Ogłoszenie nr 500100632-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.
Lublin: Usługa organizacji konferencji, nr sprawy UM-ZP-262-15/18
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 532087-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
nie
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500093072-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Medyczny w Lublinie, Krajowy numer identyfikacyjny 28871600000,
ul. Al. Racławickie
1,
20-059
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
81 448 52 72, e-mail
katarzyna.wojtowicz@umlub.pl, faks
81 448 52 71.
Adres strony internetowej (url): www.umlub.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa organizacji konferencji, nr sprawy UM-ZP-262-15/18
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):UM-ZP-262-15/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji konferencji (zwanych dalej także przedmiotem zamówienia) określonej w 2 zadaniach (ofertach częściowych): - Zadanie nr 1 - Usługa organizacji konferencji naukowo-szkoleniowej w ramach projektu pn. "Utworzenie sieci biobanków w Polsce w obrębie Infrastruktury Badawczej Biobanków i Zasobów Biomolekularnych BBMRI-ERIC" realizowanego przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie - Zadanie nr 2 - Usługa organizacji konferencji naukowej pn. "SFCAE - simulation: the future competency assessment in Europe" w ramach projektu pn. "MediQ - symulacja w edukacji medycznej - program rozwojowy Uniwersytetu Medycznego w Lublinie" 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr od 1.1 do 1.2 do SIWZ - "Opis przedmiotu zamówienia". 3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79952000-2 - usługi w zakresie organizacji imprez 55000000-0 - usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego 55100000-1 - usługi hotelarskie 55110000-4 - hotelarskie usługi noclegowe 55300000-3 - usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 92111200-4 - produkcja filmów reklamowych, propagandowych i informacyjnych i taśm wideo 79960000-1 - usługi fotograficzne i pomocnicze 79800000-2 - usługi drukowania i powiązane 79342200-5 - usługi w zakresie promocji 22462000-6 - materiały reklamowe 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr od 5.1 do 5.2 do SIWZ. 5. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 6. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (ofert częściowych). 7. W wyniku niniejszego postępowania przewiduje się zawarcie 2 odrębnych umów, każda obejmująca odrębne zadanie (część). 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (-om). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy (-om), i podania przez wykonawcę firm podwykonawców - zgodnie z treścią oświadczenia, o którym mowa w rozdziale VI lit A pkt 1 SIWZ. 12. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotowej umowy, przez cały okres jej obowiązywania, zobowiązuje się do utrzymania liczby oraz poziomu kwalifikacji zadeklarowanych w Formularzu oferty osób, którym zostanie powierzona realizacja usługi wynikającej z przedmiotowej umowy. 13. Zamawiający stosownie do art.29 ust.3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w dowolnym wymiarze) wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: - sprawy organizacyjne związane z koordynacją realizacji zamówienia, - kontakt z pracownikami Zamawiającego uprawnionymi do współdziałania na etapie realizacji umowy, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 14. Przed przystąpieniem do realizacji umowy wynikającej z niniejszego postępowania w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą wykonywały czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z oświadczeniem o tym, że są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 15. Obowiązek zatrudnienia osób na umowę o pracę dotyczy wykonawcy, a także podwykonawców: wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. 16. Dane osób wykonujących te czynności zostaną ujęte w umowie z wykonawcą (w formie załącznika), dotyczy to także pracowników podwykonawców. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni te osoby przez cały okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Każdorazowa zmiana załącznika w przypadku wystąpienia konieczności zmiany danych osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia nie wymaga aneksu do umowy (Wykonawca przedstawia zmianę załącznika w przypadku zmiany osób oddelegowanych do wykonywania zamówienia do wiadomości zamawiającego).Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania, czy osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę na zasadach wskazanych we wzorze umowy. Szczegółowe uregulowania zawarte są we wzorze umowy.
II.4) Główny kod CPV: 79952000-2
Dodatkowe kody CPV:
55000000-0,
55100000-1,
55110000-4,
55300000-3,
92111200-4,
79960000-1,
79800000-2,
79342200-5,
22462000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Zadanie nr 1: 05.04.2018r. - 20.04.2018r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1 - Usługa organizacji konferencji naukowo-szkoleniowej w ramach projektu pn. "Utworzenie sieci biobanków w Polsce w obrębie Infrastruktury Badawczej Biobanków i Zasobów Biomolekularnych BBMRI-ERIC" realizowanego przez Uniwersytet Medyczny w Lublinie |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
05/04/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Lubelska Fundacja Wspierania Biznesu i Współpracy Międzynarodowej ,
,
ul. Diamentowa 4 lok. 422,
20-447,
Lublin, kraj/woj.
lubelskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
18/04/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Strony zwiększyły odpowiednio: 1. ilość osób dla których ma być zapewniony catering podczas dwudniowej konferencji w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego - o 30 osób, co przy dwudniowejkonferencji stanowi dodatkowych 60 kompletów; 2. ilość osób dla których ma być zorganizowana uroczysta kolacja w pierwszym dniu konferencji - o 10 osób, w konsekwencji czego zmianie uległ § 4 ust. 1. umowy, który otrzymał następujące brzmienie: Wartość wynagrodzenia za zrealizowanie przedmiotu umowy przez Wykonawcę nie przekroczy kwoty brutto w wysokości 36 305,30 PLN (słownie brutto: trzydzieści sześć tysięcy trzysta pięć 30/100 PLN), w tym kwoty netto w wysokości 29 516,50 PLN.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Z uwagi na okoliczności, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, tj. dużego zainteresowania konferencją organizowaną w ramach przedmiotowej umowy i większą liczbą uczestników niż zakładano.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa implantów otolaryngologicznych
- Wykorzystanie zwierząt gospodarskich do czynnej ochrony susła perełkowanego (wypas zwierząt), w ramach projektu "Ochrona cennych gatunków zwierząt na terenie województwa lubelskiego" [...]
- Usługa przechowywania zajętych towarów w drodze czynności kontrolnych wykonywanych przez podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie jednostki organizacyjne lubelskiej administracji skarbowej.
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- Usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw agregatów prądotwórczych, stacji transformatorowych, głównych wyłączników ppoż. oraz układów samoczynnego załączania rezerwy w obiektach UMCS
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa Ośrodka Medycyny Doświadczalnej UML".
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie promocji związana z produkcją gadżetów dla WRS-u
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie wizyty studyjnej do organizatorów rodzinnej pieczy zastępczej
- Organizacja cateringu podczas spotkania networkingowego po konferencji SCR2024 w dn. 23/05/2024 dla CTK -DE-dzp.272-175/24
- "Outsorcing druku"
- Usługi kompleksowej organizacji imprez plenerowych
- Dostawa materiałów reklamowo-promocyjnych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie.
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.