To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-10
Ogłoszenie nr 500102292-N-2018 z dnia 10-05-2018 r.
Gmina Barwice: Przeprowadzenie diagnozy IPD dla uczniów placówek oświatowych z terenu gminy Barwice w ramach projektu "Szkoła nauki, przygody, współpracy."
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Szkoła nauki, przygody, współpracy" współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.5 Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Kontraktów Samorządowych.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 545231-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Barwice, Krajowy numer identyfikacyjny 33092041700000,
ul. ul. Zwycięzców
22,
78460
Barwice, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 736 309, e-mail
monika.tomska@um.barwice.pl, faks
943 736 349.
Adres strony internetowej (url): www.barwice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przeprowadzenie diagnozy IPD dla uczniów placówek oświatowych z terenu gminy Barwice w ramach projektu "Szkoła nauki, przygody, współpracy."
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IOŚ.271.9.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu doradztwa edukacyjno-zawodowego składającego się z udostępnienia i przeprowadzenia diagnozy indywidualnych potrzeb rozwojowych, edukacyjnych oraz predyspozycji osobowych ucznia - Indywidualny Plan Działania (zwany dalej IPD) na mobilnej platformie distance learning z kodami dostępu dla każdego z 350 uczniów w ramach realizacji projektu pn. "Szkoła nauki, przygody, współpracy" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020 w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Oś priorytetowa 8 Edukacja, Działanie 8.5 Upowszechnianie edukacji przedszkolnej oraz wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie ogólne oraz uczniów uczestniczących w kształceniu podstawowym, gimnazjalnym i ponadgimnazjalnym w ramach Kontraktów Samorządowych. 2. Badanie IPD będzie odbywać się na mobilnej platformie distance learning. Wykonawca przez cały okres realizacji zamówienia musi dysponować platformą internetową (zwaną dalej platformą) wraz z narzędziem pozwalającym na wykonanie badań IPD spełniającą następujące wymogi: 1) Narzędzie do badania IPD musi zawierać minimum 3 różne kwestionariusze badające zakres m.in.: a) Predyspozycji osobowościowych oraz zawodowych, b) Kotwice kariery, c) Typów interpersonalnych, d) Radzenia w trudnych sytuacjach, e) Preferencji zawodowych 2) Narzędzie powinno zawierać dwa raporty - podstawowy i szczegółowy (po przeprowadzonym badaniu IPD oprogramowanie platformy musi umożliwiać wygenerowanie w dowolnym czasie raportu podstawowego i szczegółowego w zależności od potrzeby): a) raport podstawowy - obejmować będzie wyniki wraz z grafami bez szczegółowego opisu ("surowe" wyniki do interpretacji - bez opisu), b) raport szczegółowy - obejmować będzie wyniki z opisem (szczegółowa interpretacja surowych wyników wraz ze wskazaniem mocnych stron i obszarów do rozwoju). Raport powinien zawierać min. 12 stron A4 opisu uzyskanych przez uczestnika wyników ze wskazaniem m. in. mocnych stron użytkownika, obszarów do rozwoju uczestnika z uwzględnieniem wszystkich badanych przy pomocy kwestionariuszy zakresów. 3) Platforma z narzędziem musi posiadać panel administracyjny umożliwiający zarządzanie badaniami, systemem monitoringu i ewaluacji oraz generowaniem raportów indywidualnych z pracy każdego ucznia oraz raportów zbiorczych dla całej grupy. 4) Platforma wraz z narzędziem musi zawierać system monitoringu uczestnika diagnozy. W skład monitoringu wchodzi: wydruk potwierdzenia wykonania badania, podstawowe i szczegółowe raporty, zestawienie wszystkich przeprowadzonych badań z możliwością wyszczególnienia okresu realizacji badań. 5) Platforma wraz z narzędziem musi umożliwiać automatyczne przesyłanie wyników do ucznia i koordynatora projektu (po przeprowadzonym badaniu i uzyskaniu wyniku). 6) Platforma będzie dostępna dla uczestnika badania na czas wykonania tych badań. 7) Każdy uczestnik badania (tj. uczeń) otrzyma od wykonawcy kod dostępu do platformy. 8) Każdy użytkownik po zalogowaniu na platformie będzie miał dostęp do tych samych treści. 9) Platforma musi umożliwiać wprowadzenie podziału i generowanie raportów w podziale na szkoły. 3. Każdy zrekrutowany i wskazany przez Zamawiającego uczestnik badania otrzyma od wykonawcy kod dostępu (do swojego indywidualnego konta) do baterii testów w celu zbadania: predyspozycji osobowościowych i zawodowych, kotwic kariery, typu interpersonalnego, sposobu radzenia sobie w sytuacjach trudnych, preferencji zawodowych. 4. Badanie będzie przeprowadzone w wyznaczonym miejscu (placówce oświatowej podległej zmawiającemu) przy udziale i nadzorze osób wskazanych przez Wykonawcę. Zamawiający w celu właściwej realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do udostępnienia Wykonawcy pomieszczeń na terenie następujących szkół: 1) Zespołu Szkół w Barwicach, 2) Szkoły Podstawowej im. prof. Władysława Szafera w Barwicach, 3) Szkoły Podstawowej im. Bolesława Krzywoustego w Piaskach. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie ustalonego w porozumieniu z Zamawiającym harmonogramu badań każdorazowo, kiedy Zamawiający zgłosi zapotrzebowanie na wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Ustala się, iż dopuszczalną formą zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na przeprowadzenie badania jest zgłoszenie dokonane: 1) drogą elektroniczną, 2) pocztą tradycyjną, 3) faksem. 7. Celem realizacji przedmiotu zamówienia jest dokonanie oceny indywidualnych potrzeb rozwojowych i edukacyjnych oraz predyspozycji osobowych każdego ucznia do wykonywania poszczególnych zawodów, planowania ścieżki kariery uczestników projektu, rozwijania mocnych stron oraz niwelowania słabych, zgodnych z kierunkiem rozwoju indywidualnej ścieżki edukacyjno - zawodowej ucznia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 80500000-9
Dodatkowe kody CPV: 48500000-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/05/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
39837.04
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Profi Biznes Group Sylwia Karina Majewska
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
49000.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa doradcza dla MFiPR w związku z realizacją rządowego programu Dostępność Plus i wdrażaniem ustawy z 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
- Przygotowanie oraz przeprowadzenie szkoleń w tematyce związanej z uruchamianiem i funkcjonowaniem centrów usług społecznych jako nowej jednostki organizacyjnej gminy
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu
- Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
więcej: Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.