eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Przebudowa segmentu kuchennego w Przedszkolu Publicznym nr 9 w Głogowie przy ul. Perseusza 3 w ramach realizacji zadania pn."Przebudowa systemu kuchennego i inst.wod.-kan. i c.o. w PP Nr 9".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-30

Ogłoszenie nr 500096045-N-2018 z dnia 30-04-2018 r.

Głogów: Przebudowa segmentu kuchennego w Przedszkolu Publicznym nr 9 w Głogowie przy ul. Perseusza 3 w ramach realizacji zadania pn.: "Przebudowa systemu kuchennego i inst.wod.-kan. i c.o. w PP Nr 9".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591331-N-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500061808-N-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, Krajowy numer identyfikacyjny 39064729700000, ul. ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 076 7265437, 527, e-mail hania@glogow.um.gov.pl, faks 767 265 437.
Adres strony internetowej (url): www.glogow.bip.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa segmentu kuchennego w Przedszkolu Publicznym nr 9 w Głogowie przy ul. Perseusza 3 w ramach realizacji zadania pn.: "Przebudowa systemu kuchennego i inst.wod.-kan. i c.o. w PP Nr 9".

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.76.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

BRANŻA BUDOWLANA: 1. Roboty rozbiórkowe w tym zerwanie okładzin ściennych i podłogowych, odbicie tynków, rozbiórki ścian, wywóz i utylizacja gruzu 2. Roboty murowe - zamurowania otworów i nowe ściany działowe 3. Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej aluminiowej 4. Wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych na nowo wykonywanych warstwach 5. Przeniesienie wyłazu dachowego + naprawa dachu po rozbiórkach 6. Wykonanie nowych tynków i okładzin ściennych z płytek 7. Roboty malarskie 8. Dostawa i montaż dwóch dźwigów towarowych 9. Dostawa i montaż urządzeń technologicznych kuchni 10. Wydzielenie klatki schodowej: - roboty murowe - zakup i montaż drzwi o odporności ogniowej - wykonanie klapy dymowej z podłączeniem - roboty malarskie i wykończeniowe BRANŻA SANITARNA: 1. Roboty rozbiórkowe (przyłącze kanalizacji, instalacja wody ciepłej zimnej i cyrkulacji, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, wentylacja i technologia kuchni), 2. Roboty przygotowawcze - ziemne (przyłącze kanalizacji, instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacja kanalizacji sanitarnej) 3. Roboty budowlane - towarzyszące (przyłącze kanalizacji, instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja centralnego ogrzewania, instalacja gazowa, wentylacja mechaniczna, technologia kuchni) 4. Czyszczenie kanałów instalacyjnych 5. Wykonanie nowego przyłącza kanalizacji 6. Wykonanie nowej instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji 7. Wykonanie instalacji przeciwpożarowej hydrantowej 8. Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania 9. Wykonanie instalacji ciepła technologicznego dla nagrzewnicy w centrali wentylacyjnej 10. Wykonanie instalacji gazowej dla urządzeń gazowych w kuchni 11. Wykonanie wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń kuchni i zaplecza 12. Wykonanie, dostawa i montaż technologii kuchni oraz wentylacji mechanicznej BRANŻA ELEKTRYCZNA: 1. Dźwigi towarowe 1.1. montaż dźwigów towarowych 100 kg - DT1 i DT2 1.2. montaż zasilania dla dźwigów DT1i DT2 2. Zasilanie segmentu kuchennego 2.1.montaż rozdzielnicy T-1 w zmywalni na parterze 2.2.montaż rozdzielnicy T-2 na I-piętrze 3.Montaż oświetlenia 3.1.montaż opraw oświetleniowych - świetlówkowych 2x36W o stopniu ochrony IP-44 3.2.montaż opraw żarowych - świetlówkowych 60W o stopniu ochrony IP-44 - dotyczy pomieszczeń sanitarnych 4.Montaż oświetlenia awaryjnego - ewakuacyjnego 5.Montaż oświetlenia zewnętrznego - lampy z czujnikiem zmierzchowym i czujnikiem ruchu 6.Montaż instalacji połączeń wyrównawczych 7.Montaż instalacji zasilających gniazda 230V


II.4) Główny kod CPV: 45330000-9
Dodatkowe kody CPV:

45332200-5,

45331100-7,

45400000-1

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
16.08.2018 R.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Przebudowa segmentu kuchennego w Przedszkolu Publicznym nr 9 w Głogowie przy ul. Perseusza 3 w ramach realizacji zadania pn.: "Przebudowa systemu kuchennego i inst.wod.-kan. i c.o. w PP Nr 9".
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 16/11/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

SOBOTA Sp. z o.o., , ul. Elektryczna 7a, 67-200, Głogów, kraj/woj. dolnośląskie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 983577.67 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
24/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
roboty zaniechane przewidziane w SIWZ - zakres zgodny z protokołem zaniechania Nr 1 z dnia 09.04.2018 r. -476. 887,59 zł brutto

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
roboty dodatkowe zgodnie z protokołem konieczności i uzgodnień Nr 1 z dnia 09.04.2018 r. 472. 723,70 . Różnica na minus 4.163,89

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Uzasadnienie robot zaniechanych - Protokół zaniechania Nr 1 : Po rozpoczęciu prac budowlanych - rozbiórkowych na obiekcie pomieszczeń kuchni w przedszkolu publicznym nr 9 okazało się iż przyjęte w projekcie rozwiązania techniczne nie zawsze można zastosować oraz stan techniczny poszczególnych elementów okazał się w gorszym stanie technicznym niż zakładano w dokumentacji. W związku z powyższym konieczne jest wykonanie niektórych prac w zamiennej technologii co skutkuje pracami zaniechanymi zgodnie z podstawowym projektem budowlanym. Zrezygnowano również z zakresu związanego z montażem i demontażem instalacji centralnego ogrzewania ponieważ ta część prac została ujęta w projekcie dotyczącym termomodernizacjo obiektu w ramach której zamontowano grzejniki dostosowane do współczynników cieplnych przegród budowlanych po termomodernizacji. Uzasadnienie robót dodatkowych - Protokół robot dodatkowych Nr 1: Po rozpoczęciu prac budowlanych - rozbiórkowych na obiekcie pomieszczeń kuchni w przedszkolu publicznym nr 9 okazało się iż przyjęte w projekcie rozwiązania techniczne nie zawsze można zastosować oraz stan techniczny poszczególnych elementów okazał się w gorszym stanie technicznym niż zakładano w dokumentacji. W związku z powyższym konieczne jest wykonanie wzmocnień istniejących stropów w miejscach przejść przez kanały wentylacyjne, postawieniu centrali wywiewno - nawiewnej na dachu oraz przy montażu klapy oddymiającej klatki schodowej. W trakcie wykonywania projektowanego wyłazu dachowego na korytarzu przy kuchni okazało się, że układ stropu jest całkiem inny niż założono w projekcie i nie ma możliwości technicznych wykonania w tym miejscu, dlatego stwierdzono, że najlepszym technicznym rozwiązaniem jest przeniesienie wyjścia na dach ze środka obiektu na zewnątrz - wykonanie i montaż drabiny stalowej. Szczegółowa analiza obiektu pod względem p.poż wykazała iż zakładany zakres prac należy powiększyć co skutkuje zamianą klapy oddymiającej na większą, zwiększenie prac murowych oraz prac towarzyszących (szpachlowanie, malowanie) oraz koniecznością synchronizowania systemu oddymiana jak również dodać oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne na komunikacjach. W związku, iż projekt budowlany był wykonywany ponad 3 lata, temu jak również w trakcie prac budowlanych pozmieniał się układ pomieszczeń oraz dla dostosowania do obecnych wymogów sanitarnych trzeba dostosować projektowane wyposażenie do wymiarów z natury oraz do postępu technologicznego dlatego podjęto decyzję o zamianie niektórych mebli jak również urządzeń. Odpowiednie pomieszczenia zostały wyposażone w wentylatory aby wspomóc wentylację grawitacyjną, spowodowało to również zwiększenie ilości umywalek i baterii umywalkowych oraz prac elektrycznych towarzyszących. Przy wymianie instalacji wody i kanalizacji sanitarnej w sanitariatach dla dzieci okazało się iż stan techniczny tych pomieszczeń jest w gorszym stanie niż zakładano przed przystąpieniem do realizacji. Po skuwaniu płytek odpadł cały tynk ze ścian odsłaniając "gołe" płyty prefabrykowane żelbetowe w związku z powyższym należy wykonać nową wyprawę tych ścian, z uwagi na krótki czas wyłączenia ubikacji z funkcjonowania - przedszkole w trakcie remontu jest cały czas czynne i uczęszczają do niego dzieci - przyjęto rozwiązania w technologii suchej płyty kartonowo - gipsowych wodoodpornych, na których ułożono płytki, natomiast murki - wydzielenia boksów na miski ustępowe zostały odbudowane, bo przy pracach rozbiórkowych przewróciły się - nie były w żaden sposób zakotwione w posadzce. W związku z powyższym wykonanie prac dodatkowych jest konieczne do sfinalizowania całej inwestycji. Wykonanie zamówienia dodatkowego przez tego samego wykonawcę jest zasadne z uwagi na fakt, że roboty te są ściśle związane z zachowaniem gwarancji na całym obszarze inwestycji. Konieczność zwiększenia zakresu umowy podstawowej spowodowana jest okolicznościami, których nie można było przewidzieć na etapie zlecenia zamówienia. Konieczność zaniechania zakresu umowy podstawowej spowodowana jest okolicznościami, których nie można było przewidzieć na etapie zlecenia zamówienia.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.