eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedlce › "Poprawa jakości świadczeń opieki zdrowotnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Sp.z o.o."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-08

Ogłoszenie nr 500099495-N-2018 z dnia 08-05-2018 r.

Siedlce: "Poprawa jakości świadczeń opieki zdrowotnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Sp.z o.o."
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Poprawa jakości świadczeń opieki zdrowotnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Sp.z o.o."

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 546158-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500004594-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500017127-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Mazowiecki Szpital Wojewódzki w Siedlcach Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 14194475000000, ul. ul. Poniatowskiego 26, 08110 Siedlce, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 64 03 299, e-mail ozp@szpital.siedlce.pl, faks 25 64 03 263.
Adres strony internetowej (url): www.szpital.siedlce.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Poprawa jakości świadczeń opieki zdrowotnej w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Sp.z o.o."

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

FZP/23-EE-EAM/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: 1) Wykonanie robót budowlanych w SOR zgodnie z ogólnymi wytycznymi opracowanymi przez Zamawiającego, ze sporządzonymi przez Wykonawcę projektami i Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót; w tym przeprowadzenie wymaganych prób i badań, przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem do użytkowania pomieszczeń, wykonania odbioru robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie oraz sporządzenie projektów powykonawczych. 2) Dostawa i montaż wyposażenia medycznego. Wymagania dla sprzętu i wyposażenia opisano w: - Ofercie Technicznej, - Wymogach Techniczno-eksploatacyjnych dla wyposażenia, - Koncepcji rozmieszczenia wyposażenia, opracowanej na podstawie posiadanego przez Zamawiającego projektu udostępnionego w SIWZ. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania zamówienia w zakresie wyposażenia, przygotuje i przedłoży Zamawiającemu do akceptacji projekt wystroju wnętrz. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w istniejących budynkach A, C i E, w pomieszczeniach zlokalizowanych na wysokim parterze Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego w Siedlcach Spółka z o.o. przy ul. Poniatowskiego 26, do których posiada prawo dysponowania na cele budowlane. Przed przystąpieniem do realizacji "projektu", Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) wykonania projektów zamiennych wraz ze wszystkimi branżami oraz STWiOR, zgodnie z wytycznymi zawartymi w: - PFU ; - koncepcji Zamawiającego; - posiadanym projekcie architektoniczno-budowlanym i posiadanym pozwoleniu na budowę. 2) przedłożenia uzgodnionego projektu zamiennego zgodnie z wymaganiami przepisów Prawa Budowlanego, 3) przystosowanie wyznaczonych obszarów Szpitala na okres przejściowy pod potrzeby SOR, zgodnie z wytycznymi zawartymi w SIWZ. Przystosowanie wskazanych obszarów musi zapewnić Zamawiającemu sprawne i nieprzerwane wykonywanie świadczeń medycznych w SOR.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

71000000-8,

45215140-0,

45300000-0,

45400000-1,

33100000-1,

33192000-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od daty zawarcia umowy tj. 22.08.2017 r. do 30.04.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: FZP/23-EE-EAM/17
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 22/08/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

ANCHOR pbw Sp. z o.o., , ul. Zastawie III, 16-070, Choroszcz, kraj/woj. Polska

White Moose Sp. z o.o., , ul. Samosiejki 3, 03-071, Warszawa, kraj/woj. Polska

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 8191574.43 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
19/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
Wydłużenie końcowego terminu wykonania obiektu do dnia 31 sierpnia 2018 r. bez zmiany wynagrodzenia.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wydłużenie końcowego terminu wykonania obiektu do dnia 31 sierpnia 2018 r. Pierwotnie przewidziany termin zakończenia prac nie jest możliwy do dotrzymania z uwagi na zastany stan techniczny budynku, m.in. konieczność wykonania wzmocnienia stropu pod i nad urządzeniem rentgena, wzmocnienie stropów do zawieszenia lamp i kolumn operacyjnych. Jednocześnie po wykonaniu odkrywek konstrukcji stwierdzono odstępstwa gabarytów i układu konstrukcji od wcześniej przesłanej inwentaryzacji oraz projektu budowlanego z lipca 2015 r. oraz odstępstwa od informacji zawartych w archiwalnym pierwotnym opisie technicznym, w którym podano, iż na całej długości ciągów komunikacyjnych są tzw. instalacyjne rozsunięcia płyt stropowych. Efektem tej sytuacji jest konieczność wykonania większej ilości otworów w stropie Akermana i przecięcie żeber stropowych, co wymaga wykonania dodatkowej konstrukcji wzmacniajacej dla przejść instalacyjnych. W związku z powyższym Wykonawca w celu wywiązania się z umowy musi wykonać prace budowlane obejmujące wzmocnienie stropów, wzmocnienie ściany wiatrowej, naprawę konstrukcji podjazdu dla karetek oraz wykonanie belek wzmacniajacych podcięcie nadproża w miejscu przejścia wentylacji między starym i nowym budynkiem. Wykonana przez biuro projektowe ekspertyza i projekt wzmocnień konstrukcji stropu jednoznacznie potwierdzają te argumenty oraz fakt, że niemozliwe było przewidzenie tej sytuacji na etapie ofertowania tego zadania. Wynika to z braku możliwości przeprowadzenia tak dużych odkrywek, a właściwie rozbiórek w czasie funkcjonowania SOR. Wyżej opisane wady równoznaczne są z koniecznością przeprowadzeniarobót budowlanych zmierzających do ich usunięcia. Bez wykonania przedmiotowych prac niemożliwa jest prawidłowa realizacja zamówienia podstawowego. Wydłużenie terminu realizacji umowy z Wykonawcą dotyczy wyłącznie wydłużenia końcowego terminu wykonania obiektu, bez zmiany wynagrodzenia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.