Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-27
Ogłoszenie nr 500093840-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.
Gmina Ziębice: PRZEBUDOWA TARGOWISKA GMINNEGO W ZIĘBICACH
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 519066-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Ziębice, Krajowy numer identyfikacyjny 89071847800000,
ul. ul. Przemysłowa
10,
57-220
Ziębice, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
74 8163870, e-mail
sekretariat@ziebice.pl, faks
74 8191212.
Adres strony internetowej (url): http://www.ziebice.biuletyn.net
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA TARGOWISKA GMINNEGO W ZIĘBICACH
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.1.3.2018
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Przebudowa targowiska gminnego w Ziębicach". 1) Zakres robót obejmuje w szczególności: a) budowę wiat targowych o wymiarach 6x23,32 m; b) wykonanie parkingu z kostki granitowej dla obsługi targowiska gminnego; c) wykonanie drogi dojazdowej do budowanego targowiska; d) rozbiórka budynku gospodarczego oraz istniejących wiat; e) remont budynku gospodarczego (czyszczenie elewacji i konstrukcji stalowej, przetarcie tynków, malowanie, wymiana stolarki, montaż nowej stolarki - bram przemysłowych) f) przebudowa budynku gospodarczego (montaż toalet wewnątrz budynku, wykonanie instalacji gazowej, wody zimnej, wody ciepłej, elektrycznej, instalacji centralnego ogrzewania, oczyszczenie elewacji i konstrukcji stalowej, przetarcie tynków, malowanie, wymiana stolarki, montaż nowej stolarki - bram przemysłowych drzwi wewnętrznych); g) wykonanie nowej instalacji oświetleniowej oraz elektrycznej; h) wykonanie nowej instalacji wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej; i) wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej odprowadzających wody opadowe z terenów objętych inwestycją; j) montaż zdroju ulicznego oraz elementów małej architektury - śmietniki, stojaki na rowery, ławki; k) wykonanie nowego ogrodzenia terenu objętego inwestycją; l) odbudowa muru obronnego wpisanego do rejestru zabytków; m) wykonanie nowych podjazdów, chodników oraz miejsc postojowych; n) montaż toalety wraz z przyłączami wod-kan. o) prowadzenia badań archeologicznych zgodnie z Decyzją Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu nr 883/2016 z dnia 26.07.2016 r. (kopia Decyzji - załącznik nr 14 do SIWZ). 2) Wykonawca zobowiązany jest do: a) przedłożenia aktualnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej; b) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; c) prowadzenia na bieżąco dziennika budowy; d) zapewnienia objęcia funkcji kierowników budowy przez osoby posiadające uprawnienia w specjalnościach konstrukcyjno - budowlanych, drogowych, sanitarnych, elektrycznych); e) zapewnienia objęcia funkcji kierownika budowy przez osoby posiadające uprawnienia w specjalnościach archeologiczno - konserwatorskich; f) dopuszcza się połączenie osób posiadających uprawnień w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i archeologiczno-konserwatorskiej; g) pełnej obsługę geodezyjną wykonania robót, udokumentowaną stosowanymi szkicami powykonawczymi oraz wpisami do dziennika budowy; h) opracowania projektu zajęcia pasa drogowego oraz projektu obsługi komunikacyjnej budowy i uzgodnienie go z zarządcami drogi; i) opracowanie wszystkich projektów warsztatowych zgodnie z wytycznymi wynikającymi z projektu budowlanego; j) zabezpieczeniu placu budowy przed dostępem osób postronnych, k) zagospodarowania placu budowy polegającym na zorganizowaniu zaplecza budowy, w tym części magazynowej, które powinno być usytuowane na terenie placu budowy, zgodnie z projektem organizacji placu budowy, oznakowania terenu budowy tablicą informacyjną oraz reklamową (2 szt.), tablice muszą być w stanie dobrym i czytelnym do końca realizacji zadania; l) przedłożenia aktualnego harmonogramu rzeczowo - finansowego w terminie 5 dni od podpisania umowy; m) wykonania robót porządkowo - czystościowych po zakończeniu każdego etapu robót zarówno przedmiotowego zakresu jak i terenu budowy wraz z zapleczem; n) opracowania w dwóch egzemplarzach i przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu robót Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną, protokołami pomiarów i prób poszczególnych instalacji oraz świadectwem energetycznym obiektu, jeśli wymagane; o) opracowania instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz oznakowanie i wyposażanie obiektu w elementy zabezpieczające wynikające z w/w instrukcji; p) przygotowania obiektu i skompletowanie dokumentacji umożliwiającej odbiór i jego dopuszczenie do użytkowania przez Państwową Inspekcję Sanitarną, Inspekcję Straży Pożarnej, Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego i Urząd Dozoru Technicznego, a także uczestniczenie w czynnościach odbiorowych oraz uzyskanie decyzji o pozwolenie na użytkowanie; q) niezwłocznego usunięcia wad, jeżeli zostaną one stwierdzone podczas czynności odbiorowych w uzgodnionym przez strony terminie. 3) Wykonawca powinien przewidzieć przeprowadzenie wizji lokalnej w miejscu realizacji robót w celu oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty. 4) Wykonawca zrealizuje roboty będące przedmiotem umowy z materiałów własnych (zakupionych przez siebie). 5) Teren nieruchomości przeznaczonej pod inwestycję znajduje się w Ziębicach przy ul. 1 Maja oraz ul. Kolejowej, na działkach nr 738, 946/14, 747dr oraz 737, które stanowią własność Gminy Ziębice. 6) Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana w oparciu o: a) decyzję ostateczną pozwolenia na budowę nr 80/2017 z dnia 07.03.2017 r. wydaną przez Starostę Ząbkowickiego, b) dokumentację projektową opracowaną przez Pracownię Projektowo - Usługową "ARCHIEFEKT", ul. Piłsudskiego 18/5, 55-011 Siechnice. 7) Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy w terminie 3 dni roboczych od dnia zawarcia umowy. 8) Teren objęty inwestycją leży w obrębie ochrony konserwatorskiej. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania warunków wynikających z decyzji Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora zabytków tj.: - Prowadzenia robót budowlanych przy zabytku wynikających z Decyzji 21/2017 z dnia 09.01.2017 r. - Prowadzenia badań archeologicznych w miejscu budowy oraz pozostałych warunków wynikających z Decyzji nr 883/2016 z dnia 26.07.2016 r. - Wzięcia udziału w spotkaniu z udziałem przedstawiciela Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków - Poinformowania Zamawiającego z odpowiednim wyprzedzeniem o planowanym rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych (w odbiorze końcowym bierze udział przedstawiciel Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, którego Zamawiający winien poinformować o odbiorze z 14 dniowym wyprzedzeniem). - Zamawiający jest w posiadaniu pozwolenia konserwatorskiego na roboty remontowe fragmentu muru obronnego w zakresie usunięcia samosiewów, rozebrania luźnych elementów muru, uzupełnienia ubytków muru oraz wzmocnienia rdzenia muru w sposób wskazany w projekcie budowlanym. 9) Wykonawca składa Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo - finansowy w terminie 5 dni od podpisania umowy, który będzie uwzględniał w szczególności: kolejność, w jakiej Wykonawca zamierza prowadzić roboty budowlane o szacowanie przerobu w układzie miesięcznym, oraz koszty ogólne rozłożone proporcjonalnie na cały czas trwania Umowy. Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania bieżącej aktualizacji harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. 10) Wykonawca jest zobowiązany do zgłaszania robót zanikających i ulegających zakryciu wpisem do dziennika budowy z jednoczesnym pisemnym i telefonicznym powiadomieniem inspektora nadzoru. Inspektor nadzoru dokona odbioru tych robót w ciągu 3 dni roboczych od daty pozyskania informacji. 11) W przypadku ewentualnych rozbieżności między dokumentacją techniczną np. projektem budowlanym a np. specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych tj. różnych parametrów danego urządzenia - materiału należy wycenić i przyjąć do realizacja wartość lepszą - wyższą tzn. dającą większe bezpieczeństwo, wytrzymałość, trwałość itd.; Wskazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania spoczywa na Wykonawcy na etapie wykonywania robót. 12) Zamawiający zabezpieczy we własnym zakresie nadzór inwestorski oraz w razie potrzeby nadzór autorski. Zamawiający wymaga aby wykonawca współpracował ze służbami nadzoru w celu prawidłowej realizacji zadania 13) Kierownicy budowy oraz odpowiedni kierownicy robót są zobowiązani do uczestniczenia w naradach koordynacyjnych do których zwoływania uprawniony jest Inspektor nadzoru. 14) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: a) projekcie budowlanym - załącznik nr 15 i załącznik nr 16 do SIWZ b) STWiORB - załącznik nr 17 do SIWZ Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji zależy od Wykonawcy i stanowi jedno z kryterium oceny ofert. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29-30 i 7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Przyjęcie rozwiązań równoważnych powodujące konieczność ingerencji w dokumentację projektową i wydane decyzje administracyjne wymagają ewentualnej zgody autora projektu w zakresie ochrony praw autorskich. Koszty związane z koniecznością zmian w projekcie i wydanych decyzjach administracyjnych leżą po stronie Wykonawcy. Termin wykonania całości przedmiotu zamówienia musi uwzględniać czas niezbędny na wykonanie ewentualnych zmian.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45110000-1, 45111000-8, 45112000-5, 45200000-9, 45230000-8, 45232000-2, 45260000-7, 45300000-0, 45400000-1, 45223300-9, 45231000-5, 45233140-2, 45213140-6, 45213142-0, 71351914-3, 45231300-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
05/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3151747.51
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "ZBYLBRUK" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3388974.23
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ZIĘBICE
- REMONT ZABYTKOWEGO DOMU POGRZEBOWEGO Z KAPLICĄ NA CMENTARZU KOMUNALNYM W ZIĘBICACH
- REWITALIZACJA CMENTARZA KOMUNALNEGO W ZIĘBICACH
więcej: przetargi ZIĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Bohaterów Westerplatte wraz z przebudową drogi gminnej nr 747555P Pogorzela - Głuchów w Pogorzeli.
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont" w zakresie wykonania remontu foyer
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z PEŁNIENIEM NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA DOTYCZĄCEGO TRANSLOKACJI I ADAPTACJI ZABYTKOWEGO DREWNIANEGO DWORU NA CELE KULTUROWO - SPOŁECZNE
- Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.