eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kadzidło › Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 5 000 000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów planowanych do spłaty w 2018 r w kwocie 934 074,00zł, oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją inwestycji w 2018r w kwocie 4 065 926,00 zł

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500092337-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Gmina Kadzidło: Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 5 000 000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów planowanych do spłaty w 2018 r w kwocie 934 074,00zł, oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją inwestycji w 2018r w kwocie 4 065 926,00 zł

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529182-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kadzidło, Krajowy numer identyfikacyjny 55066819500000, ul. ul. Targowa 4, 07420 Kadzidło, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 297 618 016, e-mail gmina@kadzidlo.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.kadzidlo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie 5 000 000,00 zł. z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów planowanych do spłaty w 2018 r w kwocie 934 074,00zł, oraz finansowanie planowanego deficytu budżetu w związku z realizacją inwestycji w 2018r w kwocie 4 065 926,00 zł

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

F.K.271.1.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a) wysokość kredytu: 5 000 000,00zł (słownie: pięć milionów złotych) z możliwością niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowych prowizji i opłat. Kredyt zostanie wykorzystany w okresie od dnia podpisania umowy do końca grudnia 2018 roku. Postawienie środków do dyspozycji nastąpi na podstawie zleceń zamawiającego w transzach i terminach ustalonych przez zamawiającego. b) Waluta kredytu: PLN c) okres kredytowania : od dnia podpisanie umowy do dnia 31.03.2028. z karencją w spłacie rat kapitałowych na okres do 31.03.2021 roku, d) spłaty rat kapitałowych: kwartalnie ostatniego dnia miesiąca kończącego kwartał kalendarzowy poczynając od 31.03.2021 roku- w następujących ratach i kwotach: 4 raty po 12 500,00 zł - 2021r. 4 raty po 50 000,00 zł - 2022r. 4 raty po 75 000,00 zł - 2023r. 4 raty po 137 500,00 zł - 2024r. 4 raty po 387 500,00 zł - 2025r 4 raty po 387 500, 00 zł - 2026r 4 raty po 150 000,00 zł - 2027r 1 rata - 200 000,00 zł - 2028r e) spłata odsetek od wykorzystanej kwoty kredytu bieżąco w okresach miesięcznych, po wcześniejszym otrzymaniu noty odsetkowej od Wykonawcy. Odsetki naliczane będą od faktycznego zadłużenia f) Oprocentowanie - według zmiennej stopy procentowej, ustalonej jako stopa bazowa powiększona o stałą marżę banku: -stopa bazowa: WIBOR dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych z ostatniego dnia notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kolejnej raty odsetkowej, -stała dla całego okresu kredytowania marża banku

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 772935.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 7
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 7
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Halinowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Piłsudskiego 36
Kod pocztowy: 05-074
Miejscowość: Halinów
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 772935.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 772935.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5809967.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.