eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Zagospodarowanie terenu przy ul. Szkolnej w Sulejowie na cele turystyczno - rekreacyjne ETAP I w ramach zadania inwestycyjnego pn."Rewitalizacja centrum Sulejowa"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-05-04

Ogłoszenie nr 500097598-N-2018 z dnia 04-05-2018 r.

Sulejów: Zagospodarowanie terenu przy ul. Szkolnej w Sulejowie na cele turystyczno - rekreacyjne ETAP I w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja centrum Sulejowa"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 509732N2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500026689-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500049951-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000, ul. ul. Konecka 42, 97330 Sulejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 102 500, e-mail zamowienia@sulejow.pl, faks 446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu przy ul. Szkolnej w Sulejowie na cele turystyczno - rekreacyjne ETAP I w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja centrum Sulejowa"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu w Sulejowie w rejonie ulic: Piotrkowska,Szkolna, Polna w obrębie 8 miasta Sulejów na działkach nr 259/1, 259/3, 259/4, 259/5, 259/6, 259/7,259/8, 259/10, 260, 263, 277/1, z przeznaczeniem na cele turystycznorekreacyjne wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie - ETAP I. W ramach ETAPU I należy wykonać: 1. Sieci i instalacje sanitarne(wodno - kanalizacyjne): wykonanie wodociągowej instalacji zewnętrznej oraz przyłącza wodociągowego, wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej (grawitacyjna i tłoczna wraz z przepompownią) oraz przyłącza, wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej(grawitacyjna) wraz ze zbiornikiem na wody opadowe. 2. Roboty elektryczne i oświetlenie terenu: wykonanie oświetlenia parkowego wzdłuż alejek i parkingu oraz boiska - oprawy led: o mocy 72W,strumień świetlny >= 100 lm/W, zasilacz sterowany i programowany pozwalający na zmniejszenie mocy oprawy do 40% w godzinach nocnych posiadający efektywności >= 95% (oprawa montowana winna posiadać program i spełniać wymogi zamówienia), możliwość sterowania mocą oprawy, barwa światła - biała ciepła, współczynnik stopnia szczelności IP 66, żywotność - 50 000 - 80 000 h, obudowa aluminiowa wraz ze szkłem hartowanym, zakres temperaturowy pracy: od 40°C do + 40°C, wykonanie zasilania przepompowni kanalizacji sanitarnej, wykonanie zasilania kiosku internetowego, wykonanie zasilania przyszłego kontenera. 3. Roboty ziemne: up0rządkowanie terenu wraz z wywiezieniem gruntu, gruzu, śmieci (zagospodarowanie śmieci przez Wykonawcę we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy - zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie), roboty ziemne związane z wykonaniem koryt pod konstrukcje, wykopy i w celu ukształtowania terenu, dowiezienie ziemi urodzajnej w celu wykonania terenów zielonych; 4. Parking i ciągi komunikacyjne: budowa parkingu o nawierzchni z kostki betonowej 28 miejsc postojowych w tym 3 dla niepełnosprawnych, budowa ciągów komunikacyjnych, chodników, alejek, wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczne dla urządzeń zabawowych, konstrukcję nawierzchni parkingu, ciągów komunikacyjnych, stref bezpiecznych należy wykonać według projektu budowlanego i wykonawczego oraz obowiązujących norm i przepisów; 5. Boisko wielofunkcyjne: wykonanie nawierzchni z poliuretanu wraz z wyznaczeniem boiska (linie) do siatkówki, koszykówki, tenisa ziemnego, wyposażenie boiska w kosze, słupki do siatkówki i tenisa oraz siatki, ogrodzenie boiska - piłkochwyty 4m z każdej strony, oświetlenie boiska; 6. Rozbiórka budynków: w ramach przedmiotu zamówienia należy rozebrać istniejący budynek hydroforni, stare ogrodzenie oraz budynek gospodarczo - sanitarny zlokalizowany na dz. 261/3. 7. Wykonanie terenów zielonych wraz z elementami małej architektury: wycinka 9 drzew zgodnie z decyzja Starosty RS.613.1.2017GO, wykonanie nasadzeń zamiennych (15 klonów o obwodzie pnia minimum 4 cm i wysokości 1 m) zgodnie decyzja Starosty RS.613.1.2017GO, wykonanie trawników oraz nasadzeń niskich (krzewy) zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, nawodnienie terenów zielonych z wykorzystaniem wód ze zbiornika kd, montaż ławek, koszy na odpady, 1 roczny okres pielęgnacji dla terenów zielonych i nasadzeń - odrębna cena w kosztorysie i harmonogramie.


II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:

45112000-5,

45212221-1,

45223800-4,

45113000-2,

45100000-8,

45233120-6,

45233200-1,

45233290-5,

45316100-6,

45231400-9,

45316110-9,

45232150-8,

45231300-8

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy oraz przekazania placu budowy do 30.09.2018 roku.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana terminu przekazania placu budowy

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmienia się § 3 ust. 1 pkt 1, który otrzymuje brzmienie: "1. Do obowiązków Zamawiającego należy: 1) Wprowadzenie i protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu robót odbędzie się w terminie uzgodnionym z Wykonawcą i nastąpi zgodnie z obowiązującym harmonogramem prac budowlanych. Harmonogram będzie uzależniony od aktualnych warunków atmosferycznych." Zmienia się § 4 ust. 1 pkt 1, który otrzymuje brzmienie: "1. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) Przejęcie terenu robót od Zamawiającego odbędzie się w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i nastąpi zgodnie z obowiązującym harmonogramem prac budowlanych. Harmonogram będzie uzależniony od aktualnych warunków atmosferycznych."

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.