eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągnika rolniczego, osprzętu do ciągnika, przyczep ciągnikowych, rębaka, kosiarek bijakowych, przyczep samochodowych oraz sprzętu utrzymaniowego i elektronarzędzi, będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 3 zadania.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-09

Ogłoszenie nr 500100626-N-2018 z dnia 09-05-2018 r.

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku: Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągnika rolniczego, osprzętu do ciągnika, przyczep ciągnikowych, rębaka, kosiarek bijakowych, przyczep samochodowych oraz sprzętu utrzymaniowego i elektronarzędzi, będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 3 zadania.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541339-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 5066786300000, ul. ul. Elewatorska 6, 15620 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 67 67 130, e-mail sekretariat@pzdw.wrotapodlasia.pl, faks 85 67 67 153.
Adres strony internetowej (url): http://bip.pzdw.wrotapodlasia.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągnika rolniczego, osprzętu do ciągnika, przyczep ciągnikowych, rębaka, kosiarek bijakowych, przyczep samochodowych oraz sprzętu utrzymaniowego i elektronarzędzi, będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 3 zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Naprawy i przeglądy samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągnika rolniczego, osprzętu do ciągnika, przyczep ciągnikowych, rębaka, kosiarek bijakowych, przyczep samochodowych oraz sprzętu utrzymaniowego i elektronarzędzi, będących w posiadaniu RDW w Łomży z podziałem na 3 zadania. Zamawiający prowadzi postępowanie w trzech częściach (3 zadania): Zadanie 1: Naprawy i przeglądy 2 szt. samochodów osobowych, 3 szt. samochodów ciężarowych będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży. Zadanie 2: Naprawy i przeglądy ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaków, zamiatarki oraz kosiarek bijakowych będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży. Zadanie 3: Naprawy i przeglądy sprzętu do utrzymania dróg i elektronarzędzi będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50112100-4


Dodatkowe kody CPV: 50100000-6, 50110000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie 2: Naprawy i przeglądy ciągnika rolniczego wraz z osprzętem, przyczep, rębaków, zamiatarki oraz kosiarek bijakowych będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 18000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kazimierz Cwalina Usługi Handlowo - Transportowe IMPORT - EXPORT
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łomżyńska 31
Kod pocztowy: 18-414
Miejscowość: Nowogród
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 22140.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 22140.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22140.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie 1: Naprawy i przeglądy 2 szt. samochodów osobowych, 3 szt. samochodów ciężarowych będących w posiadaniu Rejonu Dróg Wojewódzkich w Łomży.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na Zadanie 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznie 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)ponieważ nie złożono żadnej oferty.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie 3: Naprawy i przeglądy sprzętu do utrzymania dróg i elektronarzędzi będących w posiadaniu Rejonu Dróg bwojewodzkich w Łomży.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie na Zadanie 3 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznie 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)ponieważ nie złożono żadnej oferty.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.