eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Przebudowa pomieszczeń Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Przygłowie wraz z montażem platformy do przewozu osób niepełnosprawnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-04

Ogłoszenie nr 500097729-N-2018 z dnia 04-05-2018 r.

Sulejów: Przebudowa pomieszczeń Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Przygłowie wraz z montażem platformy do przewozu osób niepełnosprawnych
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627471-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500097701-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000, ul. ul. Konecka 42, 97330 Sulejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 102 500, e-mail zamowienia@sulejow.pl, faks 446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Przygłowie wraz z montażem platformy do przewozu osób niepełnosprawnych

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.30.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Przygłowie wraz z montażem platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, na działce o nr ew. 716/1, obręb Włodzimierzów, gmina Sulejów, pow. piotrkowski, woj. łódzkie. 2. Pomieszczenia zajmowane przez Wiejski Ośrodek Zdrowia, zlokalizowane są na poziomie parteru, istniejącego budynku dwukondygnacyjnego, podpiwniczonego, wykonanego w technologii tradycyjnej, murowanego z dachem dwuspadowym. 3. W ramach remontu należy wykonać prace budowlane obejmujące branżę budowlaną, elektryczną i sanitarną. 4. Ogólny zakres prac remontowych: o montaż platformy do przewozu osób niepełnosprawnych na zewnątrz budynku przy spoczniku schodów wraz z wymianą płyt chodnikowych na kostkę betonową; o wykonanie nowej toalety ogólnodostępnej przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych; o wykonanie nowej toalety dla personelu; o wymiana drzwi wewnętrznych z dostosowaniem do nowej szerokości; o obniżenie progu drzwi frontowych z ich ponownym osadzeniem; o w projektowanych pomieszczeniach wykonanie nowych tynków oraz wylewki samopoziomującej; o ułożenie płytek ceramicznych, położenie wykładziny podłogowej rolowanej zgrzewanej, montaż urządzeń sanitarnych; o wykonanie wewnętrznych instalacji: wodociągowej, kanalizacyjnej oraz centralnego ogrzewania; o wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej oświetlenia, gniazd wtykowych, zasilania platformy dla osób niepełnosprawnych oraz wymiana rozdzielnic RG/RL. 5. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany "Remont pomieszczeń Wiejskiego Ośrodka Zdrowia w Przygłowie wraz z montażem platformy do przewozu osób niepełnosprawnych". 6. Zamawiający informuje, że w trakcie realizacji inwestycji remontowany budynek ośrodka zdrowia nie będzie wyłączony z użytkowania z racji swojego przeznaczenia, dlatego Wykonawcy składający swoją ofertę muszą mieć ten fakt na uwadze, a następnie w przypadku wyboru oferty prowadzić tak prace, aby nie kolidowały one z funkcjonowaniem obiektu. 7. Uwagi do projektu budowlanego: o W pomieszczeniu nr 10 (gabinet zabiegowy) należy zamontować dodatkową umywalkę wraz z podłączeniem jej do istniejącej instalacji wewnętrznej. o W opisie technicznym do projektu budowlanego, str. 9 Roboty na zewnątrz, pkt. 2, błędnie wpisano "na podsypce cementowo wapiennej", powinno być "na podsypce cementowo piaskowej". o W projekcie budowlanym rysunki zostały wykonane w skali 1:50. UWAGI: - materiały z rozbiórki nadającej się do ponownego wykorzystania Wykonawca przygotuje (zdemontuje, posegreguje) i przewiezie w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostałe materiały z rozbiórki nie nadające się do ponownego wbudowania, nadmiar gruntu, gruz Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie; - wszelkie materiały i wyroby budowlane zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać świadectwa dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia objętych niniejszym postępowaniem opisany jest w dokumentacji projektowej, na którą składa się: a) projekt budowlany branży: architektonicznej, instalacji elektrycznej, instalacji sanitarnej; b) STWiORB (dla wszystkich branż). W przypadku, gdy w STWiORB opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 9. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 10. Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu: - wymagane dokumenty, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych prób, pomiarów i sprawdzeń wymagane obowiązującymi przepisami i normami; - instrukcję eksploatacji obiektu wraz ze szczegółowym wykazem elementów obiektu, wyposażenia oraz terminów wykonywania robót konserwacyjnych lub wykonywania przeglądów tych elementów; - kosztorys powykonawczy - uproszczony; - certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów; - oryginał wewnętrznego dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i Kierownika budowy o zakończeniu robót; - kompletu kart gwarancyjnych na dostarczone i zamontowane urządzenia; - oświadczenie Kierownika Budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami; - świadectwa na materiały i wyroby budowlane dopuszczające stosowanie ich w obiektach użyteczności publicznej, - uzyskać pozwolenie na użytkowanie platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez jednostkę notyfikowaną (UDT); - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach. 11. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45311000-0,

45300000-0

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od podpisania umowy oraz przekazania placu budowy do 30.04.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
29/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana oznaczenia nabywcy i odbiorcy na fakturze

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zmiana zakresu robót i zlecenie wykonania dodatkowych robót budowlanych, co powoduje zmianę terminu realizacji robót na: 15.05.2018 r. i zmianę wynagrodzenia brutto na: 170.935,22 zł

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W toku realizacji inwestycji konieczne okazało się wykonanie robót dodatkowych, co spowodowało zmianę zakresu robót i zlecenie wykonania dodatkowych robót budowlanych. Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ. Zamawiający przewidział możliwość zmiany umowy wraz ze skutkami wprowadzenia tych zmian, jeżeli powstały konieczne roboty dodatkowe i zamienne lub nieprzewidziane. W związku z centralizacją VAT faktury za wykonanie przedmiotu niniejszej Umowy należy odpowiednio oznaczyć: Nabywca: Gmina Sulejów, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów, NIP: 771-17-68-348 Odbiorca: Urząd Miejski w Sulejowie, ul. Konecka 42, 97-330 Sulejów

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.