To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-05-09
Ogłoszenie nr 500101534-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.
Politechnika Świętokrzyska: Świadczenie usług konserwacji i napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 537959-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Politechnika Świętokrzyska, Krajowy numer identyfikacyjny 169500000,
ul. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego
7,
25-314
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
413 424 150, e-mail
anietrzpiel@tu.kielce.pl, faks
041 3443874,041 3424140.
Adres strony internetowej (url): bip.tu.kielce.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług konserwacji i napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ATZ-381-8/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu. Konserwację urządzeń objętych niniejszym przetargiem należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 03.06.2016r w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa (Dz. U. 2016 poz.811 z dnia 08.06.2016r). Wykonanie konserwacji i bieżących napraw obejmuje: - dźwigi osobowe w budynkach dydaktycznych A,B,C,D, budynku ENERGIS, Bibliotece Głównej, Stołówce, Hali sportowej, Domach Studenta nr 1,2,3,4,6,7 - urządzenia dla osób niepełnosprawnych w bud. A, B, C, D, Auli Głównej, Ośrodku Architektury i Humanistyki w Sandomierzu - suwnice - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ A. Do obowiązków konserwującego należy: 1. przestrzeganie instrukcji eksploatacji, 2. dokonywanie przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresie określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzanie: a) stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań, b) działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych, c) działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d) prawidłowości obsługi UTB. 3. sprawdzanie przez oględziny, nie rzadziej niż co 12 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów, stanu: a) konstrukcji nośnej , w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych, b) toru jezdnego dźwignic szynowych, c) instalacji ochrony przeciwporażeniowej 4. bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu UTB 5. odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzenie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności 6. bezzwłoczne powiadamianie eksploatującego UTB o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji 7. konserwujący w ramach czynności, o których mowa w pkt. 4 może bez uzgodnienia z organem właściwej jednostki dozoru technicznego dokonać wymiany elementów UTB, o ile mają one parametry techniczne i charakterystyki takie jak elementy wymieniane i uwzględnione są wymagania określone w § 14 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego zwanego dalej Rozporządzeniem, 8. przeglądy konserwacyjne powinny być wykonywane nie rzadziej niż w terminach określonych w załączniku Nr 2 Rozporządzenia, o ile wytwórca nie określa inaczej, w tym: - wykonywanie przeglądów konserwacyjnych podstawowych (zakres przeglądu podstawowego podano w zał. Nr 2 do umowy) - wykonywanie przeglądu rozszerzonego (zakres przeglądu okresowego podano w zał. Nr 3 do umowy) B. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia oraz Ustawy z dnia 21.12.2000 roku - o Dozorze Technicznym (t.j. Dz.U. z 2017r., poz.1040 ). 2. Utrzymanie UTB w stałej sprawności technicznej ( w tym usuwanie awarii ) i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiającego z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności naprawczych i konserwacyjnych 3. Wykonywanie napraw UTB zleconych każdorazowo przez Zamawiającego. Z tytułu wykonywania czynności wymienionych w pkt. III B ust. 1 i 2 Wykonawca będzie otrzymywał miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca na własny koszt dostarczał będzie materiały do konserwacji wymienione poniżej: - cewki, styki główne i pomocnicze styczników i wyłączników - czyściwo - diody, rezystory i inne elementy elektroniczne do tablic sterowniczych - farby olejne i rozpuszczalniki - gumy sprzęgła koła ciernego - instrukcje użytkowania urządzenia - korki drzwi - odboje gumowe, różne - podkładki gumowe suwaka - smarowniczki wkrętne - smary, oleje, nafta - szyby w drzwiach - źródła światła - żarówki sygnalizacyjne - inne drobne elementy o wartości jednostkowej do 20,00zł brutto związane z konserwacją. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać naprawy o których mowa w pkt. III B ust. 3 SIWZ. W celu przeprowadzenia naprawy Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu niezbędnych materiałów. Koszty napraw rozliczane będą po przedstawieniu przez Wykonawcę i zatwierdzeniu przez Zamawiającego dokładnego kosztorysu opartego na KNR edytowanego w programie NORMA PRO. Termin wykonania naprawy zostanie każdorazowo ustalony przez strony. Stawka 1 roboczogodziny będzie równa stawce zgodnie ze złożoną ofertą i będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. Wskaźniki kosztorysowe (koszty ogólne, zysk, koszty zakupu) Wykonawca przyjmie jako równe stawkom z poprzedniego kwartału ogłoszonymi w informatorze SEKOCENBUDU. Kosztorys podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. W przypadku nie zaakceptowania przez Zamawiającego cen dostarczonych materiałów Wykonawca wykona usługę z części dostarczonych przez Zamawiającego. Na wykonane naprawy Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z ofertą. Ilość roboczogodzin bieżących napraw w całym okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć liczby 500rbg. Dopuszcza się zmianę ilości roboczogodzin (+)(-) 20% bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 50750000-7
Dodatkowe kody CPV: 50531400-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
13/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
300000
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Schindler Polska Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
232597.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup wraz z dostawą środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz produktów leczenia do żywienia pozajelitowego dla Apteki Szpitalnej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Budowa boisk sportowych przy Zespole Placówek Oświatowych nr 1 w Kielcach, ul. K. Szymanowskiego 5
- Promocja Projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, działanie 04.01 pn. "Budowa obwodnicy m. Nowy Korczyn"
- Wykonanie koreferatu do dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Końskich przy ul. Wjazdowej
- Wykonanie usługi transportowej polegającej na przewozie osób w ramach projektu LIFE17 NAT/PL/000018 pn. "Renaturyzacja śródlądowej delty rzeki Nidy" w podziale na zadania częściowe
- OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKU KIELECKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OBSŁUGA URZĄDZEŃ OCHRONY TECHNICZNEJ
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku użyteczności publicznej w Lewinie Brzeskim o szyb i windę osobową
- Świadczenie usługi interwencji awaryjnych wraz z naprawami oraz wykonywanie przeglądów konserwacyjnych dźwigów
- Wykonanie konserwacji urządzeń dźwigowych eksploatowanych w Wojewódzkim Szpitalu Podkarpackim w Krośnie
- WIW.DA.272.3.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A - WIW Opole - w trybie zaprojektuj-wybuduj
- usługa w zakresie konserwacji i napraw dźwigów osobowych i towarowych zamontowanych w obiektach Zamawiającego z możliwością składania ofert częściowych
- Przebudowa szybu windowego wraz z wymianą dźwigu osobowego w budynku użyteczności publicznej przy ul. Henryka Sienkiewicza 3 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.