eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chojnów › Utrzymanie terenów zielonych Miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2018 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500092034-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Urząd Miejski w Chojnowie: Utrzymanie terenów zielonych Miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2018 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530456-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Chojnowie, Krajowy numer identyfikacyjny 52503300000, ul. Pl. Zamkowy 1, 59225 Chojnów, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 768 187 840, e-mail urzad.miejski@chojnow.net.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): chojnow.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie terenów zielonych Miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2018 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RG.271.13.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV) - 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników Dopuszcza się składanie ofert częściowych Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz 1666 ze zm. ) do wykonania: - Części I zamówienia co najmniej jednej osoby wykonującej usługi pielęgnacji roślin i utrzymaniem terenów zielonych. - Części II zamówienia co najmniej jednej osoby wykonującej nasadzenia roślin. - Części III zamówienia co najmniej jednej osoby wykonującej usługi sadzenia i utrzymania terenów zielonych. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz 1666 ze zm.) nie dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą, wspólników spółek, rolników, którzy osobiście będą świadczyli usługi związane z utrzymaniem terenów zielonych. OKREŚLENIE CZĘŚCI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Część I zamówienia - Utrzymanie terenów zielonych miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2018 r. zgodnie z wykazem prac. WYKAZ PRAC: I. Zakres prac do wykonania na rabatach w gazonach i trawnikach: 1. Bieżące grabienie trawników (z gałęzi, śmieci i liści) Nr terenu zielonego: 1) Pl. Zamkowy - 2414 m² 2) Pl. Konstytucji 3 Maja - 958 m² 3) Pl. Dworcowy - 440 m² 4) Pl. Wogezów - 1555 m² 5) ul. Złotoryjska - 1361 m² 6) ul. Parkowa - Złotoryjska - 2132 m² 7) ul. Dąbrowskiego - Grottgera - 1466 m² 8) ul. Dąbrowskiego (przy Kościele) - 460 m² 9) ul. Legnicka - 2672 m² 10) ul. Paderewskiego - 4590 m² 11) ul. Chmielna - Piotra Skargi - 3304 m² 12) ul. Kolejowa - 413 m² 13) ul. Reymonta -2414 m² 14) ul. Kopernika - 282 m² 15) ul. Reja - 4909 m² 18) ul. Chrobrego - 470 m² 19) ul. Łokietka - 55 m² 20) ul. Wojska Polskiego -131 m² 21) ul. Kilińskiego - 493 m² 34) ul. Szpitalna - 440 m² 35) ul. Lubińska - Przelot i Goleszańska/Legnicka - 680 m² 36) ul. Fabryczna (rejon parkingu) - 321 m² 36) ul. Fabryczna (rejon wjazdu do stacji paliw) - 225 m² 37) Pl. Bolesława Prusa - 83 m² 39) ul. Kilińskiego - 44 m² (rejon ul. Skłodowskiej-ul. Łokietka) 40) ul. Dąbrowskiego (Bank Zachodni) - 332 m² 41) ul. Bolesławiecka 14 - 453 m² 53) ul. Kościuszki, Witosa (kwartał) - 3170 m² Razem - 36.267m2 2. Grabienie trawników i alejek jesienią z wszystkich opadłych liści, w przypadku liści kasztanowca ich zniszczenie. 3. Bieżące zamiatanie alejek na terenach zielonych . Powierzchnia alejek zlokalizowanych w rejonie terenów zielonych: 1) Pl. Konstytucji 3 - Maja - 381 m² 2) Dąbrowskiego - Grottgera - 306 m² 3) ul. Parkowa - 271 m² 4) Pl. Wogezów - 495 m² 5) ul. Paderewskiego - 246 m² 6) ul. Reja - Gimnazjum Nr 2 - 114 m² 7) Pl. Zamkowy - 234 m² 8) ul. Chmielna - P. Skargi - 219 m² Razem - 2.266 m2 4. Zbieranie i wywożenie nieczystości z terenów zielonych, opróżnianie koszy ulicznych zlokalizowanych na terenach zielonych oraz wywóz nieczystości wraz ze składowaniem. 5. Nie dopuszcza się zalegania śmieci na terenach zieleni oraz w koszach na śmieci. 6. Czyszczenie z trawy obrzeży chodników, ulic oraz placów zlokalizowanych bezpośrednio przy terenach zielonych. 7. Wygrabianie alejek ziemnych. 8. Przekopywanie kwietników na zimę: ul. Chmielna - P. Skargi średnica rabaty obwód rabaty kwiatowej I - Rabata obok PKO - 62 m² 8,90 -28 m II - Rabata - 35 m² 6,70 -21 m III - Rabata - 22 m² 5,30 -16 m IV - Rabata - 22 m² 5,30 -16 m V - Rabata - 22 m² 5,30 -16 m VI - Rabata -20 m² 5,10 -16 m VII - Rabata - 11,30 m² 3,80 -12 m VIII - Rabata -17,30 m² 4,70 -15 m IX - Rabata - 21,20 m² 5,20 -16 m X - Rabata - 20,40 m² 2,10 -16 m Pozostałe rabaty: I - Plac Zamkowy - 12,40 m² - 16 m ( przy słupie oświetlenia ulicznego) II - Plac Konstytucji 3 - Maja - 10,30 m² -8 m III - Plac Dworcowy - 17,70 m² -20 m IV - Plac Wogezów - 8,00 m² -12 m V - ul. Parkowa - Złotoryjska - 89,00 m² -42 m VI - ul. Szpitalna - 8,80 m² -25 m VII - ul. Lubińska - Przelot - 3,80 m² -9 m 9. Zabezpieczenie wrażliwych roślin (róż) na zimę naturalnym materiałem np. stroiszem, liśćmi, poprzez kopczykowanie, itp. : -ul. Paderewskiego, -ul. Chmielna. 10. Pielenie posadzonych roślin w obrębie rabat wskazanych w pkt. 8 i usuwanie obumarłych kwiatostanów. 11. Podlewanie posadzonych roślin na rabatach i w gazonach wg. pkt 8: - ul. Dąbrowskiego - Grottgera, - ul. Chmielna - P. Skargi, - ul. Parkowa - Złotoryjska, - ul. Kolejowa, - pl. Konstytucji 3 - Maja, - pl. Dworcowy, - pl. Wogezów, -oraz podlewanie i zasilanie nowo posadzonych pnączy (60 szt.) na skarpie Stadionu Miejskiego. 12. Pielenie klombów z różami (ul. Paderewskiego 40m2 , ul. Chmielna 30 m2) 1) Cięcie i pielęgnacja krzewów róż. 2) Zabezpieczenie róż na zimę, w okresie późnej jesieni (kopczykowanie, stroisz, itp.). 3) Odkrycie róż na wiosnę- tak aby nie dopuścić do zaparzania się krzewów. 13. Cięcie żywopłotów ze zgrabianiem pędów: - ul. Kościuszki - 94 mb - ul. Legnicka - 127 mb - pl. Konstytucji 3 - Maja - 85 mb - ul. Paderewskiego - 301 mb - ul. Złotoryjska - 43 mb - ul. Bolesławiecka - 61 mb - pl. Zamkowy - 130 mb - pl. Dworcowy - 69 mb - Stadion Miejski (irga) -115 mb -ul. Lubińska -61 mb -pl. Pigalle -30 mb -ul. Paderewskiego- Chrobrego -107 mb -pl. Wogezów -20 mb Razem - 1243 mb 13a. Cięcia pojedynczych krzewów: -ul. Lubińska -40 m2 -pl. Zamkowy -78 m2 -Pl. Dworcowy -7 m2 -pl. Konstytucji 3- Maja (w tym trzmielina) -51 m2 -ul. Szpitalna -15 m2 Razem -191 m2 14. Prace w obrębie Stadionu Miejskiego: -irgi ciąć po ich przekwitnięciu lub wczesną wiosną, tak aby ich pędy nie wchodziły w światło chodnika, usuwać pędy uschnięte, zdeformowane, chore, usuwać chwasty i trawę w obrębie irg, -winobluszcz ciąć tylko w przypadku gdy przerasta na bieżnię, jednak nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu. Cięcia wykonywać wczesną wiosną lub latem, na bieżąco usuwać stare, zdrewniałe oraz chore pędy. 15. Odmładzanie żywopłotów z ligustra- luty/marzec (1 x w roku), na wysokość ok. 30-50 cm. Z wyłączeniem żywopłotów przy ul. Okrzei i ul. Bolesławieckiej. 16. Bieżące odchwaszczanie żywopłotów. 17. Cięcia formujące pnączy, w obrębie Stadionu Miejskiego, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, tak aby pnącza nie przyrastały na bieżnię. 18. Uzupełnienie luk w obrębie pnączy na Stadionie Miejskim (60 szt. winobluszczu pięciolistkowego). 19. Oprócz bieżącego grabienia Wykonawca w dniu 30.11.2018 r. zgrabi i wywiezie liście z terenów objętych pielęgnacją. 20. Wypłacenie ostatniej faktury będzie możliwe po protokolarnym odbiorze prawidłowo wykonanych prac, tj. w dniu odbioru tereny zieleni muszą być m.in. wykoszone, pograbione, pozamiatane i posprzątane z zalegających liści, śmieci, itp. II. 1. Koszenie trawników Nr terenu zielonego: 1) Pl. Zamkowy - 2414 m² 2) Pl. Konstytucji 3 Maja - 958 m² 3) Pl. Dworcowy - 440 m² 4) Pl. Wogezów - 1555 m² 5) ul. Złotoryjska - 1361 m² 6) ul. Parkowa - Złotoryjska - 2132 m² 7) ul. Dąbrowskiego - Grottgera - 1466 m² 8) ul. Dąbrowskiego (przy Kościele) - 460 m² 9) ul. Legnicka - 2672 m² 10) ul. Paderewskiego - 4590 m² 11) ul. Chmielna - Piotra Skargi - 3304 m² 12) ul. Kolejowa - 413 m² 13) ul. Reymonta -2414 m² 14) ul. Kopernika - 282 m² 15) ul. Reja - 4909 m² 18) ul. Chrobrego - 470 m² 19) ul. Łokietka - 55 m² 20) ul. Wojska Polskiego -131 m² 21) ul. Kilińskiego - 493 m² 34) ul. Szpitalna - 440 m² 35) ul. Lubińska - Przelot i Goleszańska/Legnicka - 680 m² 36) ul. Fabryczna (rejon parkingu) - 321 m² 36) ul. Fabryczna (rejon wjazdu do stacji paliw) - 225 m² 37) Pl. Bolesława Prusa - 83 m² 39) ul. Kilińskiego - 44 m² (rejon ul. Skłodowskiej- ul. Łokietka) 40) ul. Dąbrowskiego (Bank Zachodni) - 332 m² 41) ul. Bolesławiecka 14 - 453 m² 53) ul. Kościuszki, Witosa (kwartał) - 3170 m² Razem - 36.267m2 2. Wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm. 3. Zgrabienie skoszonej trawy wraz z jej wywiezieniem do kompostowni, bezpośrednio po koszeniu. Nie dopuszcza się zalegania skoszonej trawy do dnia następnego. 4. Posprzątanie alejek, chodników itp. znajdujących się bezpośrednio przy trawnikach ze świeżo skoszonej trawy. 5. Wykonawca zachowa szczególną ostrożność przy koszeniu, aby nie uszkodzić mienia osób trzecich np. samochodów, elementów małej architektury, słupów oświetlenia itp. Za wszelkie uszkodzenia odpowiada Wykonawca. Wskazanie terenów do koszenia i grabienia wskazuje Załącznik nr 2. III. Pozostałe prace do wykonania 1. Malowanie oraz naprawa ławek ustawianych w rejonie terenów zielonych: - ul. Paderewskiego - 19 szt. - pl. Dworcowy - 10 szt. - pl. Zielony przy ul. Dąbrowskiego - Grottgera - 13 szt. - pl. Zamkowy - 2 szt. - pl. Wogezów - 10 szt. - pl. Konstytucji 3 - Maja - 3 szt. - ul. Łokietka, Maczka, Sikorskiego - 4 szt. Razem: - 61 szt. 2. Malowanie oraz naprawa koszy ulicznych na śmieci ustawianych w rejonie terenów zielonych: - ul. Paderewskiego - 10 szt. - pl. Konstytucji 3 - Maja - 4 szt. - pl. Zielony przy ul. Dąbrowskiego - Grottgera - 2 szt. - pl. Zamkowy - l szt. - ul. Łokietka, Maczka, Sikorskiego - 8 szt. - pl. Dworcowy - 1 szt. - ul. Kolejowa - 9 szt. - pl. Wogezów - 3 szt. Razem - 38 szt. UWAGA ! 1. Zgoda na usunięcie drzewa/krzewu może być wydana wyłącznie przez Wydział Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Chojnowie. 2. Przed złożeniem oferty proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Za wszelkie uszkodzenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. O uszkodzeniach Wykonawca powinien informować Inwestora niezwłocznie. 5. Wykonawca poinformuje o wszystkich utrudnieniach w realizacji zadania. 6. Koszty materiałów, sprzętu itp. potrzebnych do realizacji zadania ponosi Wykonawca robót. Część II zamówienia - Przygotowanie podłoża i posadzenie kwiatów na rabatach, w gazonach, kolumnach kwiatowych, skrzynkach i donicach montowanych na słupach oświetlenia ulicznego w roku 2018 zgodnie z wykazem prac. WYKAZ PRAC 1. Do dnia 30 maja posadzenie kwiatów z materiałów Wykonawcy (kwiaty kwitnące): 1) ul. Chmielna - P. Skargi : średnica rabaty obwód rabaty kwiatowej I - Rabata obok PKO - 62 m² 8,90 -28 m II - Rabata - 35 m² 6,70 -21 m III - Rabata - 22 m² 5,30 -16 m IV - Rabata - 22 m² 5,30 -16 m V - Rabata - 22 m² 5,30 -16 m VI - Rabata -20 m² 5,10 -16 m VII - Rabata - 11,30 m² 3,80 -12 m VIII - Rabata -17,30 m² 4,70 -15 m IX - Rabata - 21,20 m² 5,20 -16 m X - Rabata - 20,40 m² 2,10 -16 m 2) Pozostałe rabaty: I - Plac Zamkowy - 12,40 m² - 16 m ( przy słupie oświetlenia ulicznego) II - Plac Konstytucji 3 - Maja - 10,30 m² -8 m III - Plac Dworcowy - 17,70 m² -20 m IV - Plac Wogezów - 8,00 m² -12 m V - ul. Parkowa - Złotoryjska - 89,00 m² -42 m VI - ul. Szpitalna - 8,80 m² -25 m VII - ul. Lubińska - Przelot - 3,80 m² -9 m Powierzchnia rabat łącznie wynosi - 441,20 m², łączny obwód rabat - 326 m, na których należy posadzić - 3.500 sztuk pelargonii w trzech kolorach oraz - 1.630 sztuk roślin z gatunku "starzec popielny". 2. Posadzenie kwiatów (kwiaty kwitnące) w gazonach, donicach z materiałów Wykonawcy: a) do dnia 8 kwietnia należy posadzić bratki w 10 donicach o pow. 1,00 m² każda i w 6 donicach o pow. 0,8 m² każda łącznie - 500 szt. kwiatów. Donice zlokalizowane są przy ul. Kolejowej -7 szt., ul. Reja - 6 szt., Plac Zamkowy - 3 szt. b) do dnia 30 maja w każdej donicy o pow. 1,00 m² należy posadzić: bluszcz - Hedera helix - 5 szt., pelargonię czerwoną (np. o obfitych kwiatach typu Pelargonium zonale)- 15 szt. c) do dnia 30 maja w 6 donicach o pow. 0,8 m² ( o pow. łącznej 4,8 m²) zlokalizowanych przy ul. Reja należy posadzić: - pelargonię czerwoną (np. o obfitych kwiatach typu Pelargonium zonale)- 3 szt. - aksamitkę żółtą - 12 szt. d) do dnia 15 października w każdej donicy o pow. 1,00 m² i o pow. 0,8 m² , należy posadzić: chryzantemy - 5 szt. w każdej donicy. 4. Posadzenie kwiatów z materiału własnego, w kolumnach kwiatowych szt. 8, łączna ilość kwiatów, pelargonia zwisająca (kolor czerwony) - 1.266 szt. W kolumnach h=2.400 należy posadzić po 168 sztuk kwiatów, w kolumnie h=1.200 należy posadzić 90 sztuk kwiatów. 4a. Przygotowanie gleby do sadzenia roślin. Wymiana ziemi w gazonach. 5. Posadzenie kwiatów z materiału własnego, w skrzynkach szt. 22, łączna ilość kwiatów, pelargonia zwisająca (kolor czerwony) - 88 szt. 6. Posadzenie kwiatów z materiału własnego, pelargonia zwisająca (kolor czerwony), w donicach szt. 360 po 5 szt. pelargonii w każdej donicy, to jest łącznie - 1.800 kwiatów. 7. Kolumny, donice i skrzynki należy przechować do czasu ukorzenienia się i rozkwitu kwiatów oraz przyrostu roślin do długości 25 - 30 cm. 8. Kolumny i donice należy dostarczyć do miejsc zamontowania na terenie miasta Chojnowa oraz na słupach oświetlenia ulicznego w Chojnowie do dnia 30 maja. Skrzynki Wykonawca ma dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Chojnowie, Pl. Zamkowy 1, w terminie do 30 maja. 9. Rośliny do nasadzeń na rabatach w gazonach muszą być zdrowe bez znamion chorobowych dobrze wybarwione. 10. Po dokonaniu nasadzeń na klombach i w gazonach Wykonawca zobowiązany jest do pielęgnacji nasadzonych roślin tj. m.in. do podlewania przez kolejne 14 dni. 11. Zamawiający zastrzega, że sadzonki, które nie przyjęły się w nowych warunkach w terminie 14 dni od dnia nasadzenia i zgłoszenia Zamawiającemu Wykonawca uzupełni niezwłocznie na własny koszt bez dodatkowej zapłaty. 12. Zaprawa dołków sadzeniowych do sadzenia kwiatów (na rabatach, w gazonach, skrzynkach, kolumnach kwiatowych i w donicach), w tym zastosowanie nawozów mineralnych wolnouwalniających, należy do Wykonawcy. Gleba powinna być bogata w składniki wspomagające wzrost roślin. 13. Po pierwszych przymrozkach Wykonawca zobowiązany jest uprzątnąć donice oraz kolumny tj. opróżnić je i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Uzyskaną masę biodegradalną należy przekazać do kompostowni. Nie należy dopuszczać do zalegania obumarłych roślin w donicach. 14. W celu składowania odpadów ulegających biodegradacji Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy z kompostownią. W przypadku posiadania własnej kompostowni Wykonawca może składować powyższe odpady we własnym zakresie. UWAGA ! 1. Zgoda na usunięcie drzewa może być wydana wyłącznie przez Wydział Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Chojnowie. 2. Przed złożeniem oferty proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie. 3. W kolumnach, skrzynkach oraz doniczkach należy zastosować ziemię ogrodniczą (substrat torfowy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Za wszelkie uszkodzenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. O uszkodzeniach Wykonawca powinien informować Inwestora niezwłocznie. 6. Wykonawca poinformuje o wszystkich utrudnieniach w realizacji zadania. 7. Koszty materiałów, sprzętu itp. potrzebnych do realizacji zadania ponosi Wykonawca robót. Część III zamówienia - Utrzymanie terenów zielonych w Rynku, przy ul. Ściegiennego oraz przy ulicy Kilińskiego (Morskie Oko), a także rabaty przy MOKSiR w terminie do 30.11.2018r. zgodnie z wykazem prac. WYKAZ PRAC: I. Sadzenie kwiatów kwitnących z materiału własnego: 1. Na rabatach kwiatowych szt. 4 w rejonie fontanny przy "Tkaczu" oraz rondo szt.1 należy posadzić w terminie do 31.05.2018 r.: - pelargonię rabatową czerwoną i ciemnoróżową - 640 szt. - celozję mix kolorów (pomarańcz-żółty-czerwień-róż) - 320 szt. - aksamitkę drobnokwiatową pomarańczową - 980 szt. Przebieg rabat i nasadzeń przedstawia Załącznik Nr 3 do umowy -schemat nasadzeń. 2. W donicach wzdłuż chodnika - 10 szt., należy posadzić po 4 szt. begonii bulwiastej z gatunku przeznaczonego w szczególności do obsadzeni zieleni miejskiej z uwagi na dużą siłę wzrostu i odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne w kolorze czerwieni, łącznie - 40 szt. oraz po 4 szt. wilec (Ipomoea) w kolorze limonkowym posadzone po 2 na brzegach skrzyni, łącznie 40 szt., - w gazonie "murek", Rynek 1- ul. Ściegiennego należy posadzić begonię drobnokwiatową z gatunku przeznaczonego w szczególności do obsadzeń zieleni miejskiej z uwagi na dużą siłę wzrostu i odporność na niekorzystne warunki atmosferyczne w kolorze czerwieni - 375 szt. Wysokość sadzonych roślin nie może być mniejsza niż 15 cm. 3. W obrębie Morskiego Oka należy posadzić : Na rabatach szt. 3: - 10 szt. tawuły japońskiej w odm. `Golden Princess´ - 6 szt. owsu wieczniezielonego Przy ogrodzeniu WPEC: - 35 szt. winobluszczu pięciolistkowego W metalowych konstrukcjach/stelażach szt. 12 posadzić lub dosadzić do istniejących bluszczy: - 24 szt. winobluszczu trójklapowego (po 2 rośliny na stelaż) Przy ogrodzeniu WPEC należy zdemontować lub "położyć" metalową konstrukcję w kierunku betonowego ogrodzenia, tak aby umożliwić istniejącym pnączom pięcie się po ścianie. 4. Rośliny posadzone na rabatach w obrębie Morskiego Oka, zabezpieczyć niską, plastikową siatką rabatową. Zabezpieczenie to ma chronić nowo posadzone rośliny przed uszkodzeniami mechanicznymi, psami, itp. II. Bieżąca pielęgnacja roślin na rabatach, terenach zieleni, w donicach, w gazonach oraz na "Morskim Oku": Pielęgnacja roślin istniejących: -trawę rabatową wczesną wiosną należy przyciąć, na zimę natomiast zostawiać roślinę bez przycięcia, -róże oraz lawendy na okres zimowy należy kopczykować lub przykryć stroiszem. Wczesną wiosną należy usunąć stare, uszkodzone i zdziczałe pędy. Pielęgnacja roślin nowo posadzonych: -rośliny na rabatach należy regularnie pielić, usuwać obumarłe kwiatostany oraz nawozić, -rośliny należy na bieżąco podlewać i w razie potrzeby zasilać dodatkowymi dawkami wody i nawozów. III. Przygotowanie do sezonu zimowego rabat kwiatów jednorocznych, donic oraz gazonu "murek". Zabezpieczenie wrażliwych roślin na zimę naturalnym materiałem np. stroiszem, liśćmi, poprzez kopczykowanie, itp. IV. Należy przygotować podłoże na rabatach w donicach i gazonach, w tym celu Wykonawca przeznaczy 3000 l substratu torfowego V. Na przygotowanie podłoża na rabatach, w donicach i gazonach oraz na bieżącą pielęgnację roślin w okresie wegetacji należy przeznaczyć 15 kg nawozu kwiatowego. VI. Raz w tygodniu, na terenie Morskiego Oka należy przegrabić i oczyścić plażę (także z chwastów). VII. Raz w tygodniu lub w razie potrzeby częściej wysprzątać całą zagospodarowaną powierzchnię Morskiego Oka. VIII. Należy kosić teren Morskiego Oka oraz skarpy oczka wodnego. Wysokość trawy nie może przekraczać 10 cm. Zgrabienie skoszonej trawy wraz z jej wywiezieniem do kompostowni, bezpośrednio po koszeniu. Nie dopuszcza się zalegania skoszonej trawy do dnia następnego. Wykonawca zachowa szczególną ostrożność przy koszeniu aby nie uszkodzić mienia osób trzecich np. samochodów, elementów małej architektury, itp. Za wszelkie uszkodzenia odpowiada Wykonawca. Oprócz bieżącego grabienia Wykonawca w dniu 30.11.2018 r. zgrabi i wywiezie liście z terenów objętych pielęgnacją. Wypłacenie ostatniej faktury będzie możliwe po protokolarnym odbiorze prawidłowo wykonanych prac, tj. w dniu odbioru tereny zieleni muszą być m.in. wykoszone, pograbione, pozamiatane i posprzątane z zalegających liści, śmieci, itp. UWAGA ! 1. Zgoda na usunięcie drzewa/krzewu może być wydana wyłącznie przez Wydział Gospodarki Gruntami i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Chojnowie. 2. Przed złożeniem oferty proponuje się Wykonawcom przeprowadzenie wizji w terenie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Za wszelkie uszkodzenia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. O uszkodzeniach Wykonawca powinien informować Inwestora niezwłocznie. 5. Wykonawca poinformuje o wszystkich utrudnieniach w realizacji zadania. 6. Koszty materiałów, sprzętu itp. potrzebnych do realizacji zadania ponosi Wykonawca robót.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 77310000-6


Dodatkowe kody CPV: 77314100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Utrzymanie terenów zielonych miasta Chojnowa w terminie do 30.11.2018 zgodnie z wykazem prac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58796.30
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MD Property Consulting&Partners Sp z o.o.
Email wykonawcy: biuro@pconsulting.eu
Adres pocztowy: Stary Wołów 58a
Kod pocztowy: 56-100
Miejscowość: Wołów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 83160.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 83160.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 83160.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Przygotowanie podłoza i posadzenie kwiatów na rabatach, w gazonach, kolumnach kwiatowych, skrzynkach i donicach montowanych na słupach oświetlenia ulicznego w roku 2018 zgodnie z wykazem prac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35185.19
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 45292.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 45292.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 45292.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Utrzymanie terenów zielonych w Rynku, przy ul. Ściegiennego, przy ulicy Kilińskiego (Morskie Oko) oraz rabat przy MOKSiR w terminie do 30.11.2018 r. zgodnie z niżej wymienionym wykazem prac

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/04/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34722.22
Waluta PLn

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AGRO-Świt Edward Świtała Sylwitała
Email wykonawcy: agro-swit@ agro-swit.pl
Adres pocztowy: ul. Krótka 4
Kod pocztowy: 59-140
Miejscowość: Chocianów
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42500.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 42500.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.