eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Somianka › "Hala targowa i wiata targowa w ramach projektu Mój Rynek"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500093304-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Gmina Somianka: "Hala targowa i wiata targowa w ramach projektu Mój Rynek"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 operacja typu "Inwestycje w targowiska lub obiekty budowlane przeznaczone na cele promocji lokalnych produktów" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji w tworzenie, ulepszenie i rozwijanie podstawowych usług lokalnych dla ludności wiejskiej, w tym rekreacji, kultury i powiązanej infrastruktury"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511028-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Somianka, Krajowy numer identyfikacyjny 550668090, ul. Somianka - Parcele 16 B, 07-203 Somianka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 29 741 87 90, e-mail somianka@somianka.pl, faks 29 741 87 14.
Adres strony internetowej (url): http://www.ugsomianka.bip.org.pl/
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
http://www.ugsomianka.bip.org.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Hala targowa i wiata targowa w ramach projektu Mój Rynek"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Kz.272.3.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.1 Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku hali i wiaty targowej w ramach projektu "Mój Rynek" w miejscowości Somianka - Parcele na działkach ew. nr 134, 137/2 Budynek hali targowej (zapewniający 30 stanowisk handlowych oraz zaplecze sanitarne) zaprojektowano jako parterowy bez podpiwniczenia o ramowej konstrukcji stalowej. Stopy fundamentowe żelbetonowe wykonane z betonu klasy B25 posadowione bezpośrednio na gruncie zagłębione 100 cm pod poziomem terenu. Słupy fundamentowe wykonane pod poziomu kostki brukowej o grubości 30 x 30 cm jako wylewne z betonu klasy B25 zbrojone. Ściany zewnętrzne oraz wewnętrzne z płyty warstwowej o grubości 8 cm wypełnienie poliuretan. Dach dwuspadowy przykryty również płytą warstwową o grubości 8 cm wypełnienie poliuretan montowany do płatwi oraz konstrukcji ramy stalowej. Doświetlenie hali stanowią naświetlenia pionowe dachowe uchylne sterowane ręcznie z poziomu parteru wykonane z PCV wypełnienie z płyty przeziernej poliwęglowej. Posadzka w hali wykonana z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie piaskowo cementowej 10 cm oraz podsypce piaskowej gr. 8 cm. Stanowiska handlowe w hali targowej o wymiarach 3x3m - 9,00 m2 wydzielone od strony traktu głównego za pomocą lady sprzedażowej pomiędzy stanowiskami płyta warstwową ścienną do wysokości 2,5 m. Stanowiska handlowe zaprojektowano z kostki brukowej betonowej kolorowej o gr. 8 cm na podsypce piaskowej. Wiata zaprojektowana w technologii ramowej konstrukcji stalowej mocowanej do fundamentu żelbetonowego - stopy. Wiata jednospadowa przykryta blacho dachówką lub blachą trapezową montowaną do płatwi dachowych oraz do konstrukcji ramy stalowej. Posadzka wiaty wykonana z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm na podbudowie piaskowo cementowej 10 cm oraz podsypce piaskowej gr. 8 cm. Powierzchnia zabudowy hali targowej 449,19 m2 Powierzchnia zabudowy wiaty targowej 149,19 m2 Powierzchnia użytkowa hali targowej 442,83 m2 Kubatura hali targowej 2 282,50 m3 Powierzchnia utwardzona targowiska z kostki brukowej 3 333,28 m2 Zasilanie budynku w energię elektryczną odbywać będzie się ze złącza kablowo pomiarowego. Zasilanie rozdzielnicy głównej RG ze złącza kablowo - pomiarowego kablem YKY 5x6mm2 w systemie TN-C zaprojektowano jako natynkową i zlokalizowano przy wejściu budynku hali targowej, na zewnątrz budynku. Z rozdzielnicy zasilone są odbiory hali targowej, wiaty targowej oraz oświetlenie terenu. Budynek zaopatrzony będzie w wodę z istniejącego przyłącza wodociągowego znajdującego się na działce. Instalacje wody ciepłej i zimnej wykonać w rur typu PEX lub PP stabi. Przewody wody zimnej należy zaizolować otulina termoizolacyjną z pianki PE. W celu ograniczenia strat ciepła przewody wody ciepłej należy zaizolować otuliną z pianki PE. Zgodnie z normami PN - EN 717;2003, która wymaga zabezpieczenia sieci wodociągowej przed wtórnym zanieczyszczeniem w wyniku przepływu zwrotnego, projektuje się zabezpieczenie w postaci zaworu zwrotnego antyskażeniowego. Zawór antyskażeniowy EA należy zamontować za wodomierzem i zaworem kulowym od strony instalacji wewnętrznej. Ścieki sanitarne z budynku odprowadzane będą do instalacji przyłącza kanalizacyjnego znajdującego się na działce. Przewody kanalizacyjne wykonać z rur polipropylenu i PVC. Odpływ z każdego przyboru sanitarnego i urządzenia powinien być zaopatrzony w zamknięcie wodne. Realizacja zamówienie pn.: "Hala targowa i wiata targowa w ramach projektu Mój Rynek" ma na celu poprawę konkurencyjności producentów rolnych poprzez ich zintegrowanie z łańcuchem rolno - spożywczym poprzez systemy jakości, dodawanie wartości do produktów rolnych, promocję na rynkach lokalnych i krótkie cykle dostaw. Budowa targowiska stałego w miejscowości Somianka - Parcele pozytywnie wpłynie na rozwój lokalnej przedsiębiorczości. Wszystkie materiały stosowane do wykonania hali i wiaty targowej muszą być zgodne z ustawą o wyrobach budowlanych, muszą posiadać aktualny atest PZH dopuszczający do kontaktu, producent jest obowiązany posiadać certyfikat ISO 9001 lub inny równoważny systemem zarządzania jakością. 1.2 Zamówienie obejmuje: - budowa hali targowej (w tym wykonanie: ? robót ziemnych; ? stóp fundamentowych; ? konstrukcji stalowej; ? obudowy ścian i dachu z płyt warstwowych; ? naświetla i drzwi; ? nawierzchni z kostki brukowej betonowej; ? wyposażenia - lady sprzedażowe i wygrodzenia stanowisk; - budowa wiaty targowej(w tym wykonanie: ? robót ziemnych; ? stóp fundamentowych; ? konstrukcji stalowej; ? konstrukcji drewnianej; ? pokrycia dachowego; ? nawierzchni z kostki brukowej betonowej; ? wyposażenia - lady sprzedażowe; - zagospodarowanie terenu (powierzchnia utwardzeń, komunikacji, śmietnika); - układanie kabli i przewodów elektrycznych; - montaż opraw, osprzętu, urządzeń i odbiorników energii elektrycznej, wraz z przygotowaniem podłoża i robotami towarzyszącymi, dla obiektów kubaturowych oraz obiektów budownictwa inżynieryjnego; - wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie, montaż elementów osprzętu instalacyjnego); - ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną; - wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich elementów wyznaczonych w dokumentacji; - wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów; - przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji elektrycznej; - budowa infrastruktury technicznej (w tym wykonanie: przyłączy: ? wodociągowego, ? kanalizacyjnego, ? elektroenergetycznego; - ukształtowanie terenu inwestycji wraz z budową utwardzonych nawierzchni (chodnika, dojścia, dojazdu, placu, miejsc postojowych, miejsc dla pojemników na odpady stałe utwardzone kostka brukową); - wykonanie robót budowlanych i montażowych na podstawie projektu; - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 1.3 Sporządzenie harmonogramu robót po podpisaniu umowy uwzględniając następujące czynniki i warunki: * kolejność realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem etapów realizacji robót, * wszystkie urządzenia związane z bezpieczeństwem i organizacją ruchu powinny znajdować się w odpowiednim miejscu przed rozpoczęciem robót na danym obszarze. 1.4 Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia jest opisany w Dokumentacjach Projektowych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 1.5 Wykonawca będzie zobowiązany wykonać zadanie zgodnie z: - Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ; - Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót instalacji elektrycznej - stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ; - Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych instalacje sanitarne - stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ; - Przedmiarem robót - branża budowlana - stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ; - Przedmiarem robót - branża elektryczna - stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ; - Przedmiarem robót - branża sanitarna - stanowiącym załącznik nr 15 do SIWZ; - Projektem budowlanym hali targowej i wiaty targowej - stanowiącym załącznik nr 16 do SIWZ; - Projektem budowlany instalacji elektrycznych - stanowiącym załącznik nr 17 do SIWZ; - Projektem budowlanym instalacji sanitarnych - stanowiącym załącznik nr 18 do SIWZ; - Projektem zagospodarowania działek - stanowiącym załącznik nr 19 do SIWZ; - Projektem budowy oświetlenia - stanowiącym załącznik nr 20 do SIWZ; - obowiązującymi przepisami; - zasadami sztuki budowlanej. 1.6 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania kosztorysu ofertowego - metodą kalkulacji uproszczonej na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów. Zamawiający sprawdzi zgodność zaoferowanej ceny z przedstawionym kosztorysem ofertowym. 1.7 Zamawiający informuje, iż przedmiary przekazane Wykonawcy pełnią funkcję jedynie pomocniczą (informacyjną) przy kalkulacji ceny przy składaniu ofert przez Wykonawców. 1.8 Na podstawie art. 29 ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w Dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz SIWZ. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, Dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz niniejszym SIWZ wskazano jakikolwiek nazwy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie typy materiałów, produktów, urządzeń lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemu - należy przyjąć, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych, lecz nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, materiały, urządzenia itp. spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.9 Tam, gdzie w Dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w Dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz opisie przedmiotu zamówienia. 1.10 Rozliczenie z Wykonawcą będzie następowało zgodnie z ilością faktycznie wykonanych robót po cenach jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę. 1.11 Z uwagi na fakt, iż roboty będą wykonywane na terenie użytkowanym, Wykonawca przy wykonaniu robót musi zakładać jak najmniejszą uciążliwość dla użytkowników budynków oraz przestrzegać wszystkich zasad BHP. 1.12 Wykonawca będzie odpowiedzialny za szkody wobec Zamawiającego oraz za szkody wobec osób trzecich, spowodowane istnieniem wad ukrytych materiałów, lub innych urządzeń wykorzystanych lub zamontowanych w ramach realizacji roboty budowlanej, jak też szkody powstałe przy usuwaniu tych wad. 1.13 Rozliczenie z wykonawcą nastąpi w momencie zakończenia całości zadania i podpisaniu protokołu odbioru końcowego robót. 1.14 Wykonawca na etapie końcowego odbioru robót lub w trakcie robót na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu odpowiednich aktualnych dokumentów (np. świadectw, certyfikatów, atestów, badań) dopuszczających do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych, dotyczących zamontowanych i użytych do wykonania przedmiotu zamówienia materiałów i urządzeń. 1.15 Do odbioru końcowego Wykonawca jest zobowiązany przygotować następujące dokumenty: * oryginał Dziennika budowy, * oświadczenie kierownika budowy: ? o zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym i warunkami pozwolenia na budowę, ? o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy, a także - w razie korzystania - ulicy, sąsiedniej nieruchomości, * inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, * protokoły z badań i sprawdzeń, * deklaracje zgodności i atesty, * kosztorys powykonawczy - różnicowy, * projekt budowlany z naniesionymi zmianami. 1.16 Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy lub umowy z Podwykonawcą przedłoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia na stanowiskach pracowników fizycznych są zatrudnione u Wykonawcy lub Podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. Ponadto dla udokumentowania w/w wymagania na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca/Podwykonawca, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie te osoby wykonują. Wykonawca zapewni zgody w/w osób na przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego. 1.17 Wykonawca zobowiązany jest udzielić min. 60 miesięcy (5 lat) gwarancji, jakości na całość wykonanych robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45213141-3


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45262310-7, 45223500-1, 45200000-9, 45311100-1, 45311000-0, 45300000-0, 45330000-9, 45315700-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1220017.93
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHU IWON
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Józefowo 23
Kod pocztowy: 07-205
Miejscowość: Rząśnik
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1500622.06
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1429199.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1500622.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.