Ogłoszenie z dnia 2018-05-04
Ogłoszenie nr 500097705-N-2018 z dnia 04-05-2018 r.
Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny: Usługa świadczenia ochrony fizycznej oraz monitoringu elektronicznego wraz z konserwacją systemu w Sądach Rejonowych w ALeksandrowie Kujawskim, Radziejowie i Rypinie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy we Włocławku I Wydział Cywilny, Krajowy numer identyfikacyjny 91125693500000,
ul. ul. Wojska Polskiego
22,
87800
Włocławek, woj.
kujawsko-pomorskie, państwo
Polska, tel.
544 222 500, e-mail
j.olszewska@wloclawek.so.gov.pl, faks
544 116 208.
Adres strony internetowej (url): www.wloclawek.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: sądownictwo powszechne
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa świadczenia ochrony fizycznej oraz monitoringu elektronicznego wraz z konserwacją systemu w Sądach Rejonowych w ALeksandrowie Kujawskim, Radziejowie i Rypinie.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP 3/2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Usługa świadczenia ochrony fizycznej oraz monitoringu elektronicznego wraz z konserwacją systemu w Sądach Rejonowych w ALeksandrowie Kujawskim, Radziejowie i Rypinie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
06/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
50730.87
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Auto-Trezor sp. z o.o. sp.k.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
95340.38
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust 1 pkt 34 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeśli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. W dniu 3.04.2018 r. dotychczoaswy wykonawca umowy na świadczenie usług ochrony wraz z usługami dodatkowymi poinformował Zamajwaiącego o tym, że najpóźniej w dniu 6.04.2018 przerywa świadczenie usług. Wobec powyższego Zamawiający podjął decyzję o udzieleniu zamówienia w trybie z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- Dostawy warzyw i owoców dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Renowacja budynku Starostwa Powiatowego we Włocławku przy ul. Cyganka 28" - etap II
- KURS KOMPUTEROWY Z EGZAMINEM ECDL
- "Remonty bitumiczne na terenie miasta Włocławek w roku 2024".
- "Dostawa pojazdu elektrycznego z zabudową do przewożenia osób konwojowanych."
- KURS GASTRONOMICZNY
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia w obiektach Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej położonych w Warszawie przy ul. Dorodnej 16 i przy ul. Na Krańcu 3 przez 24 miesiące w okresie V.2024-IV.2026
- "Świadczenie usługi dozorowania i ochrony mienia Agencji Komunalnej Sp. z o.o. z/s w Brzeszczach"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem siedziby Nadleśnictwa Przemków oraz Nadleśniczówki , Szklarki ul. Ceglana 4A
- "Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie obiektu wraz z ogrodzonym terenem należącym do Szkoły Podstawowej Nr 51 im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku przy ul. J. K. Kluka 11 A"
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z monitorowaniem systemu alarmowego i pożarowego w trzech obiektach Sądu Rejonowego w Kutnie
- Usługa ochrony obiektu, osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Piasecznie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.