eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Świadczenie usług konserwacji i napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-09

Ogłoszenie nr 500101534-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.

Politechnika Świętokrzyska: Świadczenie usług konserwacji i napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537959-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Świętokrzyska, Krajowy numer identyfikacyjny 169500000, ul. Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7, 25-314 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413 424 150, e-mail anietrzpiel@tu.kielce.pl, faks 041 3443874,041 3424140.
Adres strony internetowej (url): bip.tu.kielce.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług konserwacji i napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ATZ-381-8/18

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług konserwacji i bieżących napraw Urządzeń Transportu Bliskiego w obiektach Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach i Sandomierzu. Konserwację urządzeń objętych niniejszym przetargiem należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dn. 03.06.2016r w sprawie zasadniczych wymagań dla dźwigów i elementów bezpieczeństwa (Dz. U. 2016 poz.811 z dnia 08.06.2016r). Wykonanie konserwacji i bieżących napraw obejmuje: - dźwigi osobowe w budynkach dydaktycznych A,B,C,D, budynku ENERGIS, Bibliotece Głównej, Stołówce, Hali sportowej, Domach Studenta nr 1,2,3,4,6,7 - urządzenia dla osób niepełnosprawnych w bud. A, B, C, D, Auli Głównej, Ośrodku Architektury i Humanistyki w Sandomierzu - suwnice - 1 szt. zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ A. Do obowiązków konserwującego należy: 1. przestrzeganie instrukcji eksploatacji, 2. dokonywanie przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresie określonych w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzanie: a) stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań, b) działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych, c) działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d) prawidłowości obsługi UTB. 3. sprawdzanie przez oględziny, nie rzadziej niż co 12 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów, stanu: a) konstrukcji nośnej , w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych, b) toru jezdnego dźwignic szynowych, c) instalacji ochrony przeciwporażeniowej 4. bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu UTB 5. odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzenie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności 6. bezzwłoczne powiadamianie eksploatującego UTB o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji 7. konserwujący w ramach czynności, o których mowa w pkt. 4 może bez uzgodnienia z organem właściwej jednostki dozoru technicznego dokonać wymiany elementów UTB, o ile mają one parametry techniczne i charakterystyki takie jak elementy wymieniane i uwzględnione są wymagania określone w § 14 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dn. 29.10.2003r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego zwanego dalej Rozporządzeniem, 8. przeglądy konserwacyjne powinny być wykonywane nie rzadziej niż w terminach określonych w załączniku Nr 2 Rozporządzenia, o ile wytwórca nie określa inaczej, w tym: - wykonywanie przeglądów konserwacyjnych podstawowych (zakres przeglądu podstawowego podano w zał. Nr 2 do umowy) - wykonywanie przeglądu rozszerzonego (zakres przeglądu okresowego podano w zał. Nr 3 do umowy) B. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z postanowieniami Rozporządzenia oraz Ustawy z dnia 21.12.2000 roku - o Dozorze Technicznym (t.j. Dz.U. z 2017r., poz.1040 ). 2. Utrzymanie UTB w stałej sprawności technicznej ( w tym usuwanie awarii ) i dokonywanie drobnych napraw we wszystkie dni tygodnia na wezwanie telefoniczne Zamawiającego z wyjątkiem postojów urządzeń niezbędnych do wykonania czynności naprawczych i konserwacyjnych 3. Wykonywanie napraw UTB zleconych każdorazowo przez Zamawiającego. Z tytułu wykonywania czynności wymienionych w pkt. III B ust. 1 i 2 Wykonawca będzie otrzymywał miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe. W ramach wynagrodzenia ryczałtowego Wykonawca na własny koszt dostarczał będzie materiały do konserwacji wymienione poniżej: - cewki, styki główne i pomocnicze styczników i wyłączników - czyściwo - diody, rezystory i inne elementy elektroniczne do tablic sterowniczych - farby olejne i rozpuszczalniki - gumy sprzęgła koła ciernego - instrukcje użytkowania urządzenia - korki drzwi - odboje gumowe, różne - podkładki gumowe suwaka - smarowniczki wkrętne - smary, oleje, nafta - szyby w drzwiach - źródła światła - żarówki sygnalizacyjne - inne drobne elementy o wartości jednostkowej do 20,00zł brutto związane z konserwacją. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać naprawy o których mowa w pkt. III B ust. 3 SIWZ. W celu przeprowadzenia naprawy Wykonawca we własnym zakresie dokona zakupu niezbędnych materiałów. Koszty napraw rozliczane będą po przedstawieniu przez Wykonawcę i zatwierdzeniu przez Zamawiającego dokładnego kosztorysu opartego na KNR edytowanego w programie NORMA PRO. Termin wykonania naprawy zostanie każdorazowo ustalony przez strony. Stawka 1 roboczogodziny będzie równa stawce zgodnie ze złożoną ofertą i będzie stała w całym okresie obowiązywania umowy. Wskaźniki kosztorysowe (koszty ogólne, zysk, koszty zakupu) Wykonawca przyjmie jako równe stawkom z poprzedniego kwartału ogłoszonymi w informatorze SEKOCENBUDU. Kosztorys podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. W przypadku nie zaakceptowania przez Zamawiającego cen dostarczonych materiałów Wykonawca wykona usługę z części dostarczonych przez Zamawiającego. Na wykonane naprawy Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z ofertą. Ilość roboczogodzin bieżących napraw w całym okresie obowiązywania umowy nie może przekroczyć liczby 500rbg. Dopuszcza się zmianę ilości roboczogodzin (+)(-) 20% bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50750000-7


Dodatkowe kody CPV: 50531400-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 300000
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Schindler Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Postępu 12
Kod pocztowy: 02-676
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232597.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232597.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 232597.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.