eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Dzierżawa pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowane wraz z ich rozmieszczeniem na terenie miasta"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-27

Ogłoszenie nr 500093587-N-2018 z dnia 27-04-2018 r.

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: Dzierżawa pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowane wraz z ich rozmieszczeniem na terenie miasta"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 538480-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500071038-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miejski Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 368467945, ul. Bema 12A, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 33 4768063, e-mail mzuk@zuk.oswiecim.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): https://bip.malopolska.pl/mzukoswiecim

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka, w której 100% udziałów posiadają spółki ze 100% udziałem Gminy (spółki komunalne)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dzierżawa pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowane wraz z ich rozmieszczeniem na terenie miasta"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

MZUK/03/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: część I (A) 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowane na terenie miasta Oświęcim, w ilości około 2 746 punktów w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim. Konkretne adresy punktów podstawienia pojemników Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z podpisaniem umowy. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) dostarczenie pojemników na nieruchomości na terenie miasta Oświęcim oraz na terenie innych gmin powiatu oświęcimskiego, w ilości około 2 746 punktów w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim, 2) Umożliwienie przez cały okres dzierżawy oznakowania pojemników co najmniej logiem i danymi teleadresowymi Zamawiającego, (oznakowanie nie wchodzi w zakres zamówienia), 3) Proces dystrybucji pojemników na terenie Miasta Oświęcim winien zakończyć się nie później niż do 5 dni od dnia podpisania umowy - tj. przekazanie pojemnika właścicielowi nieruchomości. 4) We wskazanych przez Zamawiającego punktach adresowych lub/ i w przypadku reklamacji, Wykonawca winien potwierdzić pisemnie dat przekazania pojemnika. Powyższe może dotyczyć do 20% nieruchomości (na życzenie Zamawiającego lub/i Urzędu miasta Oświęcim, służb kontrolujących, zarządców nieruchomości, podmiotów gospodarczych itp.) 5) Występują sytuacje, gdy pod jednym adresem nieruchomości zostanie ustawionych kilka pojemników - zamawiający wyraźnie wskaże te adresy nieruchomości. 3. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się fakturami częściowymi, wystawionymi raz na miesiąc po zakończeniu danego miesiąca. Faktury będą zawierać informację na temat rodzaju oraz ilość dzierżawionych pojemników. W przypadku dzierżawy pojemników przez okres krótszy niż miesiąc, wyliczona cena ogólna należnego czynszu dzierżawnego netto jak za pełny miesiąc dzierżawy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do okresu dzierżawy w danym miesiącu. Czynsz dzierżawy będzie liczony dla każdego asortymentu pojemników osobno. Rozwiezienie pojemników, a po zakończonej umowie dzierżawy ich zebranie, należy wliczyć w czynsz dzierżawy pojemników. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia pojemnika, Zamawiający będzie odliczał czynsz dzierżawy za dany pojemnik w miesiącu jego uszkodzenia lub zniszczenia (za ten miesiąc). Zamawiający nie gwarantuje wykorzystania całej puli przewidzianych do rozwiezienia i dzierżawy pojemników przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający w każdym czasie może zrezygnować z dowolnej ilości rozwiezionych i dzierżawionych pojemników, Zamawiający odbierze od właściciela nieruchomości zbędny pojemnik (także za potwierdzeniem) i złoży go w wyznaczonym punkcie na terenie swojej bazy. Wykonawca winien odebrać ww. pojemnik do 3 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający w związku z prowadzonymi pracami związanymi z zakupem sprzętu i wyposażenia do odbioru odpadów komunalnych może zagwarantować do 80% dzierżawy pojemników wskazanych w siwz, nie gwarantuje jednak stałości okresu ich dzierżawy (całych 36 m-cy w pełnym zakresie wskazanym w siwz). 4. Poszczególne ilości, rodzaj, kolorystyka pojemników przedstawia się następująco: Lp. Rodzaj pojemnika Przewidywana liczba sztuk dzierżawionych pojemników 1 POJEMNIK MGB 120 2537 2 POJEMNIK MGB 240 235 3 POJEMNIK MGB 340 78 4 Pojemnik MGB 1100 166 5 POJEMNIK IGLOOE 2,5 BIAŁY 24 6 POJEMNIK IGLOOE 2,5 NIEBIESKI 19 7 POJEMNIK IGLOOE 2,5 ZIELONY 22 8 POJEMNIK IGLOOE 2,5 ŻÓŁTY 18 5. Szczegółowe wymagania dla poszczególnych pojemności pojemników: 1) Pojemniki MGB o pojemności 120, 240, 340l: Pojemniki na odpady z pokrywą i dwukołowym systemem jezdnym o pojemności odpowiednio 120 litrów, 240 litrów, 340 litrów wykonane z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD), wysokiej odporności na działanie promieni UV, uszkodzenia mechaniczne i niskie temperatury i chemikalia; Pojemniki wykonane zgodnie z normą EN-840 oraz posiadające atest PZH (Państwowy Zakład Higieny). Przystosowane do opróżniania mechanicznego poprzez pojazdy z tylnym aparatem zasypowym. 2) Pojemniki MGB o pojemności 1100l: Pojemniki na odpady z pokrywą półokrągłą, w kolorze zielonym, z czterokołowym systemem jezdnym i blokadą dwóch kół przednich. Pojemniki o pojemności 1100 litrów wykonane z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD), wysokiej odporności na działanie promieni UV, uszkodzenia mechaniczne i niskie temperatury i chemikalia. Pojemniki wykonane zgodnie z normą EN-840 oraz posiadające atest PZH (Państwowy Zakład Higieny). Przystosowane do opróżniania mechanicznego poprzez pojazdy z tylnym aparatem zasypowym. Pojemniki z pkt 1 i pkt 2 wyposażone w transpondery RFID umożliwiające efektywną identyfikację pojemników podczas zbiórki odpadów, współpracujące z narzędziami monitorowania pojazdów GPS. 3) Pojemniki IGLOOE 2,5 kolory biały, niebieski, zielony i żółty: - okucia stalowe, zabezpieczone przez ocynkowanie dostosowane do opróżniania za pomocą standardowego 2 hakowego mechanizmu dźwigowego (HDS), - Skorupa pojemnika z laminatu poliestrowo-szklanego pokrytego warstwą błyszczącego żelkotu w uzgodnionym kolorze (zależnym od zbieranego surowca), - Minimum dwa otwory wrzutowe dostosowane do różnego typu i wielkości odpadów,, - Dwudzielna klapa zainstalowana od spodu pojemnika. część II (B) 1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa pojemników na odpady niebezpieczne - pojemniki na przeterminowane leki, wraz z ich rozwiezieniem i ustawieniem na terenie miasta Oświęcim w wyznaczonych punktach (głownie apteki). zamówienie przewiduje rozwiezienie poi ustawienie pojemników w 10 punktach w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim. Konkretne adresy punktów podstawienia pojemników Zamawiający przekaże Wykonawcy wraz z podpisaniem umowy. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 6) dostarczenie pojemników na nieruchomości na terenie miasta Oświęcim, w ilości około 10 punktów w granicach administracyjnych Miasta Oświęcim, 7) Umożliwienie przez cały okres dzierżawy oznakowania pojemników co najmniej logiem i danymi teleadresowymi Zamawiającego, (oznakowanie nie wchodzi w zakres zamówienia), 8) Proces dystrybucji pojemników na terenie Miasta Oświęcim winien zakończyć się nie później niż do 5 dni od dnia podpisania umowy przekazanie pojemnika właścicielowi nieruchomości. 9) We wskazanych przez Zamawiającego punktach adresowych lub/ i w przypadku reklamacji, Wykonawca winien potwierdzić pisemnie dat przekazania pojemnika. Powyższe może dotyczyć do 20% nieruchomości (na życzenie Zamawiającego lub/i Urzędu miasta Oświęcim, służb kontrolujących, zarządców nieruchomości, podmiotów gospodarczych itp.) 6. Rozliczenie za przedmiot umowy będzie odbywało się fakturami częściowymi, wystawionymi raz na miesiąc po zakończeniu danego miesiąca. Faktury będą zawierać informację na temat rodzaju oraz ilość dzierżawionych pojemników. W przypadku dzierżawy pojemników przez okres krótszy niż miesiąc, wyliczona cena ogólna należnego czynszu dzierżawnego netto jak za pełny miesiąc dzierżawy zostanie zmniejszona proporcjonalnie do okresu dzierżawy w danym miesiącu. Rozwiezienie pojemników, a po zakończonej umowie dzierżawy ich zebranie, należy wliczyć w czynsz dzierżawy pojemników. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia pojemnika, Zamawiający będzie odliczał czynsz dzierżawy za dany pojemnik w miesiącu jego uszkodzenia lub zniszczenia (za ten miesiąc). Zamawiający nie gwarantuje wykorzystania całej puli przewidzianych do rozwiezienia i dzierżawy pojemników przez cały okres realizacji umowy. Zamawiający w każdym czasie może zrezygnować z dowolnej ilości rozwiezionych i dzierżawionych pojemników, Zamawiający odbierze od właściciela nieruchomości zbędny pojemnik (także za potwierdzeniem) i złoży go w wyznaczonym punkcie na terenie swojej bazy. Zamawiający w związku z prowadzonymi pracami związanymi z zakupem sprzętu i wyposażenia do odbioru odpadów komunalnych może zagwarantować do 80% dzierżawy pojemników wskazanych w siwz, nie gwarantuje jednak stałości okresu ich dzierżawy (całych 36 m-cy w pełnym zakresie wskazanym w siwz). 3. Charakterystyka dzierżawionych pojemników przedstawia się następująco: 1) Pojemniki na leki przeterminowane - 10szt. 4. Pojemniki o wymiarach gabarytowych nie mniejszych niż: wys. minimum 118cm. Wysokość pojemnika powinna utrudniać dostęp do gromadzonych w kartonie leków przez osoby niepowołane np. dzieci. 2) Pojemniki winny być wykonane z laminatu poliestrowo-szklanego. 3) Powierzchnia pojemników winna być pokryta warstwą kolorowego żelkotu, z wtopionym napisem leki przeterminowane. 4) Głównym elementem systemu pojemników powinien być karton o pojemności min. 70 ltr. z workiem foliowym. Karton powinien umożliwiać bezpieczne dla obsługi wyjęcie go z pojemnika, czasowe składowanie w oczekiwaniu na transport oraz transport do miejsca utylizacji. 5) W górnej części pojemnika powinien znajdować się otwór, przez który bez żadnych utrudnień każdy mieszkaniec może wrzucać leki do kartonu (oprócz osób niepowołanych np. dzieci). 6) Pod otworem powinien być zamocowany kanał, który umożliwi precyzyjne wpadanie leków do pojemnika. 7) Wyjęcie kartonu z pojemnika powinno być możliwe po otwarciu górnej jego części zabezpieczonej zamkiem z kluczykiem. 8) Pojemniki powinny być stateczne, poprzez umieszczenie w ich dolnej części betonowego balastu o masie co najmniej 12 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34928480-6


Dodatkowe kody CPV: 44618100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Dzierżawa pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowane wraz z ich rozmieszczeniem na terenie miasta"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 635688.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bema 12A
Kod pocztowy: 32-600
Miejscowość: Oświęcim
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 707505.84
Oferta z najniższą ceną/kosztem 707505.84
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 795357.36
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Dzierżawa pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowane wraz z ich rozmieszczeniem na terenie miasta"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 15586.56
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17092.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17092.08
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 22140.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.