To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-04-26
Ogłoszenie nr 500093269-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.
Powiat Żarski: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Żarskiego w 2018 roku z podziałem na zadania (części):
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 536721-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Żarski, Krajowy numer identyfikacyjny 97077016100000,
ul. Al. Jana Pawła II
5,
68-200
Żary, woj.
lubuskie, państwo
Polska, tel.
684 790 600, e-mail
i.prokop@powiatzarski.pl, faks
684 790 601.
Adres strony internetowej (url): www.powiatzary.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Żarskiego w 2018 roku z podziałem na zadania (części):
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WIGN.272.05.2018.IP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie 1: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Przewóz, Gminy Żary i Miasta Żary przy użyciu mieszanki grysu i emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 340,00 t. Zadanie 2: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Brody, Miasta i Gminy Jasień, Miasta i Gminy Lubsko przy użyciu mieszanki grysu i emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 360,00 t. Zadanie 3: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie, Gminy Tuplice, Gminy Trzebiel i cz. Gminy Przewóz przy użyciu mieszanki grysu i emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 320,00 t. Remont cząstkowy nawierzchni wszystkich typów i rodzajów, obejmuje naprawę wybojów i obłamanych krawędzi, uszczelnienie pojedynczych pęknięć i wypełnienie ubytków. Określenia podstawowe Remont cząstkowy nawierzchni - zespół zabiegów technicznych, wykonywanych na bieżąco, związanych z usuwaniem uszkodzeń nawierzchni zagrażających bezpieczeństwu ruchu, jak również zabiegi obejmujące małe powierzchnie, hamujące proces powiększania się powstałych uszkodzeń. Pojęcie "remont cząstkowy nawierzchni" mieści się w ogólnym pojęciu "utrzymanie nawierzchni", a to z kolei jest objęte ogólniejszym pojęciem "utrzymanie dróg". Ubytek - wykruszenie materiału mineralno-bitumicznego na głębokość nie większą niż grubość warstwy ścieralnej. Wybój - wykruszenie materiału mineralno-bitumicznego na głębokość większą niż grubość warstwy ścieralnej. Rodzaje materiałów do wykonywania cząstkowych remontów nawierzchni bitumicznych Głębokie powierzchniowe uszkodzenia nawierzchni (ubytki i wyboje) oraz uszkodzenia krawędzi jezdni (obłamania) należy naprawiać: - przy użyciu specjalnych maszyn (remonterów), które wrzucają pod ciśnieniem mieszankę grysu i emulsji asfaltowej modyfikowanej bezpośrednio do naprawianego wyboju. Powierzchniowe ubytki warstwy ścieralnej należy naprawiać: - przy użyciu specjalnych maszyn (remonterów), które podczas przejścia spryskują nawierzchnię emulsją asfaltową modyfikowaną, rozsypują grysy i wciskają je w emulsję. Kruszywo Do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować grysy płukane. Wykonawca zobowiązany jest powiadamiać Inwestora o każdej dostawie kruszywa. Lepiszcze Do remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych należy stosować kationowe emulsje asfaltowe modyfikowane szybkorozpadowe klasy K1-65MP( C65 BP3 PU/RC) odpowiadające wymaganiom podanym wg PN-EN 13808:2010 Asfalty i lepiszcza asfaltowe -Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych. Można stosować tylko emulsje asfaltowe posiadające aprobatę techniczną, wydaną przez uprawnioną jednostkę. Maszyny do przygotowania nawierzchni przed naprawą W zależności od potrzeb Wykonawca powinien wykazać się możliwością korzystania ze sprzętu do przygotowania nawierzchni do naprawy, takiego jak: - sprężarki o wydajności od 2 do 5 m3 powietrza na minutę, przy ciśnieniu od 0,3 do 0,8 MPa, - szczotki mechaniczne o mocy co najmniej 10 kW z wirującymi dyskami z drutów stalowych. Średnica dysków wirujących (z drutów stalowych) z prędkością 3000 obr./min nie powinna być mniejsza od 200 mm. Szczotki służą do czyszczenia naprawianych pęknięć oraz krawędzi przyciętych warstw przed dalszymi pracami. - walcowe lub garnkowe szczotki mechaniczne (preferowane z pochłaniaczami zanieczyszczeń) zamocowane na specjalnych pojazdach samochodowych. Specjalistyczny sprzęt do naprawy powierzchniowych uszkodzeń Do naprawy powierzchniowych uszkodzeń (w tym wybojów) można użyć specjalne remontery, wprowadzające pod ciśnieniem kruszywo jednocześnie z modyfikowaną kationową emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia. Remonter powinien być wyposażony w wysokowydajną dmuchawę do czyszczenia wybojów, silnik o mocy powyżej 50 kW napędzający pompę hydrauliczną o wydajności powyżej 65 l/min przy obrotach 2000 obr./min i system pneumatyczny z dmuchawą z trzema wirnikami do usuwania zanieczyszczeń i nadawania ziarnom grysu (frakcji od 2 do 5 mm, od 4 do 6,3 mm lub od 5 do 8 mm) dużej prędkości przy ich wyrzucaniu z dyszy razem z emulsją. Zbiornik emulsji o pojemności 850 l, podgrzewany grzałkami o mocy 3600 W i pompą emulsji o wydajności 42 l/min wystarcza do wbudowywania 2000 kg grysów na zmianę. Remonter powinien być wyposażony w układ do oczyszczania obiegu emulsji asfaltowej po zakończeniu remontu cząstkowego. Przygotowanie nawierzchni do naprawy Przygotowanie uszkodzonego miejsca (ubytku, wyboju lub obłamanych krawędzi nawierzchni) do naprawy należy wykonać bardzo starannie przez: - usunięcie luźnych okruchów nawierzchni, - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno-suchego, - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu. Uzupełnianie ubytków ziarn, kruszyw i lepiszcza na powierzchni warstwy ścieralnej Należy zastosować specjalny remonter natryskujący pod ciśnieniem jednocześnie kruszywo z modyfikowaną kationową emulsją asfaltową. Remonter ten umożliwia oczyszczenie naprawianego miejsca sprężonym powietrzem, a następnie poprzez tę samą dyszę natryskiwana jest warstewka modyfikowanej emulsji asfaltowej. Następnie przy użyciu tej samej dyszy natryskuje się pod ciśnieniem naprawiane miejsce kruszywem otoczonym (w dyszy) emulsją. W końcowej fazie należy zastosować natrysk naprawianego miejsca kruszywem frakcji od 2 do 4 mm. W zależności od tekstury naprawianej nawierzchni należy zastosować odpowiednie uziarnienie grysu (od 2 do 5 mm, od 4 do 6,3 mm lub od 5 do 8 mm). Bezpośrednio po tak wyremontowanym miejscu może odbywać się ruch samochodowy. Badania przed przystąpieniem do robót Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać aprobaty techniczne na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je Inwestorowi do akceptacji. Badania przy wbudowywaniu mieszanek mineralno-asfaltowych W czasie wykonywania napraw uszkodzeń należy kontrolować: - przygotowanie naprawianych powierzchni uszkodzonego miejsca, - ilość wbudowywanych materiałów - codziennie, - równość naprawianych fragmentów - każdy fragment Różnice między naprawioną powierzchnią a sąsiadującymi powierzchniami, nie powinny być większe od 4 mm dla dróg o prędkości ruchu powyżej 60 km/h i od 6 mm dla dróg o prędkości poniżej 60 km/h, - pochylenie poprzeczne (spadek) warstwy wypełniającej po zagęszczeniu powinien być zgodny ze spadkiem istniejącej nawierzchni, przy czym warstwa ta powinna być wykonana ponad krawędź otaczającej nawierzchni o 1 do 2 mm. Jednostka obmiarowa Jednostką obmiaru robót jest 1,000 tona wbudowanej mieszanki grysów i emulsji asfaltowej w naprawionej, uszczelnionej powierzchni nawierzchni. Wykonawca każdego dnia przed rozpoczęciem oraz po zakończeniu pracy wykona ważenie remontera drogowego ( na wadze posiadającej legalizację). Dokumenty z ważenia z każdego dnia pracy stanowić będą załącznik do obmiaru powykonawczego oraz protokółu odbioru. Ewidencjonowanie zakresu robót i współpraca z Zamawiającym - Przerwanie robót spowodowane awarią lub inną decyzją Wykonawcy powinna być każdorazowo zgłoszona Inwestorowi - Ww. przerwy nie zmieniają terminu zakończenia poszczególnych etapów, ustalonych w dokumentacji przetargowej - Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia dziennika robót zapewnienia stałej łączności z Zamawiającym Odbiór robót zanikających i ulegających zakryciu Odbiorowi robót zanikających i ulegających zakryciu podlega: - przygotowanie uszkodzonego miejsca nawierzchni (oczyszczenie dna i krawędzi, usunięcie wody), Cena jednostki obmiarowej Cena wykonania remontu cząstkowego nawierzchni polegającego na wbudowaniu 1,000 tony mieszanki grysu i emulsji asfaltowej obejmuje: - prace pomiarowe i roboty przygotowawcze, - oznakowanie robót, - wywóz odpadów, - dostarczenie materiałów i sprzętu na budowę, - zapewnienie kontroli załadowanego materiału przeznaczonego do dziennego wbudowania, - wykonanie naprawy zgodnie z dokumentacją przetargową i ST, - prowadzenie dziennika robót, zapewnienie stałej łączności z Inwestorem, zgłaszanie każdej awarii lub przerwania realizacji zamówienia - pomiary i badania laboratoryjne, - odtransportowanie sprzętu z placu budowy, - oczyszczenie nawierzchni - usunięcie pozostałego grysu na nawierzchni. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Technologia wykonania remontu cząstkowego nawierzchni dróg zgodna ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót opisana w załącznikach do SIWZ 4. Wykonawca opracuje we własnym zakresie projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót i po niezbędnych uzgodnieniach przedłoży do zatwierdzenia w Starostwie Powiatowym w Żarach. 5. Jakość dostarczonych na budowę materiałów, wyrobów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami zawartymi w SIWZ. 6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Kod CPV: 45 23 31 42-6 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowychi nie ogranicza liczby wybranych zadań
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie 1: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Przewóz, Gminy Żary i Miasta Żary przy użyciu mieszanki grysu i emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 340,00 t. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
156406.80
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany i Transportowy Edward Karpowicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
156406.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Brody, Miasta i Gminy Jasień, Miasta i Gminy Lubsko przy użyciu mieszanki grysu i emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 360,00 t. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
139039.20
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
139039.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie, Gminy Tuplice, Gminy Trzebiel i cz. Gminy Przewóz przy użyciu mieszanki grysu i emulsji asfaltowej modyfikowanej w ilości 320,00 t. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/04/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
115324.80
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BITMEX Grzegorz Zygadło
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115324.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- "Zakup dwóch samochodów dostawczych typu wywrotka na potrzeby referatu dróg powiatowych "
- "Budowa zbiornika buforowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz zasilaniem elektrycznym dla stacji uzdatniania wody w m. Sieniawa Żarska"
- Dostawa piasku i betonu konstrukcyjnego dla Łużyckiego Centrum Recyklingu Sp. z o.o.
- Mechaniczne oczyszczanie dróg powiatu żarskiego
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Zapolskiej w Żarach działki nr 140/2 i 143/1
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja dróg na terenie Gminy Ropa w miejscowościach Ropa i Łosie"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 od km 96+920 do km 99+840 na odcinku Piaski - Bledzewo - nr postępowania 092/24
- PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY PRUSZCZ GDAŃSKI
- Roboty budowlane polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych dróg zarządzanych przez Wójta Gminy Długołęka w roku 2024
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1647N dr.kraj.nr 57 - Nowe Kiejkuty
- Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych przy użyciu remontera typu Patcher
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.