eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku dworca PKP w Kwidzynie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-04-25

Ogłoszenie nr 500091421-N-2018 z dnia 25-04-2018 r.

Kwidzyn: Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku dworca PKP w Kwidzynie
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Należy wskazać projekt/program: "Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku dworca PKP w Kwidzynie" w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 9 Mobilność, Działania 9.1 Transport miejski, Poddziałania 9.1.2 Transport miejski współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 22385-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

tak
Numer ogłoszenia: 29236-2017, 32196-2017, 35015-2017, 39698-2017, 44286-2017

Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:

tak
Numer ogłoszenia: 83756-2017

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Kwidzyn, Krajowy numer identyfikacyjny 52354800000, ul. ul. Warszawska 19, 82500 Kwidzyn, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 055 6464700, 6464777, e-mail zp@um.kwidzyn.pl, faks 556 464 703.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kwidzyn.pl
Adres profilu nabywcy: www.bip.kwidzyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku dworca PKP w Kwidzynie

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP.271.1.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku Dworca PKP w Kwidzynie. W zakresie Zadania częściowego nr 1 (budowa węzła integracyjnego): Powierzchnia terenu, na którym będzie realizowane przedsięwzięcie stanowią tereny kolejowe oraz pas drogowy ul. Kościuszki, i ul. Chopina. Tereny w obszarze planowanej inwestycji to tereny zabudowy mieszkaniowo - usługowej oraz usługowej. Budowa węzła integracyjnego umożliwi m.in. stworzenie wzajemnie skoordynowanego miejsca przesiadkowego, co bezpośrednio wpłynie na zwiększenie liczby pasażerów korzystających z transportu zbiorowego. Szczegółowy zakres projektowego przedsięwzięcia: - budowa i przebudowa ciągów komunikacyjnych; - budowa zatok autobusowych; - budowę ciągów pieszych oraz pieszo-rowerowych; - budowa dróg rowerowych; - usprawnienia komunikacyjne dostosowane do osób niepełnosprawnych; - system BIKE&RIDE z parkingiem dla rowerów; - system PARK&RIDE z parkingami dla samochodów osobowych; - zatoki parkingowe typu KISS&RIDE; - przebudowa istniejącego ronda im. Gen. Stefana Grota - Roweckiego polegająca na wprowadzeniu ruchu rowerowego; - wykonanie elementów małej architektury, - nasadzenia krzewów i drzew. W projekcie przewidziano wykonanie: ? Ok. 19 miejsc postojowych TAXI; ? Ok. 6 miejsc postojowych w systemie KISS&RIDE; ? Ok. 2 miejsca postojowe dla niepełnosprawnych w systemie KISS&RIDE; ? Ok. 154 miejsc postojowych w systemie PARK&RIDE Parametry techniczne Parametry techniczne projektowanych elementów: * Szerokość dwukierunkowej jezdni manewrowej - 5.00m; * Szerokość jednokierunkowej jezdni manewrowej - 4.00m; * Szerokość chodników - zmienna min.1.50m; * Szerokość ciągu pieszo-rowerowego - zmienna, min. 2.50m; * Szerokość drogi rowerowej jednokierunkowej - 1.50m; * Szerokość zatoki autobusowej 3.00m, długość 20.00 i 25.00m; * Miejsca postojowe równoległe: szer.2.50m, dł. 6.00m; * Miejsca postojowe prostopadłe: szer.2.50m, dł. 4.50m; Rozwiązania projektowe. W ramach inwestycji planuje się przebudowę istniejącego ronda im. Gen. Stefana Grota -Roweckiego, polegającą na wprowadzeniu ruchu rowerowego, w postaci wydzielonej jednokierunkowej pasa rowerowego. Podstawowe parametry ronda takie jak średnica wyspy oraz szerokość jezdni pozostaną bez zmian. Wokół ronda zostanie dobudowana droga rowerowa o szerokości 1.50m. Warstwa ścieralna drogi rowerowej wykonana zostanie z mieszanki mineralno- asfaltowej. Projektowany układ rowerowo-drogowy dowiązuje się do układu rowerowego w stanie istniejącym, a także do koncepcji przebiegu ścieżki rowerowej W projekcie przewidziano dwa punkty na wiaty rowerowe, pozwalające na bezpieczne pozostawienie rowerów przy dworcu. Planuje się, że każda z wiat pomieści około min. 10 rowerów. Droga biegnąca bezpośrednio wzdłuż budynku dworca zostanie przebudowana. Warstwa ścieralna drogi wykonana zostanie z mieszanki mineralno-asfaltowej. Szerokość drogi wyniesie 4.00m. Wzdłuż drogi zaprojektowano miejsca postojowe Taxi a także miejsca postojowe w systemie KISS&RIDE. W zakresie Zadania częściowego nr 2 (rewitalizacją zabytkowego budynku Dworca PKP w Kwidzynie) Przedmiotem inwestycji jest: 1. Przebudowa istniejącego budynku w zakresie zewnętrznym: a) Odrestaurowanie elewacji budynku i detali małej architektury, np. kraty okienne ornamentowe, balustrady, itp., b) Izolacje ścian fundamentowych wraz z remontem istniejących doświetlaczy piwnicznych i schodów zewnętrznych, c) Budowa: platformy dla osób niepełnosprawnych, 2. Przebudowa istniejącego budynku w zakresie wewnętrznym: a) Wykonanie nowych warstw posadzkowych piwnic wraz z pogłębieniem i wyrównaniem poziomu posadzki w piwnicy, b) Remont lub odrestaurowanie polichromii, monochromii, dekoracji na ścianach wewnętrznych, c) Remont lub odrestaurowanie polichromowanych stropów drewnianych, d) Remont i docieplenie dachu, wstawienie nowych okien połaciowych i oddymiających, e) Wyburzenia ścian wewnętrznych w celu dostosowania układu wnętrza do nowej funkcji, f) Budowa nowych ścian wewnętrznych w celu dostosowania układu wnętrza do nowej funkcji, g) Budowa antresol, schodów wewnętrznych w konstrukcji stalowej, h) Budowa szybu windowego i montaż dźwigu osobowego, i) Wykonanie nowych instalacji wewnętrznych. j) Wykonanie wystroju zgodnie z projektem wystroju wnętrz Zakres prac konserwatorskich zgodnie z programem prac konserwatorskich. Zamawiający informuje, iż zgodnie z wydaną decyzją Konserwatora Zabytków Wykonawca będzie zobowiązany w czasie realizacji Zadania częściowego nr 2 do zatrudnienia osób, które będą kierowały pracami konserwatorskimi oraz kierowały robotami budowlanymi i posiadały kwalifikacje o których mowa w art. 37 a.1 i art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Szczegółowy zakres prac wraz z obmiarami znajduje się w części kosztorysowej niniejszego opracowania. Integralną część niniejszego Opisu przedmiotu zamówienia stanowi: a) Dokumentacja projektowa b) STWiORB Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na umowę o pracę pracowników Wykonawcy i Podwykonawcy wykonujących prace ogólnobudowlane związane bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia z wyłączeniem kadry kierowniczej. Prace ogólnobudowlane, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia - to wszystkie czynności określone w opisie przedmiotu zamówienia i dokumentacji projektowej wykonywane bezpośrednio na terenie budowy. 1) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: a) na etapie składania ofert - Wykonawca złoży oświadczenie na Formularzu Oferty, b) na etapie realizacji umowy - zgodnie z treścią projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający będzie żądał listy osób zatrudnionych na umowę o pracę wraz ze stosowną informacją z ZUS potwierdzającą odpowiednią ilość osób zatrudnionych na umowę o pracę, za które odprowadzane są składki ubezpieczeniowe. 2) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) Zamawiający w każdym czasie, w szczególności w przypadku podejrzenia lub stwierdzenia w trakcie realizacji zamówienia zatrudnienia osób w innej formie niż określonej w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (dalej Kp)*, zastrzega sobie prawo do zawnioskowania o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy (PIP). W przypadku potwierdzenia przez PIP nie przestrzegania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* Kp, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej Zamawiającemu, niezależnie od kar nałożonych przez PIP, w wysokości 10 000,00 zł. za każdą osobę nie zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę w sposób określony w art. 22 § 1* Kp. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. - Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem.


II.4) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:

45111200-0,

45262300-4,

45262310-7,

45410000-4,

45300000-0,

45442100-8,

45261210-9,

45260000-7,

45453100-8,

45262500-6,

45421000-4,

45262100-2,

45261100-5,

45300000-0,

45233000-9,

45231300-8,

45231400-9,

45316110-9

II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia 12.05.2017 r. do 11.11.2018 r.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony


SEKCJA V: ZMIANA UMOWY

V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
02/03/2018

V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:

podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zmiana dotyczy robót dodatkowych i zamiennych na ogólną kwotę: 217220,78 zł netto, w tym: zmiana aranżacji pomieszczeń na cele biblioteki; wymiana stolarki okiennej w piwnicach; roboty budowlane w piwnicach; zmiana central wentylacyjnych

V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana dotyczy realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjętych zamówieniem podstawowym.

V.4) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.