eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Modernizacja budynku Urzędu Miasta Sieradz - remont parteru etap I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-26

Ogłoszenie nr 500092214-N-2018 z dnia 26-04-2018 r.

Sieradz: Modernizacja budynku Urzędu Miasta Sieradz - remont parteru etap I
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 511846-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 500029516-N-2018

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 500074210-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000, ul. plac Wojewódzki 1, 98200 Sieradz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 826 61 28, e-mail zamowienia@umsieradz.pl, faks 43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja budynku Urzędu Miasta Sieradz - remont parteru etap I

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

WOR-Z.271.6.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont, adaptacja i przebudowa części pomieszczeń na parterze budynku Urzędu Miasta Sieradza zlokalizowanym w Sieradzu przy placu Wojewódzkim 1. 2. W zakres rzeczowy zamówienia wchodzi wykonanie następujących elementów i robót: - wykonanie demontażu i rozbiórek wskazanych w dokumentacji projektowej, - poszerzenia otworu drzwiowego, wejścia od strony ul. Kościuszki 5, oraz pochylni przy wejściu, - przebudowa części ścian działowych pomieszczeń z izolacją akustyczną, - uzupełnienie podziałów pomieszczeń powyżej sufitu podwieszonego, - wykonanie lokalnych napraw ścianek działowych, - przygotowanie podłoży pod malowanie, malowanie pomieszczeń i stolarki, - przebudowa elementów wewnętrznej stolarki drzwiowej, przy zastosowaniu materiałów z odzysku (ościeżnice, skrzydła drzwiowe i naświetla) - dostosowanie do nowego układu funkcjonalnego, - montaż nowych drzwi przeciwpożarowych: EI60 - wejście od ul. Kościuszki 5, EI30 - serwerownia, - dopasowanie drzwi przeciwpożarowych EI30 w przejściu na korytarzu głównym, - przebudowa istniejącego sufitu podwieszonego w pomieszczeniach (typu Armstrong) dla potrzeb nowego układu funkcjonalnego wraz z adaptacją i wydzieleniem instalacji oświetlenia pomieszczeń, - montaż układu chłodzącego - klimatyzatora w serwerowni, - wykonanie nowego sufitu podwieszanego w komunikacji, - przełożenie grzejnika centralnego ogrzewania, - wymiana osprzętu w pomieszczeniach łazienek, - wykonanie zasilania dla adaptowanej części budynku (WLZ, rozdzielnia, podlicznik), - wykonanie nowych instalacji: oświetlenia ogólnego, awaryjnego i ewakuacyjnego w komunikacji, systemu sygnalizacji pożaru, systemu sygnalizacji włamania i napadu, okablowanie instalacji kontroli dostępu (wideodomofonowej), - zerwanie wykładziny z pcv i ułożenie posadzki z płytek typu "gres" w komunikacji (korytarz i wejście). 3. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlano-montażowych określonych w dokumentacji projektowej oraz prac i czynności pomocniczych, niezbędnych dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej, itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie ze wszystkimi uzgodnieniami i warunkami. 4. Wykonawca każdorazowo powinien ustalić z Zamawiającym zakres postępowania z materiałami powstałymi z rozbiórki. Materiały zakwalifikowane do ponownego wykorzystania powinny zostać przewiezione i złożone w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 5. Zamawiający informuje, że oprócz prac adaptacyjnych w ramach niniejszego zamówienia zaplanowano prace do wykonania we własnym zakresie przez użytkownika, a część instalacji wewnętrznych w budynku będzie w ciągłym użytkowaniu - stąd prace należy prowadzić w koordynacji z użytkownikiem pomieszczeń, przy uwzględnieniu naruszania funkcjonujących instalacji (centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej, alarmowej, przeciwpożarowej) oraz przy uwzględnieniu faktu prowadzenia robót w czynnym obiekcie. 6. Przy wykonywaniu instalacji systemu sygnalizacji pożaru oraz systemu sygnalizacji włamania i napadu należy uwzględnić zastosowane rozwiązania w instalacjach już funkcjonujących w budynku. 7. Zamawiający wymaga, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym, na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z dokumentacji projektowej, przedmiaru, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentacji określającej zasady postępowania przetargowego. 9. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w przedmiarze robót nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 10. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. 11. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami): - roboty wykończeniowe w budynku: montaż i wymiana stolarki, wykonanie ścianek działowych, wykonanie tynków i gładzi, wykonanie sufitów podwieszonych, malowanie, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania.


II.4) Główny kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV:

45300000-0,

45311200-2

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
1 miesiąc od dnia zawarcia umowy

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Modernizacja budynku Urzędu Miasta Sieradz - remont parteru etap I
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/03/2018
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:

KRIS-BUD Krzysztof Jóźwik, krisbud.krzysiek@gmail.com, Dębołęka 37, 98-275, Brzeźnio , kraj/woj. łódzkie

IV.3) Informacja na temat wartości zamówienia w chwili zawarcia umowy (bez VAT): 114073.31 PLN.
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE




SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/04/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Dokonuje się zmian zawartej umowy poprzez udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia dodatkowego, polegającego na wymianie drzwi przeciwpożarowych w przejściu na korytarzu głównym. Wymiana drzwi przeciwpożarowych nie była objęta zamówieniem podstawowym, a jej cena nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. Zmiana dotychczasowego Wykonawcy nie jest możliwa z powodów technicznych oraz spowodowałaby istotną niedogodność i znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego. Szczegółowy zakres robót dodatkowych zawarto w protokole konieczności wykonania robót z dnia 23.03.2018 r. Wartość robót dodatkowych, z jednoczesnym uwzględnieniem robót zbędnych wyliczono na kwotę 6.076,19 złotych netto na podstawie kosztorysów, w związku z powyższym wysokość wynagrodzenia umownego ulegnie zwiększeniu o wyżej wymienioną kwotę. Protokół konieczności wykonania robót oraz kosztorysy stanowią załączniki do aneksu.

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
W trakcie prowadzenia robót budowlanych w remontowanych pomieszczeniach budynku Urzędu Miasta Sieradz dokonano szczegółowej oceny elementów budowlanych, które przewidziano w dokumentacji projektowej do zachowania lub ponownego wbudowania. Ocenie takiej poddano także istniejące drzwi przeciwpożarowe dymoszczelne zamontowane w przyjściu na korytarzu głównym i przewidziane do zachowania po dopasowaniu i regulacji. Dokonana przez wykonawcę specjalistyczna ocena drzwi wykazała, że nie jest technicznie możliwe takie spasowanie i wyregulowanie tych drzwi, aby uzyskać wymagany parametr dymoszczelności. W tej sytuacji dla zachowania przewidzianych w projekcie warunków bezpieczeństwa użytkowania remontowanych pomieszczeń konieczna jest wymiana przedmiotowych drzwi na nowe, o parametrach zgodnych z założeniami projektowymi. Przyjęto, że zamontowane zostaną drzwi przeciwpożarowe aluminiowe o klasie odporności ogniowej EI30, dymoszczelne, częściowo przeszklone, z samozamykaczem, dostosowane do włączenia w instalację kontroli dostępu.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.