednego zamawiającego, - uczestniczący zamawiający mogą wspólnie wywierać dominujący wpływ na cele strategiczne oraz istotne decyzje kontrolowanej osoby prawnej, - kontrolowana osoba prawna nie działa w interesie sprzecznym z interesami zamawiających sprawujących nad nią kontrolę, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiających sprawujących nad nią kontrolę lub przez inne osoby prawne kontrolowane przez tych zamawiających, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego; "EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi posiada osobowość prawną i jest wpisane do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez miasto Łódź pod numerem RIK/2/2008. "EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi jest instytucją kontrolowaną przez Miasto i Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego i nie ma w niej bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Wspólne sprawowanie kontroli spełniania łącznie warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt. 14 lit a ustawy Pzp. Ponad 90% działalności "EC1 Łódź - Miasto Kultury" w Łodzi dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiających sprawujących nad nią kontrolę (potwierdzeniem spełnienia tego warunku jest pismo Pana Błażeja Modera Dyrektora "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi nr EC1/701/2018). W związku z tym warunki określone w art. 67 ust. 1 pkt. 14 ustawy Pzp zostały spełnione. Zamawiający uważa, iż udzielenie instytucji zamówienia z wolnej ręki zostanie dokonane w oparciu o realną wysokość ceny. Umożliwi to zachowania prawidłowego poziomu świadczonych usług, a Miasto Łódź uniknie wielu problemów, które mogą wystąpić u podmiotów, które nie posiadają takiego doświadczenia jak ww. instytucja kultury.


SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:

EC1 Łódź - Miasto Kultury, , Targowa 1/3, 90-022, Łódź, kraj/woj. łódzkie



NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:


 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.