To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-10
Ogłoszenie nr 500102613-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.
Uniwersytet Opolski: Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 529650-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 138200000,
ul. Pl. Kopernika
11 A,
45-040
Opole, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 5 415977, e-mail
zamowienia@uni.opole.pl, faks
775 415 930.
Adres strony internetowej (url): www.zamowienia.uni.opole.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):D/04/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów hydraulicznych, ogólnobudowlanych, elektrycznych, stolarskich oraz wykładzin i paneli na potrzeby Działu Technicznego Uniwersytetu Opolskiego z podziałem na pięć [ 5 ] części: 1.1Część nr 1: Dostawa materiałów hydraulicznych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1A do SIWZ; 1.2Część nr 2: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1B do SIWZ; 1.3Część nr 3: Dostawa materiałów elektrycznych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1C do SIWZ; 1.4Część nr 4: Dostawa materiałów stolarskich - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia[OPZ] będącym załącznikiem nr 1D do SIWZ; 1.5Część nr 5: Dostawa wykładzin i paneli - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1E do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia (określonego w ofercie) przysługującego Wykonawcy. 3. Ilości wskazane odpowiednio w załączniku nr 1A-1E do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi ustalonymi na podstawie zużycia przez okres ostatnich dwunastu [ 12 ] miesięcy oraz przewidywanego zapotrzebowania. Zamawiający zastrzega sobie tym samym możliwość zmiany ilości zamawianego przedmiotu umowy w poszczególnych pozycjach podanych odpowiednio w załączniku nr 1A-1E do SIWZ, przy zachowaniu niezmienionej ogólnej wartości przedmiotu umowy. 4. Wykonawca w swojej ofercie może zaproponować przedmiot zamówienia inny niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio w załączniku 1A-1E do SIWZ), lecz o parametrach nie gorszych od podanych, załączając jednocześnie dane techniczne proponowanych elementów. 5. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załącznik nr 1A-1E do SIWZ), użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących na konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia (odpowiednio załącznik nr 1A-1E do SIWZ), spełniające wymagania Zamawiającego. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę równoważnego asortymentu, Zamawiający ustanawia obowiązek udowodnienia równoważności - Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokładny opis zastosowanych rozwiązań równoważnych w zakresie technologicznym i jakościowym. Jakość zastosowanych materiałów równoważnych należy udokumentować odpowiednimi zaświadczeniami potwierdzającymi, że zastosowane materiały są zgodne z normami i wymaganiami jakie Zamawiający określił dla przedmiotowego zamówienia. 6. Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia gwarancji: nie krótszej niż dwanaście [ 12 ] miesięcy. 7. Wymagania techniczne i jakościowe (jeżeli dotyczy): 7.1. Wszystkie elementy stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn.: nieużywane przed dniem dostarczenia i pochodzić z bieżącej produkcji o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego. 7.2. Wykonawca udziela Zamawiającemu minimum dwunasto [ 12 ] miesięcznej gwarancji na produkty wyszczególnione odpowiednio w załączniku 1A-1E do SIWZ. 7.3. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien posiadać certyfikat bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. 7.4. Oferowany sprzęt musi być dopuszczony do obrotu w krajach Unii Europejskiej tj.: oznakowany CE zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 2 czerwca 2016 r. w sprawie wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U.2016.806).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 44111000-1
Dodatkowe kody CPV: 44000000-0, 31000000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa materiałów hydraulicznych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1A do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73861.79
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Sz´ola sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
93305.03
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów ogólnobudowlanych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1B do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
41463.41
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: MIJA S.C.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
38247.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa materiałów elektrycznych - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1C do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
07/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
73861.79
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: el12 sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
84871.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa materiałów stolarskich - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia[OPZ] będącym załącznikiem nr 1D do SIWZ |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
27/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
42276.42
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. B-Krang
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67349.39
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa wykładzin i paneli - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1E do SIWZ |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z art. 92 ust. 1 pkt 7 ustawy, Zamawiający zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Części nr 5: Dostawa wykładzin i paneli - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia [OPZ] będącym załącznikiem nr 1E do SIWZ na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy, tj.: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym Zamawiający jest zobowiązany unieważnić przedmiotowe postępowanie w Części nr 5. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa żywienia medycznego na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Zakup i dostawa klejów skórnych i tkankowych.
- Dostawa implantów piersi dla SPZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu na okres 24 miesiące.
- U/10/2024 Wykonanie oraz dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Remonty poboczy ,korpusu i skarp drogi, chodników, ścieżek rowerowych, oraz elementów odwodnienia na sieci dróg krajowych administrowanych przez GDDKiA O/Opole Rejon w Nysie w okresie 48 miesięcy
- Zakup, dostawa i montaż Płuczko - Dezynfektorów
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Dostawa mieszanek cementowych samozagęszczających
- Dostawa i montaż paneli fotowoltaicznych na potrzeby Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Gorzowie Wielkopolskim.
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych do remontów dróg powiatowych/mostów wykonywanych we własnym zakresie przez Zamawiającego
- Zaprojektowanie i wykonanie rozbudowy płaszczyzny postojowej śmigłowców przy budynku nr 407 - hangar
więcej: Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.