To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-30
Ogłoszenie nr 500096488-N-2018 z dnia 30-04-2018 r.
Instytut Adama Mickiewicza: Usługa kompleksowego przygotowania aranżacji wystawy "Back to
Front. Polish Exhibitions on Show" w Muzeum La Triennale podczas Milan Design Week 2018 w Mediolanie, w dniach 16-22.04.2018 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534127-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Instytut Adama Mickiewicza, Krajowy numer identyfikacyjny 14047007100000,
ul. ul. Mokotowska
25,
00560
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
224 476 100, e-mail
iam@iam.pl, faks
224 476 152.
Adres strony internetowej (url): www.iam.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa Instytucja Kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego przygotowania aranżacji wystawy "Back to Front. Polish Exhibitions on Show" w Muzeum La Triennale podczas Milan Design Week 2018 w Mediolanie, w dniach 16-22.04.2018 roku
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):15/IAM/2018/03
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego przygotowania aranżacji wystawy "Back to Front. Polish Exhibitions on Show" w Muzeum La Triennale podczas Milan Design Week 2018 w Mediolanie, w dniach 16-22.04.2018 roku, zgodnie z warunkami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ), projektem wykonawczym wystawy "Projekt wykonawczy wystawy Back to Front" (załącznik nr 2 A do SIWZ),oraz elementami graficznymi "Elementy graficzne" (załącznik nr 2B do SIWZ). Usługa musi obejmować m. in.: 1. Zakupienie wszystkich niezbędnych do powstania aranżacji materiałów wskazanych w projekcie architektonicznym stanowiącym załącznik nr 2A "Projekt wykonawczy wystawy Back to Front 2018". 2. Prefabrykowanie struktury ekspozycyjnej z uwzględnieniem drobnych modyfikacji podczas nadzorów autorskich - zgodnie z załącznikiem nr 2A "Projekt wykonawczy wystawy Back to Front 2018". 3. Zlecenie i pokrycie kosztów wykonania elementów graficznych stanowiących składową aranżacji wystawy - zgodnie z załącznikiem nr 2B "Elementy graficzne." 4. Wstępne złożenie struktury ekspozycji pod nadzorem autorskim oraz wprowadzenie ewentualnych drobnych poprawek zgodnie z sugestiami architektów. 5. Spakowanie całości ekspozycji do transportu, odpowiednie zabezpieczenie na czas transportu drogowego. Transport drogowy ekspozycji do Mediolanu. 6. Dostarczenie ekspozycji w miejsce wystawy na adres: Muzeum La Triennale,Viale Eilio Alemagna 6, 20121 Mediolan, Włochy w dniu 12 kwietnia między godzinami 12.00-14.00 7. Montaż wystawy dniach 12.04 - 15.04.2018 roku, zgodnie z załącznikiem nr 2A "Projekt wykonawczy wystawy Back to Front" pod nadzorem architektonicznym. Po zakończonym montażu sprzątnięcie przestrzeni ze zbędnych materiałów i przekazanie ich firmie transportowej wskazanej przez Zamawiającego, do przechowania przez czas trwania wystawy. 8. Demontaż struktury ekspozycyjne oraz jej zapakowanie do transportu powrotnego w dniu 23-24.04.2018. Przewiezienie elementów ekspozycji do Warszawy do dnia 27.04.2018 i dostarczenie ich na wskazany przez IAM adres w Warszawie. 9. Doprowadzenie przestrzeni do stanu sprzed montażu. 10. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia tj. montażem i demontażem, koszt podróży, noclegów, diet osób montujących oraz ewentualnych zakupów materiałów na miejscu w Mediolanie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
10/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
81300.81
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: S4P MANUFAKTURA MEBLI Mateusz Wójcik, Łukasz Pałuski s.c.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
98400
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa obiektów hydrotechnicznych RZGW Gliwice w zakresie automatyki (diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek automatyki i elektryki), w podziałem na 2 części
- Sukcesywna dostawa oraz montaż foteli biurowych obrotowych na potrzeby wyposażenia pomieszczeń biurowych Ministerstwa Klimatu i Środowiska.
- Dostawa elektrod, papierów EKG, USG, żeli, akcesorii RTG, w podziale na 4 pakiety (II postępowanie)
- Zakup usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGGW oraz ich osób towarzyszących
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym prześcieradła, szpatułki, lusterka, wzierniki ginekologiczne, pojemniki na odpady
- "Przebudowa i dostosowanie budynku służbowego, Sieniawa, ul. Słoneczna 28/30".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia stacjonarne dla beneficjentów FEDS 2021-2027
- Kompleksowa usługa organizacji Strefy Nauki i Doradztwa podczas V Krajowych Dni Pola Boguchwała 2024 oraz wyposażenia namiotów wystawienniczych.
- DZP.261.16.2024 Kompleksowe przygotowanie i realizacja ceremonii wręczenia nagród w konkursie Nasz projekt eTwinning 2024
- Pośrednictwo w organizacji spotkań Grupy Roboczej ds. inteligentnych specjalizacji i Grupy Ekspertów ds. DSI 2030 w ramach projektu "Innowacyjny Dolny Śląsk"
- Inne usługi (uługi dodatkowe w stosunku do rybołówstwa; usługi w zakresie tłumaczeń pisemnych i ustnych; usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów).
więcej: Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.