Ogłoszenie nr 500097598-N-2018 z dnia 04-05-2018 r.
Sulejów: Zagospodarowanie terenu przy ul. Szkolnej w Sulejowie na cele turystyczno -
rekreacyjne ETAP I w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja centrum Sulejowa"
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 509732N2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 500026689-N-2018
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 500049951-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000,
ul. ul. Konecka
42,
97330
Sulejów, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
446 102 500, e-mail
zamowienia@sulejow.pl, faks
446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenu przy ul. Szkolnej w Sulejowie na cele turystyczno - rekreacyjne ETAP I w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja centrum Sulejowa"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP.271.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I.Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu w Sulejowie w rejonie ulic: Piotrkowska,Szkolna, Polna w obrębie 8 miasta Sulejów na działkach nr 259/1, 259/3, 259/4, 259/5, 259/6, 259/7,259/8, 259/10, 260, 263, 277/1, z przeznaczeniem na cele turystycznorekreacyjne wraz z uzyskaniem decyzji na użytkowanie - ETAP I. W ramach ETAPU I należy wykonać: 1. Sieci i instalacje sanitarne(wodno - kanalizacyjne): wykonanie wodociągowej instalacji zewnętrznej oraz przyłącza wodociągowego, wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej (grawitacyjna i tłoczna wraz z przepompownią) oraz przyłącza, wykonanie instalacji zewnętrznej kanalizacji deszczowej(grawitacyjna) wraz ze zbiornikiem na wody opadowe. 2. Roboty elektryczne i oświetlenie terenu: wykonanie oświetlenia parkowego wzdłuż alejek i parkingu oraz boiska - oprawy led: o mocy 72W,strumień świetlny >= 100 lm/W, zasilacz sterowany i programowany pozwalający na zmniejszenie mocy oprawy do 40% w godzinach nocnych posiadający efektywności >= 95% (oprawa montowana winna posiadać program i spełniać wymogi zamówienia), możliwość sterowania mocą oprawy, barwa światła - biała ciepła, współczynnik stopnia szczelności IP 66, żywotność - 50 000 - 80 000 h, obudowa aluminiowa wraz ze szkłem hartowanym, zakres temperaturowy pracy: od 40°C do + 40°C, wykonanie zasilania przepompowni kanalizacji sanitarnej, wykonanie zasilania kiosku internetowego, wykonanie zasilania przyszłego kontenera. 3. Roboty ziemne: up0rządkowanie terenu wraz z wywiezieniem gruntu, gruzu, śmieci (zagospodarowanie śmieci przez Wykonawcę we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy - zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie), roboty ziemne związane z wykonaniem koryt pod konstrukcje, wykopy i w celu ukształtowania terenu, dowiezienie ziemi urodzajnej w celu wykonania terenów zielonych; 4. Parking i ciągi komunikacyjne: budowa parkingu o nawierzchni z kostki betonowej 28 miejsc postojowych w tym 3 dla niepełnosprawnych, budowa ciągów komunikacyjnych, chodników, alejek, wykonanie podbudowy pod nawierzchnie bezpieczne dla urządzeń zabawowych, konstrukcję nawierzchni parkingu, ciągów komunikacyjnych, stref bezpiecznych należy wykonać według projektu budowlanego i wykonawczego oraz obowiązujących norm i przepisów; 5. Boisko wielofunkcyjne: wykonanie nawierzchni z poliuretanu wraz z wyznaczeniem boiska (linie) do siatkówki, koszykówki, tenisa ziemnego, wyposażenie boiska w kosze, słupki do siatkówki i tenisa oraz siatki, ogrodzenie boiska - piłkochwyty 4m z każdej strony, oświetlenie boiska; 6. Rozbiórka budynków: w ramach przedmiotu zamówienia należy rozebrać istniejący budynek hydroforni, stare ogrodzenie oraz budynek gospodarczo - sanitarny zlokalizowany na dz. 261/3. 7. Wykonanie terenów zielonych wraz z elementami małej architektury: wycinka 9 drzew zgodnie z decyzja Starosty RS.613.1.2017GO, wykonanie nasadzeń zamiennych (15 klonów o obwodzie pnia minimum 4 cm i wysokości 1 m) zgodnie decyzja Starosty RS.613.1.2017GO, wykonanie trawników oraz nasadzeń niskich (krzewy) zgodnie z projektem zagospodarowania terenu, nawodnienie terenów zielonych z wykorzystaniem wód ze zbiornika kd, montaż ławek, koszy na odpady, 1 roczny okres pielęgnacji dla terenów zielonych i nasadzeń - odrębna cena w kosztorysie i harmonogramie.
II.4) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
45112000-5,
45212221-1,
45223800-4,
45113000-2,
45100000-8,
45233120-6,
45233200-1,
45233290-5,
45316100-6,
45231400-9,
45316110-9,
45232150-8,
45231300-8
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
Od dnia podpisania umowy oraz przekazania placu budowy do 30.09.2018 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
14/03/2018
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp:
zmiana terminu przekazania placu budowy
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmienia się § 3 ust. 1 pkt 1, który otrzymuje brzmienie: "1. Do obowiązków Zamawiającego należy:
1) Wprowadzenie i protokolarne przekazanie Wykonawcy terenu robót odbędzie się w terminie uzgodnionym z Wykonawcą i nastąpi zgodnie z obowiązującym harmonogramem prac budowlanych. Harmonogram będzie uzależniony od aktualnych warunków atmosferycznych."
Zmienia się § 4 ust. 1 pkt 1, który otrzymuje brzmienie:
"1. Do obowiązków Wykonawcy należy:
1) Przejęcie terenu robót od Zamawiającego odbędzie się w terminie uzgodnionym z Zamawiającym i nastąpi zgodnie z obowiązującym harmonogramem prac budowlanych. Harmonogram będzie uzależniony od aktualnych warunków atmosferycznych."
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 070125C Kotnowo - Józefkowo na odcinku I od km 0+000 do km 1+845 oraz na odcinku II od km 0+000 do km 0+190,13
- Wymiana nawierzchni na boisku szkolnym oraz wykonanie monitoringu i oświetlenie boisk na terenie Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych nr 5 położonym przy ul. Głuszyna 185,187 w Poznaniu - etap II
- Roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenu wraz z remontem schodów i remontem boiska na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 12 w Poznaniu
- Remont zabytkowego cmentarza z okresu I Wojny Światowej w Pęcicach II
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Sułów
- Przebudowa boiska szkolnego w Kostomłotach Drugich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.