eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolbudy › Naprawy oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy w 2018 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-05-08

Ogłoszenie nr 500099835-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy: Naprawy oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy w 2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 533026-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kolbudy, Krajowy numer identyfikacyjny 190036772, ul. Osiedle Leśników 15, 83-050 Kolbudy, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 0586827395, e-mail magdalena.lewandowska@gdansk.lasy.gov.pl, faks 0586826257.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kolbudy/zamowienia_publiczne
Adres profilu nabywcy: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kolbudy/zamowienia_publiczne
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kolbudy/zamowienia_publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Naprawy oraz bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy w 2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZG.270.2.4.2018.ML

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawach oraz bieżącym utrzymaniu dróg leśnych zlokalizowanych na terenie Nadleśnictwa Kolbudy w 2018 r. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z Szczegółową Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót stanowiącą załącznik do siwz. W zależności od potrzeb Zamawiającego Wykonawca realizował będzie naprawy cząstkowe dróg gruntowych lub naprawy cząstkowe nawierzchni dróg gruntowych - stanowiące zespół zabiegów technicznych wykonywanych na bieżąco, polegających na usuwaniu uszkodzeń nawierzchni: likwidacji ubytków, zastoisk wody, wybojów, zagłębień oraz osiadań zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również hamujących proces powiększania się powstałych uszkodzeń, przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego oraz uzupełnianiu ubytków nawierzchni w zależności od potrzeb kruszywem łamanym lub pospółką. W zależności od potrzeb Zamawiającego zakres przedmiotu zamówienia stanowi: 1. Profilowanie wraz z zagęszczeniem odcinków dróg przy użyciu równiarki drogowej samojezdnej i walca wibracyjnego samojezdnego na długości około 21 km i średniej szerokości 3,5 m. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzą roboty przygotowawcze, dwukrotny albo trzykrotny przejazd równiarką odcinkiem naprawianej drogi (profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża) oraz dwukrotny albo trzykrotny przejazd walcem odcinkiem naprawianej drogi (zagęszczanie mechaniczne nawierzchni gruntowej). 2. Zakup, dostarczenie, wbudowanie oraz zagęszczenie kruszywa łamanego / gruzu betonowego /frakcja od 0 do 63 mm/ w ilości 3500 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie kruszywa łamanego / gruzu betonowego/, roboty przygotowawcze, profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego oraz jej zagęszczenie przy użyciu zestawu równiarka drogowa i walec drogowy. 3. Zakup, dostarczenie, wbudowanie oraz zagęszczenie pospółki /frakcja od 0 do 31,5mm/ w ilości 1300 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi zakup oraz dostarczenie pospółki, roboty przygotowawcze, profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, rozścielenie i wypełnienie ubytków nawierzchni kruszywem łamanym oraz jego zagęszczenie - wyrównanie naprawianych miejsc (powierzchni) z nadaniem spadku poprzecznego i podłużnego zgodnego ze spadkiem istniejącego podłoża przy użyciu zestawu równiarka drogowa i walec drogowy. 4. Zakup, dostarczenie, wbudowanie i zagęszczenie kruszywa łamanego / gruzu betonowego/o frakcji od 0 do 63 mm/ wraz z niezbędnym korytowaniem oraz wywiezieniem urobku w celu utrzymania istniejącego poziomu nawierzchni jezdnej odcinka drogi w ilości 250 ton. W zakres powyższych robót budowlanych wchodzi niezbędne miejscowe korytowanie nawierzchni drogi gruntowej wraz z wywiezieniem urobku, zakup i dostarczenie kruszywa łamanego/ gruzu betonowego/, prace przygotowawcze, profilowanie poprzez wyrównanie nawierzchni drogi gruntowej oraz nadanie odpowiednich spadków podłużnych i poprzecznych istniejącego podłoża, równomierne rozścielenie kruszywa łamanego do uzyskania wymaganego spadku poprzecznego i podłużnego oraz jej zagęszczenie przy użyciu zestawu równiarka drogowa i walec drogowy. Zamawiający wskazuje, że ilości poszczególnych prac w poszczególnych wariantach, w tym w formularzu ofertowym, zostały określone w sposób szacunkowy i mogą ulec zmianie, tak poprzez ich zwiększenie jak i zmniejszenie. W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości robót do wykonania roboty rozliczane będą zgodnie z ceną ofertową za poszczególne usługi, określoną w formularzu ofertowym. Zamawiający jest uprawniony tak do zmniejszenia ilości robót do wykonania w ramach poszczególnych wariantów w sposób dowolny jak również niezlecania w ogóle prac z danego wariantu do wykonania. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233141-9


Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/05/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 355600.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DUO Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy: spkduo@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Rzemieślnicza 1
Kod pocztowy: 83-322
Miejscowość: Stężyca
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 437388.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 437388.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 500800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.